Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-22, 13:22
  #1
Medlem
baggebo1s avatar
Jag har blivit lite misstänksam mot Nordisk Ungdom den senaste tiden. Jag ser hur deras "aktivister" resonerar. Jag ser hur deras aktiviteter ser ut. Jag ser hur etablissemanget reagerar.

Nordisk Ungdom vill inte ha något med NMR att göra. Man tar avstånd från NMR:s "beteende". Själva bedriver man en allt mer militant taktik. Man går till fysisk attack mot flyktingdemonstrationer. Kastar rökbomber etc. De senaste åren har NU haft en betydligt mer militant framtoning än NMR. Men man attackerar alltid "blattarna". Man bedriver ingen aktivism mot de styrande.

Några punkter:

1. Nordisk Ungdom var både under och efter CIA-operationen "Maidan" i Ukraina delaktiga på CIA-sidan.

2. Varje gång Nordisk Ungdom attackerar en flyktingdemo höjs röster - för att förbjuda NMR. Jag har aldrig sett någon journalist prata om att förbjuda NU, trots att de använt "våld" och en haft en militant framtoning betydligt mer än NMR i sina aktioner de senaste åren.

3. NU attackerar aldrig judar, aldrig etablissemanget. Bara "flyktingar". Man tar avstånd från antisemitism.

4. NU stödjer SD och tar avstånd från NMR.

5. Det förs ingen som helst debatt om NU i massmedia. Trots deras "attacker" på "flyktingar" så pratas det inget om att de borde förbjudas eller nånting. Folk tror oftast att det är NMR som gjort nåt efter NU:s "nazistattacker" eftersom NU knappt nämns vid namn.

6. Judiska sajter som Nyheter Idag och sionistiska journalister som Roger Sahlström är direkt involverade i NU. Alltid där och filmar och intervjuar och ger NU bra press.


Jag säger inte att NU är kontrollerad opposition, men vi kan väl diskutera saken? Några syften för ZOG att driva NU skulle kunna vara:

1. Begå aktiviteter som ger stora "nazist"-rubriker i tidningarna - där efterföljden alltid blir att "röster höjs" för att förbjuda det större och mer seriösa NMR.

2. Flytta fokus från kampen mot eliten till det för eliten betydligt mer fördelaktiga "svensken mot blatten".

3. Värva aktivistiskt lagda svenskar till en för systemet ofarlig grupp. Fostra dem i ickeantisemitism, katolicism, Rysslandsnoja och andra skadliga grejer.


Åsikter?
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2017-09-22 kl. 13:31.
Citera
2017-09-22, 14:11
  #2
Medlem
Mupp08s avatar
Nazistiska organisationer verkar vara en barnlek att infiltrera och förstöra inifrån. Nordisk Ungdom har ju inte alla hästar i stallet när de tror att det gynnar dem att verbalt attackera flyktingar. Men om man utgår från att de är infiltrerade så är det en logisk grej att göra. NMR ska ju inte snacka. Jag menar, Kärrtorp kom igen. Nu vet jag inte vad ZOG är, ska googla sen, men om NU är styrd av andra så kan du ge dig fan på att NMR är det med.
Citera
2017-09-22, 14:28
  #3
Medlem
baggebo1s avatar
Ett tillägg är att om NU idag är ett ZOG-projekt så är min arbetsteori att de "knöts" till ZOG nån gång i samband med Maidan. Innan det jagades mycket mer av Expo, man hängdes ut i media osv. Men nu: Expo skriver pliktskyldigt och närmast varmt om gruppen de få gånger man nämner dem. Inga uthängningar i media. Inga HMF-domar. Ingen hetsjakt. Ingenting.

Fråga: Vad tror ni hade hänt om 15 NMR:are kom med rökbomber och attackerade en "flykting"-demo under slagord som "ut med packet", "ni är värdelös folkgrupp" etc. Hade det varit hö hö hepp hepp med Frick och sen inget mer?
Citera
2017-09-22, 14:33
  #4
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ett tillägg är att om NU idag är ett ZOG-projekt så är min arbetsteori att de "knöts" till ZOG nån gång i samband med Maidan. Innan det jagades mycket mer av Expo, man hängdes ut i media osv. Men nu: Expo skriver pliktskyldigt och närmast varmt om gruppen de få gånger man nämner dem. Inga uthängningar i media. Inga HMF-domar. Ingen hetsjakt. Ingenting.

