• 31 310 online
  • 1 123 180 medlemmar
  • 58 309 189 inlägg
Idag, 00:59
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Jag har läst hela tråden och Trillske och andra har haft änglars tålamod att förklara saker för dig åter och åter igen. Men antingen vill du inte, eller så kan du inte förstå.

Kollade precis på ditt bidrag i tråden. Efter att jag i ett långt stycke beskrivit mekaniken om hur fiat valutor backas var ditt motargument att de är visst inte backade och att jag blivit lurad. Jätteövertygande motargument, verkligen. Lite Trillske nivå på det hela. Genier tänker lika.
Citera
Idag, 08:59
Medlem
Trillskes avatar
Mm just ja, så måste det vara. rrpiper, i den här kontexten lika kognitivt malplacerad som en 2-åring hos NASA, ligger helt enkelt en nivå över oss. Skönt att vi rett ut det.
Citera
Idag, 09:00
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnez
Hej
Vad finns det för handelsplatser där man kan köpa de tex 10 största krypto valutorna och även ha långtids ordrar (typ veckor eller längre) liggande på köp och sälj och helst även stop loss funktion?
Kraken bör hantera det mesta du vill göra.
Citera
Idag, 10:38
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Mm just ja, så måste det vara. rrpiper, i den här kontexten lika kognitivt malplacerad som en 2-åring hos NASA, ligger helt enkelt en nivå över oss. Skönt att vi rett ut det.

Ja argument som "Du har fel, du har blivit lurad, du förstår inte det här, du eeh...", eller ännu bättre "Jag fakturerar.. " ligger på en helt egen nivå. Det stämmer. Det är så det går till när NASA skjuter upp raketer vet du. Dom fokuserar på varandra en stund.
Citera