• 28 176 online
  • 1 123 348 medlemmar
  • 58 319 992 inlägg
Igår, 13:45
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Nu så fick jag svar. Min order hade kommit in avbruten.. Kan hända att jag skrivit fel summa? Men det låter mysko då jag bara copy-pasta summan. Hursom så löser de det.

Kan dock säga att de just nu verkar ha slut på kapslar så pulver gäller tills vidare.

Men japp, lyricey fortsätter vara bäst trots allt.

Det damp ner i brevlådan idag... Vilket satt jävligt fint då min AT hann dra igång och det var verkligen helvetet på jorden.

Vad har vi lärt oss idag? Jo att lyricey är lika gröna som alltid , samt att jag är totalt torsk på lyrica och fick en försmak av hur en AT för mig efter ett par års dagligt användande uppenbarar sig . Något jag gärna undviker i framtiden lolol .
Citera
Idag, 12:29
Medlem
UndeadNinjas avatar
Jag vill lägga ut en varning till mina kära lyrica-vänner.

Handla inte från poteket, kvalitén är bristfällig och nu har dom slutat skicka ordrar.

Poteket var min favorit i somras när dom fick in pregabalin igen och du fick mail direkt att dom mottagit din betalning samt direkt efter att din order är på väg.

Nu senast tog det flera dagar att få bekräftelse på betalningen och paketet kunde komma efter 6 dagar. Jag har gjort nästan tjugo beställningar och nu vill jag varna då jag inte fått nått paket än på tio dagar och jag misstänker att det inte kommer att komma några paket.

Om mot all förmodan skulle få mina paket till slut kommer jag att halvt häva varningen och kommer också att redovisa kvalitén.

Som sagt passa er för poteket för dom har helt flippat ut för tillfället men skulle jag få mina paket kommer jag att göra ett försök till med en större order då poteket varit min favorit. Men tills dom skärper till sig så bör ni undvika poteket då det finns många andra bra och pålitliga shoppar likt alphabrain och pregabalin där du får paketet dagen efter.
Citera
Idag, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Det damp ner i brevlådan idag... Vilket satt jävligt fint då min AT hann dra igång och det var verkligen helvetet på jorden.

Vad har vi lärt oss idag? Jo att lyricey är lika gröna som alltid , samt att jag är totalt torsk på lyrica och fick en försmak av hur en AT för mig efter ett par års dagligt användande uppenbarar sig . Något jag gärna undviker i framtiden lolol .

Håller med dig, Lyricey är bäst, bäst Lyrica, trevlig personal, trevliga på mail.
Citera