Fråga: Vad tror ni hade hänt om 15 NMR:are kom med rökbomber och attackerade en "flykting"-demo under slagord som "ut med packet", "ni är värdelös folkgrupp" etc. Hade det varit hö hö hepp hepp med Frick och sen inget mer?

Vid samma tidpunkt som Tor Paulssons flygbladsutdelningsgrupp fick in fötterna i Nordisk Ungdom?

Vad vet vi om Tor Paulsson och hans gäng?

EDIT: Vid den tidpunkten med Maidan så fick Tor Paulssons gäng in en aktivist som varit i Ukraina.
Citera
2017-09-22, 16:32
  #5
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har blivit lite misstänksam mot Nordisk Ungdom den senaste tiden. Jag ser hur deras "aktivister" resonerar. Jag ser hur deras aktiviteter ser ut. Jag ser hur etablissemanget reagerar.

Nordisk Ungdom vill inte ha något med NMR att göra. Man tar avstånd från NMR:s "beteende". Själva bedriver man en allt mer militant taktik. Man går till fysisk attack mot flyktingdemonstrationer. Kastar rökbomber etc. De senaste åren har NU haft en betydligt mer militant framtoning än NMR. Men man attackerar alltid "blattarna". Man bedriver ingen aktivism mot de styrande.

Några punkter:

1. Nordisk Ungdom var både under och efter CIA-operationen "Maidan" i Ukraina delaktiga på CIA-sidan.

2. Varje gång Nordisk Ungdom attackerar en flyktingdemo höjs röster - för att förbjuda NMR. Jag har aldrig sett någon journalist prata om att förbjuda NU, trots att de använt "våld" och en haft en militant framtoning betydligt mer än NMR i sina aktioner de senaste åren.

3. NU attackerar aldrig judar, aldrig etablissemanget. Bara "flyktingar". Man tar avstånd från antisemitism.

4. NU stödjer SD och tar avstånd från NMR.

5. Det förs ingen som helst debatt om NU i massmedia. Trots deras "attacker" på "flyktingar" så pratas det inget om att de borde förbjudas eller nånting. Folk tror oftast att det är NMR som gjort nåt efter NU:s "nazistattacker" eftersom NU knappt nämns vid namn.

6. Judiska sajter som Nyheter Idag och sionistiska journalister som Roger Sahlström är direkt involverade i NU. Alltid där och filmar och intervjuar och ger NU bra press.


Jag säger inte att NU är kontrollerad opposition, men vi kan väl diskutera saken? Några syften för ZOG att driva NU skulle kunna vara:

1. Begå aktiviteter som ger stora "nazist"-rubriker i tidningarna - där efterföljden alltid blir att "röster höjs" för att förbjuda det större och mer seriösa NMR.

2. Flytta fokus från kampen mot eliten till det för eliten betydligt mer fördelaktiga "svensken mot blatten".

3. Värva aktivistiskt lagda svenskar till en för systemet ofarlig grupp. Fostra dem i ickeantisemitism, katolicism, Rysslandsnoja och andra skadliga grejer.


Åsikter?
En jävla massa flum ja talar för mej själv och ja är nu mera medlem av NU
NMR den största nationella organisationen så av fienden är de naturligt att dom får ta nästan all skit
NMR är på sin kant och NU på sin kämpar för vårt folk på olika sätt.
Jag gick med i NU för de passar mej som person och ja lutar höger med de sakt så kommer ja nästa helg att gå i NMR demo som nationell ren dynga i alla punkterna
Citera
2017-09-22, 16:34
  #6
Medlem
Dareioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har blivit lite misstänksam mot Nordisk Ungdom den senaste tiden. Jag ser hur deras "aktivister" resonerar. Jag ser hur deras aktiviteter ser ut. Jag ser hur etablissemanget reagerar.

Nordisk Ungdom vill inte ha något med NMR att göra. Man tar avstånd från NMR:s "beteende". Själva bedriver man en allt mer militant taktik. Man går till fysisk attack mot flyktingdemonstrationer. Kastar rökbomber etc. De senaste åren har NU haft en betydligt mer militant framtoning än NMR. Men man attackerar alltid "blattarna". Man bedriver ingen aktivism mot de styrande.

