• 20 551 online
  • 1 123 180 medlemmar
  • 58 307 313 inlägg
Igår, 11:12
Medlem
InspetorGadgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
4-5 ml i pecsen eller latsen är inga problem för mig

sticker du i röv eller lår borde det inte heller vara några problem men biceps, axlar och mindre muskelgrupper är nog inte att rekommendera

Blir nog glutus maximus.
Aldrig stuckit i pecsen måste jag erkänna, ovanför bröstvårtan då eller? Får väl kolla lite youtube klipp om det..
Citera
Igår, 19:06
Medlem
Parkours avatar
Går de köra PCT iv för att minska skador på levern?
Citera
Igår, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InspetorGadget
Blir nog glutus maximus.
Aldrig stuckit i pecsen måste jag erkänna, ovanför bröstvårtan då eller? Får väl kolla lite youtube klipp om det..

ahh, jag hade inte provat det för 3 månader sen heller trots flera år bakom mig men jag provade och min första inject hade jag en sån jävlig pip så jag kunde inte ens jobba.. lovade mig själv att vänja av pecsen med 1 ml masteron istället för 2 ml testo i taget, körde ett varv och sedan körde jag 1 ml mast, 1 ml testo och tredje varvet allting i samma och jävlar vad mycket smidigare det är att sticka i pecs och helt jävla pip fritt nu för tiden! jag sticker typ 2-3 cm medialt från bröst vårtan och 5-7 cm uppåt
(den tjockaste delen på pectoralis major helt enkelt)
Citera
Igår, 19:56
Medlem
Hej alla!

Ska prova min första kur, 250mg E5 testo, med frontning två första sticken på 500mg. Har köpt Arimidex Pharma 1mg och Nolvadex Pharma 10mg. Min fråga är, ska jag börja ta Arimidex eller Nolva regelbundet från och med första sticket eller är det endast någonting man tar när man får känningar och/eller under PCTn? Vilket läkemedel ska man ta för vilka känningar?

Tack!
Citera
Igår, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigaKampen
Hej alla!

Ska prova min första kur, 250mg E5 testo, med frontning två första sticken på 500mg. Har köpt Arimidex Pharma 1mg och Nolvadex Pharma 10mg. Min fråga är, ska jag börja ta Arimidex eller Nolva regelbundet från och med första sticket eller är det endast någonting man tar när man får känningar och/eller under PCTn? Vilket läkemedel ska man ta för vilka känningar?

Tack!

ta vid känningar och då är det östrogen relaterade känningar med allt vad det innebär

adex är då det bättre alternativet
Citera
Igår, 20:02
Medlem
Tack för svar! Vad gör Nolvadex om man får fråga?
Citera
Igår, 20:14
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Är helt grön kan inget, har dock låga testosteronnivåer -7 som jag vill ska upp
Gör inte detta för deffa utan för att komma i balans och må bra kolla om det funkar

hade redan låga nivåer i tonåren och fick testo tabs & det small till....
NU skall jag beställa själv & funderar på Testo Enanthate från Lion Lab
http://www.bilddump.se/bilder/201709...32.179.180.jpg

bara ta en 1ml insulinspruta fylla och sätta spruta in i skinkan och se vad som händer
och hoppas på det bästa är min plan! kan någon ge mig lite mer kött på bena ang detta plz

vad byter tex det att "stänga ner kroppen" i dessa sammanhang

är jag på rätt spår eller något annat testo jag ska ta? snälla hjälp mig
Citera
Igår, 21:01
Medlem
En till nybörjarfråga Säg att man ska sticka sig i skinkan, hur många centimeter ska nålen in? Har hört att det kan göra onödigt ont om nålen går för djupt, samtidigt som man måste förbi lagret med hud och fett.
Citera
Idag, 05:50
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigaKampen
En till nybörjarfråga Säg att man ska sticka sig i skinkan, hur många centimeter ska nålen in? Har hört att det kan göra onödigt ont om nålen går för djupt, samtidigt som man måste förbi lagret med hud och fett.

25-30mm blå använder jag till glute. Hela nålens längd
Citera