Citat:
Ursprungligen postat av
Cuneiforme
Så HW genomlider inte händelsen genom att gå till Kalla Fakta? Antar att arvodet från intervjun har en mildrande effekt.
I smell bullshit...
Möjligtvis men det är dock utan ovissheten av utgången. Wigh framför sakliga argument för att en anmälan troligtvis inte lett till någonting mer än att hon fått utstå fler aggressioner. Det är många som argumenterat för att hon borde anmält men då hade motargumenten i den här tråden enkom skiftat i nyans från "falsk anklagelse" till "falsk anmälan". Min personliga erfarenhet är att SD-sympatisörer aldrig sviker i sitt stöd och alltid sviktar i sitt omdöme (något tillskruvat).
Om hon enkom deltagit i reportaget för pengarna är det en sällsynt dålig affär eftersom det lönar sig bättre att inte "hitta på en falsk anklagelse" och fortsätta uppbära en riksdagslön på dryga 60.000 i månaden även efter valet 2018.
Citat:
Ursprungligen postat av
pungspark63
Om du läser vad jag skrivit en gång till så ser du att jag inte sagt att det är en absolut lögn, men att sannolikheten i det hela kan ifrågasättas efter hennes agerande.
Nu har väl hon sen tidigare inte visat att hon har alla indianerna i kanoten, när hon anklagade en sosse för att nypas så ifrågasattes hon rejält trots att det fanns en video som såg ut att visa vad hon påstod.
Hennes slagsmål med en partikollega lyftes fram som en ny SD-skandal.
Alla partimedlemmar ifrågasätts och så även Hanna, fram tills nu då hon lyfts fram som offer och inte ifrågasätts alls...var inte alla sverigedemokrater lögnare?
Startade aldrig med att citera dig så ingen tvingar dig att känna dig träffad.
Incidenten med socialdemokraten är inget jag känner till och därför inte tagit ställning till.
Att det uppstår handgemäng inom ett parti där förväntningen är att man skall samarbeta är att beteckna som en smärre skandal. Detsamma hände Mp. Mig veterligen var inte Wigh utmålad som gärningsman i den specifika händelsen utan snarare som en av parterna, vilket är korrekt. Om du har någon artikel som uttryckligen anklagar Wigh för att bära skulden till tumultet som uppstod får du gärna delge.
I övrigt framstår hon som saklig i reportaget tillsammans med de övriga avhopparna. Eftersom hon inte står ensam i sin anklagelse finner jag det som mindre troligt att det skulle vara uppdiktat. Det är en personlig skattning och slutsats vilket givetvis inte behöver vara något som vi alla delar. Däremot är det fullständigt bedrövligt att läsa de otalt absurda argument som framförs i denna tråd.