Några punkter:

1. Nordisk Ungdom var både under och efter CIA-operationen "Maidan" i Ukraina delaktiga på CIA-sidan.

2. Varje gång Nordisk Ungdom attackerar en flyktingdemo höjs röster - för att förbjuda NMR. Jag har aldrig sett någon journalist prata om att förbjuda NU, trots att de använt "våld" och en haft en militant framtoning betydligt mer än NMR i sina aktioner de senaste åren.

3. NU attackerar aldrig judar, aldrig etablissemanget. Bara "flyktingar". Man tar avstånd från antisemitism.

4. NU stödjer SD och tar avstånd från NMR.

5. Det förs ingen som helst debatt om NU i massmedia. Trots deras "attacker" på "flyktingar" så pratas det inget om att de borde förbjudas eller nånting. Folk tror oftast att det är NMR som gjort nåt efter NU:s "nazistattacker" eftersom NU knappt nämns vid namn.

6. Judiska sajter som Nyheter Idag och sionistiska journalister som Roger Sahlström är direkt involverade i NU. Alltid där och filmar och intervjuar och ger NU bra press.


Jag säger inte att NU är kontrollerad opposition, men vi kan väl diskutera saken? Några syften för ZOG att driva NU skulle kunna vara:

1. Begå aktiviteter som ger stora "nazist"-rubriker i tidningarna - där efterföljden alltid blir att "röster höjs" för att förbjuda det större och mer seriösa NMR.

2. Flytta fokus från kampen mot eliten till det för eliten betydligt mer fördelaktiga "svensken mot blatten".

3. Värva aktivistiskt lagda svenskar till en för systemet ofarlig grupp. Fostra dem i ickeantisemitism, katolicism, Rysslandsnoja och andra skadliga grejer.


Åsikter?

De är aktivister, så förvänta dig inte att NU skulle tillhöra den intellektuella sfären av de nationella (det samma gäller NMR för den delen). Nordisk ungdom är däremot, likt alla nationella organisationer (även SD i någon mån även fast de inte är så nationella numera), nödvändiga för att väcka svenskarnas egenintresse. Trådar likt denna, och den allmänna hysterin som verkar existera inom NMR av att andra nationella organisationer inte är lika "tuffa" som dem, tenderar bara att splittra hela högerkanten.

Så för att besvara dina påståenden så beror förmodligen stödet för ukrainarna på att NU strävar efter ett regionalt Europa där de europeiska nationerna har självbestämmande vilket medför att de motsäger sig Rysslands annektering av Krim enligt den principen. Läs själv på deras hemsida under "Våra åsikter" så finner du en hel del:

Att Nordisk ungdom inte får uppmärksamhet i media beror nog på att organisationen verkar bestå av högst 30 pers medan NMR består av nästan 900 medlemmar och är gissningsvis den största nationella organisationen vi har i Sverige om vi bortser från Ungsvenskarna.

Anledningen till varför de inte attackerar judar beror nog på att det är kontraproduktivt. De flesta religiösa judar är inte ens politiska aktivister, och judar som grupp har knappt något inflytande. Däremot finns det en judisk överrepresentation i media (Wolodarski, Aschberg mm) som propagerar för utom-europeisk invandring antagligen för att de själva är etniska minoriteter i Sverige. Liknande tendenser ser vi hos svenskar bosatta i Finland som snarare är liberaler än svenska nationalister...

Problemet med den judiska etniska minoriteten, i sin helhet, är att det är en etnoreligiös minoritet vars band är starkt befästa vilket gör dem svåra att assimilera. Fundera själv på varför folkslag som goterna och kelterna dog ut samtidigt som den judiska identiteten har hållit sig levande. Om de europeiska hade haft samma hängivna gruppintresse likt judarna och en egen version av judarnas "sionism" hade vi inte stått i denna demografiska härdsmälta som våra förfäder hade varnat oss för.

Låt oss återta det heliga landet - Europa!
__________________
Senast redigerad av Dareios 2017-09-22 kl. 16:38.
Citera
2017-09-22, 17:39
  #7
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har blivit lite misstänksam mot Nordisk Ungdom den senaste tiden. Jag ser hur deras "aktivister" resonerar. Jag ser hur deras aktiviteter ser ut. Jag ser hur etablissemanget reagerar.

