Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-15, 18:49
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Yes, uppfattat. Borde läst på mycket mer innan.
Nu får jag bara se till att försöka ta mig igenom det här..


ja som jag skrev i vår diskussion i PM så kommer det säkert gå bra och vi är alla här för att hjälpa dig, sen får du försöka sala ut vilka som du vill lyssna på och vilka som pushar dig till att trycka en jävla massa bara för att utföra deras egna experiment på dig som dom inte vågar använda sig själva som försöks kanin

en sak är jag helt hundra på o det är att ingen här på flashback försöker ''bromsa'' dina resultat, har aldrig läst något sånt på f12 men det är en jävla massa som är professorer som ska gasa dina resultat men tänk på att easy come easy go, det går att applicera på allt här i livet

sätt dig in i tanken nu och fråga dig själv...

varför är testo enanthate 250 mg e5d den mest rekommenderade första kuren över hela världen oavsett forum du läser på?

är det hela världen som försöker fucka dig eller kan det finnas ett visst syfte med det?

ni andra som det har varit ett jävla liv på i denna tråd får gärna också svara på denna frågan om de känner sig manade
Citera
2017-09-19, 17:32
  #146
Medlem
Får smärtor vid revbenen typ på högersida. Antar att det är levern? Händer varje gång jag skjuter. Är detta ett tecken på att jag borde avsluta kuren innan eller ska man härda igenom de 3 sista veckorna? Någon som upplevt samma? Smärtan e väl irriterande men gör inte direkt att det inte går att leva med det. Har någon kunskap? Borde jag sluta och påbörja pct redan nu eller brukar detta va normalt när man når slutet av kuren?

//

Det lägger sig ca 1-2H efter ett stick. Har hittat lite info nu om livsmedel som kan hjälpa levern att må bättre. Ska testa dessa i första hand.
__________________
Senast redigerad av Xt4zy 2017-09-19 kl. 17:58.
Citera
2017-09-25, 07:43
  #147
Medlem
Det är inte levern.
Det är ditt huvud som spökar!
Att det skulle göra ont i levern just när du sätter nålen i dig har ingenting med varandra att göra.

Läs på lite om hur en ester fungerar så förstår du vad jag menar.
Citera
2017-09-27, 11:21
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyisthe
Det är inte levern.
Det är ditt huvud som spökar!
Att det skulle göra ont i levern just när du sätter nålen i dig har ingenting med varandra att göra.

Läs på lite om hur en ester fungerar så förstår du vad jag menar.

Mjo har märkt att det inte har något samband. Det slutade för några stick sen.
Citera
2017-10-07, 08:26
  #149
Medlem
ftwGBGftws avatar
Hur långt har du kvar på kuren nu?
Ser att det tjafsats en del med Max tidigare.. han är lite svår i början då man inte vill släppa ditt eget ego men det mesta han säger är för din egen skull och det är bra att du insåg det jag tjafsade emot en del i början också på min kurrapport.
Mina egna erfarenheter med prepp är att det är bättre att börja med ett prepp åt gången, jag har i sin ålder tryckt och käkat det jag kommit över sen blev det ett par års fängelse, ett par barn och förra året började jag köra en testo only kur för att lära känna min kropp på testo.

Nu väldigt snart kanske redan nästa vecka ska jag börja köra igen, denna gången testo E och mast p.

Förmodligen eod med båda preparaten och ca 500mg testo och 300mg mast i veckan i ungefär 10 veckor för att fortsätta med testot 7-8 månader till.

Ska bli intressant att följa din PCT och tiden efter, för min del gick det kanon med den delen kände i princip inte av en skit när kag gick av men hade väldigt dåliga testovärden innan så mitt normaltillstånd är redan på gränsen till trt nivåer.

Tips till nästa kur (den kommer jag lovar) är att testa dina värden innan så du har något att jämföra med.
Citera
2017-10-13, 09:28
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Hur långt har du kvar på kuren nu?
Ser att det tjafsats en del med Max tidigare.. han är lite svår i början då man inte vill släppa ditt eget ego men det mesta han säger är för din egen skull och det är bra att du insåg det jag tjafsade emot en del i början också på min kurrapport.
Mina egna erfarenheter med prepp är att det är bättre att börja med ett prepp åt gången, jag har i sin ålder tryckt och käkat det jag kommit över sen blev det ett par års fängelse, ett par barn och förra året började jag köra en testo only kur för att lära känna min kropp på testo.

Nu väldigt snart kanske redan nästa vecka ska jag börja köra igen, denna gången testo E och mast p.

Förmodligen eod med båda preparaten och ca 500mg testo och 300mg mast i veckan i ungefär 10 veckor för att fortsätta med testot 7-8 månader till.

Ska bli intressant att följa din PCT och tiden efter, för min del gick det kanon med den delen kände i princip inte av en skit när kag gick av men hade väldigt dåliga testovärden innan så mitt normaltillstånd är redan på gränsen till trt nivåer.

