Citat:
Dom har fått ett demonstrationstillstånd för att traska runt på allmän plats med sina banderoller, eller vad dom nu använder för rekvisita och accessoarer, så visst har dom fått det, men dom kommer såklart gnälla ändå.
Dom har dessutom redan genomfört en marsch på allmän plats, då polisen inte ingrep...
Slår det slint i skallen på dom så finns det nybyggda burar i ett p-garage på skånegatan, släng gärna in värsta sortens vänstermongon i samma bur.
Dom har dessutom redan genomfört en marsch på allmän plats, då polisen inte ingrep...
Slår det slint i skallen på dom så finns det nybyggda burar i ett p-garage på skånegatan, släng gärna in värsta sortens vänstermongon i samma bur.
De där burarna är bara tillfälligt och de kommer släppas ut bland våra barn och oss själva med sina skallar som det slagit slint på. Dom kommer vara förnedrade som små flickor och hata oss som inte är på deras sida. Vad tror du kan hända då? Jag tror inte detta är ett bra beslut för fem öre. Dessutom så tror jag att det rekryterar ännu fler som blir förbannade av detta rövknullande från polisen.
Anledningarna till att dom inte får demonstrera på Avenyn är ju löjliga. Jag ser nog minst en demonstration på Avenyn varannan månad. Det går hur bra som helst. Araber/kurder etc mot ditten och datten. Ingen förstår ett skit vad dom gapar eller vad fan det står på deras skyltar med sitt hokus pokus språk. Men demonstrera gör de lite då och då. Nemas problemas. Men nu så går det helt plötsligt inte alls. Nu skall de gå på en bakgata och demonstrera för... ingen. Hahaha!!
Det är lite som när man ser Britan First demonsterar i England. Deras egen film visar närbilder på tåget med alla jävla engelska flaggor och skit och det ser grymt ut. Sen ser man filmen från någon journalist som står en bit utanför. Då ser man helt plötsligt att de går i ett industriområde avskärmade bakom någon jävla byggvägg på flera meters höjd. Någon enstaka kärring med matkasse utanför hör att det skränas och tittar in i någon glipa och får se något hon inte riktigt kan urskilja. Hon tror det är byggjobbare som strejkar för utländska byggares skull. Kan ju fan inte bli mer fel...hahaha.
Nu råkar ju nazisterna här ut för samma sak. De snackar om att deras demonstration skall bli episk. Det enda som blir episkt är hur knullade de blir i röven och sen tar det...hahahaha!!!
Jag riktigt ser framför mig hur Erik Nord tar tag i nazistfjanten med tofs och megafon. Drar ner honom i tofsen och sen åker den lilla byxan ner. Han för givetvis in den tort i tofsnazisten och tvingar honom att stöna i megafonen medans han pumpar honom full med sitt avslut.
Senast redigerad av kalkryggar 2017-09-25 kl. 16:23.
Senast redigerad av kalkryggar 2017-09-25 kl. 16:23.