Nordisk Ungdom vill inte ha något med NMR att göra. Man tar avstånd från NMR:s "beteende". Själva bedriver man en allt mer militant taktik. Man går till fysisk attack mot flyktingdemonstrationer. Kastar rökbomber etc. De senaste åren har NU haft en betydligt mer militant framtoning än NMR. Men man attackerar alltid "blattarna". Man bedriver ingen aktivism mot de styrande.

Några punkter:

1. Nordisk Ungdom var både under och efter CIA-operationen "Maidan" i Ukraina delaktiga på CIA-sidan.

2. Varje gång Nordisk Ungdom attackerar en flyktingdemo höjs röster - för att förbjuda NMR. Jag har aldrig sett någon journalist prata om att förbjuda NU, trots att de använt "våld" och en haft en militant framtoning betydligt mer än NMR i sina aktioner de senaste åren.

3. NU attackerar aldrig judar, aldrig etablissemanget. Bara "flyktingar". Man tar avstånd från antisemitism.

4. NU stödjer SD och tar avstånd från NMR.

5. Det förs ingen som helst debatt om NU i massmedia. Trots deras "attacker" på "flyktingar" så pratas det inget om att de borde förbjudas eller nånting. Folk tror oftast att det är NMR som gjort nåt efter NU:s "nazistattacker" eftersom NU knappt nämns vid namn.

6. Judiska sajter som Nyheter Idag och sionistiska journalister som Roger Sahlström är direkt involverade i NU. Alltid där och filmar och intervjuar och ger NU bra press.


Jag säger inte att NU är kontrollerad opposition, men vi kan väl diskutera saken? Några syften för ZOG att driva NU skulle kunna vara:

1. Begå aktiviteter som ger stora "nazist"-rubriker i tidningarna - där efterföljden alltid blir att "röster höjs" för att förbjuda det större och mer seriösa NMR.

2. Flytta fokus från kampen mot eliten till det för eliten betydligt mer fördelaktiga "svensken mot blatten".

3. Värva aktivistiskt lagda svenskar till en för systemet ofarlig grupp. Fostra dem i ickeantisemitism, katolicism, Rysslandsnoja och andra skadliga grejer.


Åsikter?


Fast nu har ju Svenska komitten mot antisemitism sagt att Nordisk Ungdom är antisemiter.

http://skma.se/blogg/wp-content/uplo...ars_16-low.pdf



De samarbetar ju med nazistiska Motgift. Glöm inte denna antisemitiska och homofobiska låt de har gjort där de anklagar judar för att vara onda världsledare som manipulerar människor.

https://www.youtube.com/watch?v=n_yOlrcJ3hM

Har du glömt att ta din medicin?
Citera
2017-09-22, 19:30
  #8
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dareios
De är aktivister, så förvänta dig inte att NU skulle tillhöra den intellektuella sfären av de nationella (det samma gäller NMR för den delen). Nordisk ungdom är däremot, likt alla nationella organisationer (även SD i någon mån även fast de inte är så nationella numera), nödvändiga för att väcka svenskarnas egenintresse. Trådar likt denna, och den allmänna hysterin som verkar existera inom NMR av att andra nationella organisationer inte är lika "tuffa" som dem, tenderar bara att splittra hela högerkanten.
Fast det är ju inte min poäng i den här tråden. Min poäng när det gäller tuffhet är snarare att NU det senaste året blivit misstänkt för tuffa. De gör saker som NMR aldrig kommit undan med, och verkar förvissade om att de kommer undan med det. Det är en av sakerna jag bedömer som skumma.
Citat:
Så för att besvara dina påståenden så beror förmodligen stödet för ukrainarna på att NU strävar efter ett regionalt Europa där de europeiska nationerna har självbestämmande vilket medför att de motsäger sig Rysslands annektering av Krim enligt den principen.
NU har även mycket kontakt med polacker och balter. Alla dessa är grupper där CIA/ZOG arbetar hårt för att dra igång olika antiryska stämningar inför världskriget de planerar.
Citat:
Att Nordisk ungdom inte får uppmärksamhet i media beror nog på att organisationen verkar bestå av högst 30 pers medan NMR består av nästan 900 medlemmar och är gissningsvis den största nationella organisationen vi har i Sverige om vi bortser från Ungsvenskarna.
Ja, att NU är för små för att bry sig om är en invändning jag kan köpa. Men samtidigt är det konstigt att alla dessa NU:s "naziattacker" som ger stora rubriker och utbrott i media alltid leder till åtgärder mot NMR, aldrig mot NU.
Citat:
Anledningen till varför de inte attackerar judar beror nog på att det är kontraproduktivt. De flesta religiösa judar är inte ens politiska aktivister, och judar som grupp har knappt något inflytande. Däremot finns det en judisk överrepresentation i media (Wolodarski, Aschberg mm) som propagerar för utom-europeisk invandring antagligen för att de själva är etniska minoriteter i Sverige. Liknande tendenser ser vi hos svenskar bosatta i Finland som snarare är liberaler än svenska nationalister...