Tips till nästa kur (den kommer jag lovar) är att testa dina värden innan så du har något att jämföra med.

Tjena! Endast 2 veckor kvar. Sticker just nu var tredje dag. Mast p 200 och test e 250. Bestämde mig för att dra upp masten ändå osv då ja känner att ja har kontroll på läget. Ser lite fram emot pct. Ska bli kul o se hur man reagerar osv tror och tror det kommer gå bra. Skulle verkligen rek mast + test e. Kommer köra samma nästa gång. Hur länge tror du att ja borde vänta? Ska man vänta tills 30år åldern. Eller kan man ta en snabb 10 veckors kur över sommaren tro? Kommer snart lägga upp inlägg ang pct. Mvh.
Citera
2017-10-18, 10:53
  #151
Medlem
Hallå igen. Eftersom jag åkt på en riktigt äcklig förkylning här så avslutar ja min kur redan nu. Känns onödigt att trycka sista veckan då ja antagligen inte kommer kunna gymma ens.
Är nu inne på dag sen sista sticket. Har alltså legat off 4 dagar. Såhär ser min pct ut, hoppas detta ska gå bra och att ja får behålla större delen av det jag lagt på mig.
v.1 - off
v.2 - off
v.3 - 40 mg nolva ed
v.4 - 40 mg nolva ed
v.5 - 20 mg nolva ed
v.6 - 20 mg nolva ed
v.7 - off
Ökat grymt i massa o styrka under kuren och många nya veins som ja inte trodde hade har dykt upp lite här o där. Tror detta kan va pga masten. Vet att styrkan kommer släppa enormt nu utan mast men det gör mig ingenting. Är riktigt sugen på att börja träna upp konditionen igen och satsar hårt på detta direkr efter 7e veckan. Tills dess är det bara försöka friska upp sig samt köra vidare på gym och hoppas på att man inte tappar all massa som sagt. Tack för alla tips under denna kur. Tar med mig dom till nästa då ja kommer planera grymt mycket mer inför den. Lutar åt att det blir en över sommaren ca 10v. Eller att vänta några år. Eller så var detta första o sista kur. Har inte bestämt mig ännu.
Citera
2017-10-18, 11:19
  #152
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Tjena! Endast 2 veckor kvar. Sticker just nu var tredje dag. Mast p 200 och test e 250. Bestämde mig för att dra upp masten ändå osv då ja känner att ja har kontroll på läget. Ser lite fram emot pct. Ska bli kul o se hur man reagerar osv tror och tror det kommer gå bra. Skulle verkligen rek mast + test e. Kommer köra samma nästa gång. Hur länge tror du att ja borde vänta? Ska man vänta tills 30år åldern. Eller kan man ta en snabb 10 veckors kur över sommaren tro? Kommer snart lägga upp inlägg ang pct. Mvh.

Okej jag har kört en vecka nu med mast p och testo E, 3 stick i veckan 1ml av varje.
Hur mycket har du ökat i styrka på de flesta övningarna?

Jag är av åsikten att korta kurer som 10 veckor och liknande är mer eller mindre meningslösa(detta är min högst personliga åsikt) om man inte kör med snabba estrar då som tex mast P och testo P.

Det är ju jätte svårt att svara på, men du bör iallafall köra tester på werlabs om någon månad och se hur allt ligger till innan du funderar på nästa kur.
Hoppas verkligen din pct går bra och att du håller motivationen på gymmet uppe efter kur, jag har personligen inte särskilt stora problem med det men har vänner som i princip skiter helt i gymmet och fetar till sig efter pct och då är nästan kuren meningslös...

Lycka till! Jag kommer följa din resa genom pct
Citera
2017-10-18, 11:29
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Okej jag har kört en vecka nu med mast p och testo E, 3 stick i veckan 1ml av varje.
Hur mycket har du ökat i styrka på de flesta övningarna?

Jag är av åsikten att korta kurer som 10 veckor och liknande är mer eller mindre meningslösa(detta är min högst personliga åsikt) om man inte kör med snabba estrar då som tex mast P och testo P.

Det är ju jätte svårt att svara på, men du bör iallafall köra tester på werlabs om någon månad och se hur allt ligger till innan du funderar på nästa kur.
Hoppas verkligen din pct går bra och att du håller motivationen på gymmet uppe efter kur, jag har personligen inte särskilt stora problem med det men har vänner som i princip skiter helt i gymmet och fetar till sig efter pct och då är nästan kuren meningslös...

Lycka till! Jag kommer följa din resa genom pct


snarare typ 2-3 månader efter detta... om 1 månad kommer varken hans sista olja eller tablett ha lämnat kroppen så dom siffrorna kommer stämma lika mycket som måttet på folks kukar
Citera
2017-10-20, 16:23
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Okej jag har kört en vecka nu med mast p och testo E, 3 stick i veckan 1ml av varje.
Hur mycket har du ökat i styrka på de flesta övningarna?

