Citat:
Ursprungligen postat av
isakat
PK media kommer nog snart att släppa scoopet.
Det går inte att bygga ett case på ett psykfall, som dessutom har haft en långvarig sexrelation med sin påstådda gm, ofta på eget initiativ.
Citat:
Ursprungligen postat av
TobiasBeecher
Något att beakta:
Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.
https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/
Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.
Är man hög på Citodon så kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt?
Vet inte hur hög måste man vara då? Och märker omgivningen inte att man är så hög att man är totalt borta i huvudet?
Jag har alltid haft uppfattningen att något som Citodon inte är så farligt. Höga doser kan ju skada levern. Så det är ju inte någon smärtstillande som är bra att överdosera av de skälen.
Men hon kan ju ha tagit höga doser av något vad som helst. P-piller? Och fått ett spel? Hormoner tror jag inte vi har blandat in så det är nog hög tid för det. Överdosering av östrogen kan ju ha fått henne att uppleva det som ett intrång när hon redan kände sig så gravid av sin östrogenöverdos.