Problemet med den judiska etniska minoriteten, i sin helhet, är att det är en etnoreligiös minoritet vars band är starkt befästa vilket gör dem svåra att assimilera. Fundera själv på varför folkslag som goterna och kelterna dog ut samtidigt som den judiska identiteten har hållit sig levande. Om de europeiska hade haft samma hängivna gruppintresse likt judarna och en egen version av judarnas "sionism" hade vi inte stått i denna demografiska härdsmälta som våra förfäder hade varnat oss för.
Det här är helt vansinniga och lögnaktiga påståenden, men tråden handlar inte huvudsakligen om det. Men med det här uttalandet så är du (om du representerar NU) inte direkt mindre misstänkt för märkliga lojaliteter och motiv...
Citera
2017-09-22, 20:08
  #9
Medlem
adolf512s avatar
Att de är emot rysk imperialism är givetvis bra. Det man kan vända sig emot är fokuset på gatuaktivism som inte leder till några nämnvärda framgångar men detta probpem har vi även inom smr. Tyvärr saknar de flesta intelligensen och disciplinen som krävs för att arbeta effektivt och säkert för ens politiska mål, NU består av folk aom tar ut sin frustratiin genom olika former av manifestationer utan att faktiskt uppnå något politiskt av värde.

Det är hittills enbart SD som nått politiska framgångar(riksdagslatser) även om det är en minoritet. En annan positiv sak med SD jämfört med nazistorganisationer är att man inte betalar samma sociala pris för att stödja dem öppet.

Antar att Tor Paulsson har försökt infiltrera NU men att han har noll makt över organisationen.
Citera
2017-09-22, 22:14
  #10
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har blivit lite misstänksam mot Nordisk Ungdom den senaste tiden. Jag ser hur deras "aktivister" resonerar. Jag ser hur deras aktiviteter ser ut. Jag ser hur etablissemanget reagerar.

Nordisk Ungdom vill inte ha något med NMR att göra. Man tar avstånd från NMR:s "beteende". Själva bedriver man en allt mer militant taktik. Man går till fysisk attack mot flyktingdemonstrationer. Kastar rökbomber etc. De senaste åren har NU haft en betydligt mer militant framtoning än NMR. Men man attackerar alltid "blattarna". Man bedriver ingen aktivism mot de styrande.

Några punkter:

1. Nordisk Ungdom var både under och efter CIA-operationen "Maidan" i Ukraina delaktiga på CIA-sidan.

2. Varje gång Nordisk Ungdom attackerar en flyktingdemo höjs röster - för att förbjuda NMR. Jag har aldrig sett någon journalist prata om att förbjuda NU, trots att de använt "våld" och en haft en militant framtoning betydligt mer än NMR i sina aktioner de senaste åren.

3. NU attackerar aldrig judar, aldrig etablissemanget. Bara "flyktingar". Man tar avstånd från antisemitism.

4. NU stödjer SD och tar avstånd från NMR.

5. Det förs ingen som helst debatt om NU i massmedia. Trots deras "attacker" på "flyktingar" så pratas det inget om att de borde förbjudas eller nånting. Folk tror oftast att det är NMR som gjort nåt efter NU:s "nazistattacker" eftersom NU knappt nämns vid namn.

6. Judiska sajter som Nyheter Idag och sionistiska journalister som Roger Sahlström är direkt involverade i NU. Alltid där och filmar och intervjuar och ger NU bra press.