Jag är av åsikten att korta kurer som 10 veckor och liknande är mer eller mindre meningslösa(detta är min högst personliga åsikt) om man inte kör med snabba estrar då som tex mast P och testo P.

Det är ju jätte svårt att svara på, men du bör iallafall köra tester på werlabs om någon månad och se hur allt ligger till innan du funderar på nästa kur.
Hoppas verkligen din pct går bra och att du håller motivationen på gymmet uppe efter kur, jag har personligen inte särskilt stora problem med det men har vänner som i princip skiter helt i gymmet och fetar till sig efter pct och då är nästan kuren meningslös...

Lycka till! Jag kommer följa din resa genom pct

Hur mycket styrka jag ökat är svårt att säga exakt. Har märkt att vikterna jag tränat på innan då jag tyckt det varit tungt blev mycket lättare. Har ej "maxat" något då jag fått mycket feedback i inlägget om att jag ska vara försiktig för att ej skada kroppen. Om vi säger såhär, det jag maxade innan kuren kändes ganska lätt några veckor in i den. Men för att ej skada axlar, knän och ryggen har jag avstått ifrån att "maxa" på kuren. Plus att jag kanske skulle tycka det va jobbigt om ja fick galna bra max resultat som sedan efter kuren avtagit. Ska ta mig till gymmet igen om några dagar när jag är frisk och köra lite så får jag se hur det ligger till. Tror dock inte att den mesta styrkan försvinner. Tycker kuren framförallt gett mig ett snabbare sätt att bygga upp kroppen igen och kanske pressa mig över den nivån jag hade fastnat på. Är väldigt nöjd där jag ligger just nu och kommer givetvis fortsätta att bygga. Hade nog kunnat kura längre också om det inte vore för att min kondition dragits ner markant! Så vill gärna kunna slänga in en hel del cardio nu och jobba upp pulsen utan att utsätta hjärtat för någon risk.
10 veckor kanske är för lite. Men vet fortfarande ej om det blir ännu en kur. Allt beror på hur nöjd jag är när cardion e på topp igen. Konditionen är en sån färskvara och vet inte riktigt om jag tycker det är värt att slopa den för att kura. I detta fall känns det bra. Men vet inte om jag kommer tycka det i framtiden. Blir det ännu en kur senare kommer jag tänka över längd osv igen men tack för svaret.
Ska ta tester någon gång efter jul för att se hur nivåerna ligger till. Nu har jag ju inget att jämföra med sedan tidigare men måste väl finnas några "standard" tabeller på nätet eller andra som er jag kan jämföra mig själv med. Väldigt dumt dock att inte göra detta innan då jag nu inte har någon som helst aning om hur detta påverkat just mina nivåer. Kommer givetvis fortsätta pressa på under PCT för att jag känner själv att om jag valt att mixtra med mina hormoner vore det jävligt dumt att sedan kasta bort det. Tack för stödet kommer uppdatera om en vecka med hur dagsläget ser ut.
Citera
2017-10-20, 22:47
  #155
Medlem
bara inflik till dig, läs på om Primobolan

det är dyrt som fan att kura på men vill man ha hälsan i check då är det man ska köra

gör guld för dina leder, BRA för din kondition och bygger bra med len massa

kombinera det med EQ och du kommer få riktigt bra resultat ifrån lena viktökningar

det är dessutom också bra för din kondition och dina leder så dom här två kombinerat på en kur oj oj oj, sen skulle du självklart bygga betydligt bättre med lite mer androgener i dig men vill du hålla det cleant, hälsosamt och slippa dra ner på konditionen så ska du kolla in dessa preparat

primobolan går att köra utan testo, ska du köra EQ så rekomenderar jag att du kör det ihop med primobolan annars kommer du nog inte må så jävla kungligt alltså
Citera
2017-10-23, 21:04
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
bara inflik till dig, läs på om Primobolan

det är dyrt som fan att kura på men vill man ha hälsan i check då är det man ska köra

gör guld för dina leder, BRA för din kondition och bygger bra med len massa

kombinera det med EQ och du kommer få riktigt bra resultat ifrån lena viktökningar

det är dessutom också bra för din kondition och dina leder så dom här två kombinerat på en kur oj oj oj, sen skulle du självklart bygga betydligt bättre med lite mer androgener i dig men vill du hålla det cleant, hälsosamt och slippa dra ner på konditionen så ska du kolla in dessa preparat

primobolan går att köra utan testo, ska du köra EQ så rekomenderar jag att du kör det ihop med primobolan annars kommer du nog inte må så jävla kungligt alltså

Låter jävla spännande. Ska läsa in mig på dessa två. Av det lilla ja läst hitills låter det som perfekta kombon för mig iallafall. Kanske något att starta på till efter jul
Bör jag vänta längre eller hur länge tror du min kropp måste återhämta sig efter kuren jag legat på nu?
Undrar även när depressionen ska kicka in? Är det om några veckor eller från o med att ja börjar ta nolvan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback