2017-09-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Om man har lågt IQ är det fullt förståeligt om man inte begriper väldigt enkla saker i livet. Det finns ingen som är dömd än. Bara ett påstående från en kvinna som inte verkar helt stabil psykiskt. Varken SD eller något annat parti kan utesluta någon med rykten och påståenden som bas.

Nej man blir inte omedelbart utesluten i något annat parti.

Här har vi en annan som uttalar sig om att hon inte är frisk psykiskt. Vad grundar du dig det på. Kanske man skulle fråga. Men svaret är givet hon har stört det du sympatiserar så mycket med. Då måste man kalla henne för något namn. Sakfrågan här är att det är en mängd kvinnor inom SD som vänt sig till partiet i stället för att polisanmäla och har möts med mobbing, utfrysning och hot med mera i stället för att man tagit tag i frågan och rett ut det. Det hade inte skett i något annat riksdagsparti.
Citera
2017-09-26, 17:54
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Först var det 2012, sedan 2015 och nu 2016.

Borderline.

Jaha, ta fram 2012 först, så diskuterar vi diagnoserna senare med något underlag.

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Uppenbarligen för en orsak.

HW är ett hysteriskt, knarkande luder med borderline som misshandlar partikamrater.

Den mossiga stenen på min baksida är mer trovärdig än HW.

Vad du kan vräka ur dig och det säger mer om dina åsikter än om fallet i sak.
Jag tycker nog att du verkar bitter och hatisk och totalt avsaknad av sakliga argument.- Snömos.
Citera
2017-09-26, 17:54
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag är en normal svennetant i den åldern och jag letar alltid info och med källkritik.
Har alltid gjort det både i mitt yrke och privat.
Varför förvånas över det? Internet har funnits i våra liv sen mitten på 90 talet så varför skulle vi inte snoka runt där?..även fast man är en tant i den åldern och svenne?
Har sökt på HW tidigare och slagits av at det är något fel på henne och media förvärrar det hela och fattar dom inte at det är fel på henne i deras jakt på at fälla SD.
Alltså för min del är det ju inte konstigt alls, men jag förväntade mig inte det av en dam i den åldern med tanke på ämnet i sig. Jag skulle inte blivit så förvånad om hon sagt att hon kikat på hundar, katter osv, men just i detta ämnet, och det är ju i o försig jättebra att folk har blivit lite mer om sig och kring sig och inte helt litar på dagens medier
Citera
2017-09-26, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L0110
knullat bredvid,,,,,, faan vilken relationsexpert du är då.... du har inte ngn aning vad du pratar om! Sex och (karaktärs-)mord - "sakliga"- argument??

Tror du har gigantiska problem med din kvinnosyn - verkar känna dig träffad - av att nedsättande omdömen om kvinnor just för att dom är kvinnor fungerar som försvar ur förövarens perspektiv ......

Det är ju sant. Hannah har haft en sexuell relation under flera år med en annan än barnens pappa.. det verkar vara sanningen..
Citera
2017-09-26, 17:55
Medlem
Vadaadaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Mycket vanebildande hahahaha.

Menar du att detta var vid just detta tillfälle och karln som hon hade sex med märkte inte ens att hon var påverkad av höga doser Citodon, alkohol och andra läkemedel?

Eller var hon i flera år påverkad dagligen av höga doser Citodon, alkohol och andra läkemedel och INGEN märkte något?

Det blir ju bara bättre och bättre det här?
Istället för att leva i okunskap, kan du ju försöka ta reda på sanningen om Citadon som är starkt beroendeframkallande.

Långvarigt bruk av Citadon™ , som innehåller kodein, gör dig till en de facto morfinist.

Låt bildning ta dig ur ditt intellektuella mörker.
Senast redigerad av Vadaadaa 2017-09-26 kl. 17:59.
Citera
2017-09-26, 17:56
Bannlyst
Varför skulle man göra en röst förvrängning på en skådis?
http://bayimg.com/dAJIAAAGB
Citera
2017-09-26, 17:57
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
"Lena Mellin: Värre i SD än om det hänt i andra partier
▸ Om anklagelserna och konsekvenserna"

Lena förnekar sig inte, jävla stolle.

Det har ju givetvis att göra med deras hållning gällande just kriminalpolitik och våldtäkter bland annat.
Du kan se det som stora i käften om svenska värderingar till att bete sig som värsta bushman.
Citera
2017-09-26, 17:57
Medlem
okok1s avatar
Vart har ni fått namnet ifrån?
Citera
2017-09-26, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Hon ser ju påverkad av benso på artikel bilden. Minst sagt skumma uttalanden av henne också och se och hör... inte vill hon anmäla...

Det är därför barnens pappa är en arbetslös litauer..
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibjorn
Är det klart att det Bylund?

Allt tyder på det. Ja.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Allt tyder på det. Ja.

Grundat på?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
PK media kommer nog snart att släppa scoopet.
Det går inte att bygga ett case på ett psykfall, som dessutom har haft en långvarig sexrelation med sin påstådda gm, ofta på eget initiativ.

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Något att beakta:

Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.

Är man hög på Citodon så kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt?

Vet inte hur hög måste man vara då? Och märker omgivningen inte att man är så hög att man är totalt borta i huvudet?

Jag har alltid haft uppfattningen att något som Citodon inte är så farligt. Höga doser kan ju skada levern. Så det är ju inte någon smärtstillande som är bra att överdosera av de skälen.

Men hon kan ju ha tagit höga doser av något vad som helst. P-piller? Och fått ett spel? Hormoner tror jag inte vi har blandat in så det är nog hög tid för det. Överdosering av östrogen kan ju ha fått henne att uppleva det som ett intrång när hon redan kände sig så gravid av sin östrogenöverdos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in