Jag säger inte att NU är kontrollerad opposition, men vi kan väl diskutera saken? Några syften för ZOG att driva NU skulle kunna vara:

1. Begå aktiviteter som ger stora "nazist"-rubriker i tidningarna - där efterföljden alltid blir att "röster höjs" för att förbjuda det större och mer seriösa NMR.

2. Flytta fokus från kampen mot eliten till det för eliten betydligt mer fördelaktiga "svensken mot blatten".

3. Värva aktivistiskt lagda svenskar till en för systemet ofarlig grupp. Fostra dem i ickeantisemitism, katolicism, Rysslandsnoja och andra skadliga grejer.


Åsikter?

NU grundades inte i det syftet. Men...

Alla organisationer utsätts för sådana påverkansförsök. Ofta genom en mellanhand. Det kan se ut så här, att en person inom en säkerhetstjänst eller liknande deep state myndighet anlitar en företagare att sponsra en ledande personlighet inom en nationell organisation. Då uppstår en kedja tjänsteman-företagare-nationell ledare. Där alla tre mycket väl kan se sig själva som nationalister.

Typiskt i Sverige är att sponsringen syftar till att avradikalisera den nationella organisationen. Alltså göra den mer reaktionär och konservativ och systemvänlig. Och mindre revolutionär. Men teoretiskt kan det också vara tvärtom, att det handlar om att skapa en otaktiskt radikal grupp enligt problem->lösning metoden så att politikerna exempelvis kan införa mer övervakningslagar.

Den nationella ledare som utsatts på påverkansoperationen (sponsringen) kan sedan ges tillgång till deep states nätverk av agenter inom journalistkåren, så att han lyfts fram av journalisterna som den nya fräscha nationalistledare alla väntat på.
__________________
Senast redigerad av Operations 2017-09-22 kl. 22:17.
Citera
2017-09-22, 23:00
  #11
Medlem
Skogsvattes avatar
Detta är en judisk tråd, men jag svarar väl ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
1. Nordisk Ungdom var både under och efter CIA-operationen "Maidan" i Ukraina delaktiga på CIA-sidan.

Om du med "delaktiga" menar att typ en (1) person åkte ner och kollade läget under några dagar. Jag förstår inte hur ditt argument har någon bäring på deras påstådda konflikt med NMR när NMR-medlemmar bokstavligen deltog i eldstrider med ryssar.

Citat:
2. Varje gång Nordisk Ungdom attackerar en flyktingdemo höjs röster - för att förbjuda NMR. Jag har aldrig sett någon journalist prata om att förbjuda NU, trots att de använt "våld" och en haft en militant framtoning betydligt mer än NMR i sina aktioner de senaste åren.

Det NU gör vid flyktingboenden är otroligt positivt. De flesta svenskar avskyr låtsasflyktingar och uppskattar aktioner mot blatteboenden.

Citat:
3. NU attackerar aldrig judar, aldrig etablissemanget. Bara "flyktingar". Man tar avstånd från antisemitism.

NU gick ju för fan omkring med "Stoppa den globala zionismen"-banderoller för bara något år sedan.

Citat:
4. NU stödjer SD och tar avstånd från NMR.

Jag håller med om att NU:s avståndstagande från nationalism och omfamnande av SD var ett misstag, men jag förutsätter att man hade goda intentioner när man försökte alliera sig med SD.

Citat:
5. Det förs ingen som helst debatt om NU i massmedia. Trots deras "attacker" på "flyktingar" så pratas det inget om att de borde förbjudas eller nånting. Folk tror oftast att det är NMR som gjort nåt efter NU:s "nazistattacker" eftersom NU knappt nämns vid namn.

Helt fel. Aftonbladet och annan judemedia attackerar NU hela tiden, kallar dem "högerextrema" och på snudd till terrorgrupp, osv. Alldeles nyligen påstod man att NU:are låg bakom nån "högerextrem bombning".

Citat:
Åsikter?

Du är en idiot.
Citera
2017-09-22, 23:38
  #12
Medlem
ThuleSocietys avatar
Näe, nu är du ute och cyklar rejält Baggebo.

Har personligen sett NU med anti-judiska banderoller.

Det enda jag håller med dig om är att det är väldigt tråkigt att många inom NU verkar ta avstånd från NMR. Förstår inte varför dom gör det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback