• 26 099 online
  • 1 146 808 medlemmar
  • 59 359 049 inlägg
2017-09-21, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Hej!

Nu tänkte jag testa att skapa en dejtingdagbok här på Flashback och se hur det går.

Tanken är helt enkelt att jag här berättar om mina dejter för er, vad jag lyckats åstadkomma och vad jag misslyckats med. Den ska helt enkelt vara till för att både kunna ge tips till hur man får en dejt och hur jag går till väga för att lyckas med det. Men jag är även ödmjuk i att ta emot tips för hur jag ska kunna utvecklas och göra det bättre.

Jag kan börja med att berätta lite om mig själv. Jag är i 25-30-årsåldern, bor i huvudstaden, har en akademisk titel. Jag pluggar fortfarande, men jobbar också samtidigt, vilket ger mig en lön som ligger över svensk medianlön. Jag har två förhållanden i bagaget, 4 respektive 2 år. Är barnlös.

Jag har träffat tjejer på flertalet olika sätt: jobbet, plugget, ute på gatan, Flashback, Aftonbladets kommentatorsfält, gymmet, snyggastchatten, fester, tåget.. Ja ni fattar grejen, i princip överallt där det finns människor. Men det som jag använder mig flitigast av är ändå dejtingappar/sajter. Just nu är det Tinder, Mazily, Happypancake, Darkside och happn som jag använder mig av. Som mest har jag träffat en ny tjej sex dagar på raken. Och flest på en och samma dag är tre stycken. Den senaste månaden har jag träffat sex stycken.

Jag är dock inte ute efter att dejta så många som möjligt eller att ligga med alla. Jag ligger endast om jag verkligen tycker att tjejen är intressant och ser potential i henne. Det jag är ute efter är ett förhållande. Det verkar dock alltid som att jag hittar grejer hos tjejer som gör att jag tappar intresset för dem. Så jag slits väl lite mellan att försöka vara mer accepterande av brister, men samtidigt vara hårdare i gallringen och sortera bort dem som jag inte ser någon direkt potential i vid ett tidigare skede, så att jag slipper träffa så jävla många.

Så nu vet ni lite ingångsvärden. Förhoppningsvis blir inte tråden alltför långvarig

100 % reklam för sidor som är fulla med fake profiler bortsätt från Tinder och HP.
Citera