• 5 919 online
  • 1 123 611 medlemmar
  • 58 331 689 inlägg
2017-09-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Yes, uppfattat. Borde läst på mycket mer innan.
Nu får jag bara se till att försöka ta mig igenom det här..

ja som jag skrev i vår diskussion i PM så kommer det säkert gå bra och vi är alla här för att hjälpa dig, sen får du försöka sala ut vilka som du vill lyssna på och vilka som pushar dig till att trycka en jävla massa bara för att utföra deras egna experiment på dig som dom inte vågar använda sig själva som försöks kanin

en sak är jag helt hundra på o det är att ingen här på flashback försöker ''bromsa'' dina resultat, har aldrig läst något sånt på f12 men det är en jävla massa som är professorer som ska gasa dina resultat men tänk på att easy come easy go, det går att applicera på allt här i livet

sätt dig in i tanken nu och fråga dig själv...

varför är testo enanthate 250 mg e5d den mest rekommenderade första kuren över hela världen oavsett forum du läser på?

är det hela världen som försöker fucka dig eller kan det finnas ett visst syfte med det?

ni andra som det har varit ett jävla liv på i denna tråd får gärna också svara på denna frågan om de känner sig manade
Citera
2017-09-19, 17:32
Medlem
Får smärtor vid revbenen typ på högersida. Antar att det är levern? Händer varje gång jag skjuter. Är detta ett tecken på att jag borde avsluta kuren innan eller ska man härda igenom de 3 sista veckorna? Någon som upplevt samma? Smärtan e väl irriterande men gör inte direkt att det inte går att leva med det. Har någon kunskap? Borde jag sluta och påbörja pct redan nu eller brukar detta va normalt när man når slutet av kuren?

//

Det lägger sig ca 1-2H efter ett stick. Har hittat lite info nu om livsmedel som kan hjälpa levern att må bättre. Ska testa dessa i första hand.
Senast redigerad av Xt4zy 2017-09-19 kl. 17:58.
Citera