Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-20, 19:40
  #7897
Medlem
enmaestros avatar
Uppdatering om FS?
2017-09-20, 20:42
  #7898
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
När jag testade gråa väderkvarnen så hade jag tagit 1st lila MAX och cirka 2 timmar senare dubbeldroppade jag 1st gråväderkvarn ihop med en grön heineken så kan inte uttala mig om just gråväderkvarnen då den inte intogs varken först eller ensamt då den dubbeldroppades som sagt.

Kicken fortsatte iallafall som om jag var E:ad men det kan ju varit den gröna heineken som gjorde jobbet.Hade enbart en märkbar hallucination under hela min kick och det var i form av en ponny som stod i mitt kök. Vet inte hur man blir på DXM så kan inte uttala mig där heller


Mvh!

Aha! Trodde du menade att du EZ-testat alla E du fick. Då förstår jag. Tack för svaret.
2017-09-21, 17:48
  #7899
Medlem
Har försökt skapa nytt konto på FS i typ en månad, vad är det som knasar? Nån som vet?

Finns det några andra bra sidor att besöka? Har bara kollat flugsvamp än så länge
__________________
Senast redigerad av Jorgen300 2017-09-21 kl. 17:53.
2017-09-21, 18:19
  #7900
Medlem
Okej, kikade runt lite, och det verkar ju som att det vart problem jäkligt länge med att regga nytt konto på FS. Finns det nån mer sida där typ samma säljare hänger, eller bara nån annanstans att vända sig, tills detta ordnar sig?

Mvh!
2017-09-22, 11:59
  #7901
Medlem
t3x5s avatar
SmokersDelight levererade så snabbt att det inte ens gick att släppa deponin. Riktigt proffsigt från början till slut.
2017-09-23, 17:41
  #7902
Medlem
rebekks avatar
Bäst syra just nu?

Tycker mig se bara nya säljare som alla skyltar om "NEEDLEPROOF" "INGE RC-SKIT"..

Syra är en sån drog jag absolut inte vill ha något annat än just precis vad det utger sig för att vara
2017-09-23, 17:52
  #7903
Medlem
FaNirs avatar
Har beställt freån Lawess men inte fåttt något än--- Hoppas verklligen altid, men beställa från lawless ocj d et har kp,,of på 4 dagar mi....
2017-09-24, 16:28
  #7904
Medlem
Det är ingen som vet vad som strular med FS eller har nåt tips på nån annanstans att vända sig??
2017-09-24, 18:08
  #7905
Medlem
MohinderHerbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Det är ingen som vet vad som strular med FS eller har nåt tips på nån annanstans att vända sig??

Samma problem för mig.. Kan inte regga mig på flugsvamp. Såg att någon nämnde traderoute tidigare i tråden. Men hur ser det ut med inrikeskranar där? Och speciellt svamp??
2017-09-24, 18:17
  #7906
Medlem
Mattzon2ks avatar
Vem har bäst grönt på FS? Ute efter indicor eller indicahybrider.
2017-09-25, 11:25
  #7907
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MohinderHerb
Samma problem för mig.. Kan inte regga mig på flugsvamp. Såg att någon nämnde traderoute tidigare i tråden. Men hur ser det ut med inrikeskranar där? Och speciellt svamp??

Registreringen är stängd tills vidare.
2017-09-25, 18:44
  #7908
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Registreringen är stängd tills vidare.

Klippt från support från flugforum.

Verkar inte så enligt Flugforum eller Flashback smile Mestadels på grund av trollkonton, köpare som inte respekterar säljare genom att skapa "throw away"-konton efter att man misskött sig (oseriösa dispyter, auto-släpp, ovårdat språk, sena deponisläpp, tiggeri av gratis produkter eller kraftig rabatt m.m), Redan nu har vi säkert fått uppemot 30 stycken meddelanden från köpare som vill "be om ursäkt och börja på ny kula" med 4-10 st auto-släpp (utav 4-12 st gjorda affärer) i bagaget. Hehe... Nej tack.

Majoriteten av alla användare bör troligtvis ha en eller två vänner som säkert kan beställa åt de i väntan på en lösning.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback