Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuschpennarosa
Det är galet många våldtäktsfall just med invandrare som förövare.

Det verkar däremot som att feministerna ser invandrares skyddsbehov som så starkt att det inte spelar någon roll att våldtäkt normaliseras. Kvinnors rättigheter får stå tillbaka för att främja invandrares rätt till sexuellt umgänge.

Har feministerna gett upp?

Det blev ett himla liv när Joakim Lamotte började ta upp våldtäktsfall i media. En vit flintskallig man håller i kvinnorätssfanan medan F! har förlagt sig med munkavle och kämpar för invandrares rättigheter att bära burkinis.

Jag spår att tusentals, kanske tiotusentals, kvinnor kommer våldtas av invandrare kommande 10 åren. Insläpade i buskar, trapphus och penetrerade av invandrade män i grupp.

Jag ser inga feminister kritisera detta. Varför inte?

Det är galet många våldtäktsfall just med män som förövare.

Det verkar däremot som att antifeminister ser mäns skyddsbehov som så starkt att det inte spelar någon roll att våldtäkt normaliseras. Kvinnors rättigheter får stå tillbaka för att främja mäns rätt till sexuellt umgänge.

Har antifeministerna gett upp?

Jag spår att tusentals, kanske tiotusentals, kvinnor kommer våldtas av män kommande 10 åren. Insläpade i buskar, trapphus och penetrerade av män.

Jag ser inga antifeminister kritisera detta. Varför inte?
Citera
2017-09-18, 21:00
Medlem
Bulkninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det brukar hetta anmälningsfrekvens av de akademiska tokstollarna. Någon forskning har de aldrig att understödja det, utan det är mest önsketänkande eller ren förfalskning. Var det må tro äckeln Jerzy som stod för analysen?

Det finns något oerhört äckligt med den där kriminologen Jerzy Sarnecki, som upprörs av att man tror på en 12-årig flicka som blivit våldtagen

Nej det var någon kvinnlig feminist med stereotypt lesbiskt utseende.
Korthårig blondin med blå slingor och karottklippt lugg
Citera
2017-09-18, 21:04
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Det verkar däremot som att antifeminister ser mäns skyddsbehov som så starkt att det inte spelar någon roll att våldtäkt normaliseras. Kvinnors rättigheter får stå tillbaka för att främja mäns rätt till sexuellt umgänge.

Jag spår att tusentals, kanske tiotusentals, kvinnor kommer våldtas av män kommande 10 åren. Insläpade i buskar, trapphus och penetrerade av män.

Nu var det ju inte antifeministerna som demonstrerade till stöd för de invandrade gruppvåldtäktsmännen på Gotland , inte heller ligger antifeministerna bakom #inteerkvinna som kampanjade till stöd för de marockanska "gatubarnen" , som visat sig utöva gruppvåldtäkter ,terrordåd , mord och rån .
Citera
2017-09-18, 21:24
Medlem
Citat:

Vår kritik har tystnats och fördömts att vistas i anonyma internetforum, vi har inte gett upp men vi bidar vår tid...den kommer, kanske redan efter nästa val.
Ingen vågar kritisera feminismens skötebarn invandrare som det indirekt blir om man skall komma med lösningar och vara kritisk till varför ingen gör det.
Sen finns det inga öppet kritiska antifeminister i politiken eller media som kan föra kvinnors talan, tja bortsett från SD som tolkas som lite antifeminister av feminister

Allt är som vanligt egentligen.
Feministerna gnäller men har inga realistiska lösningar som kan ge effekt varken på kort eller lång sikt bara genusteorier.
Detta är ert problem att lösa, upp till bevis att ni inte bara är gnälliga vita priviligierade feminister.
Band har inte funkat, ej heller att anklaga alla för att vara lika, eller att få vita män att ta allt ansvar…Tycker det verkar mer som att ni gett upp hehehe, finns det inga fler lysande genusteoretiska lösningar....jag väntar med spänning på nästa insats från femenismen.
Citera
2017-09-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Vår kritik har tystnats och fördömts att vistas i anonyma internetforum, vi har inte gett upp men vi bidar vår tid...den kommer, kanske redan efter nästa val.
Ingen vågar kritisera feminismens skötebarn invandrare som det indirekt blir om man skall komma med lösningar och vara kritisk till varför ingen gör det.
Sen finns det inga öppet kritiska antifeminister i politiken eller media som kan föra kvinnors talan, tja bortsett från SD som tolkas som lite antifeminister av feminister

Allt är som vanligt egentligen.
Feministerna gnäller men har inga realistiska lösningar som kan ge effekt varken på kort eller lång sikt bara genusteorier.
Detta är ert problem att lösa, upp till bevis att ni inte bara är gnälliga vita priviligierade feminister.
Band har inte funkat, ej heller att anklaga alla för att vara lika, eller att få vita män att ta allt ansvar…Tycker det verkar mer som att ni gett upp hehehe, finns det inga fler lysande genusteoretiska lösningar....jag väntar med spänning på nästa insats från femenismen.

var kitiserar antifeminister män för våldtäkter?

Idel öra! ge mig någon källa på detta tack.

Inga realistiska lösningar?

Tjohooo du.

1. Ge kvinnor samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter som män och de kan själva välja med vem och när och om de ska ha sex.

2. Skapa ett samhälle där kvinnors problem tas på allvar och där all form av sexuellt våld läggs på den som begår våldtäkt och inte på offret.

3. Ändra på mansnomerna. Motarbeta patiarkala idéer. Lär pojkar tidigt att respektera kvinnor. och att kvinnor inte är undeordnade, inte är objekt för män att äga ex. Och att manlighet inte handlar om att dominera kvinnor. Och lär flickor att de ha all ätt att kräva respekt.

Feminism! Och det enda som hjälper mot sexuellt våld.

Pissa på invandrare hjälper inte ett skit.
Citera
2017-09-18, 21:58
Medlem
Citat:

Tjohooo du.

1. Ge kvinnor samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter som män och de kan själva välja med vem och när och om de ska ha sex.

2. Skapa ett samhälle där kvinnors problem tas på allvar och där all form av sexuellt våld läggs på den som begår våldtäkt och inte på offret.

3. Ändra på mansnomerna. Motarbeta patiarkala idéer. Lär pojkar tidigt att respektera kvinnor. och att kvinnor inte är undeordnade, inte är objekt för män att äga ex. Och att manlighet inte handlar om att dominera kvinnor. Och lär flickor att de ha all ätt att kräva respekt.

(FB) Aktuella brott och kriminalfall
Hur mycket som helst här, och inte bara gnäll på invandrare, vita män får samma behandling, faste de är färre i antal.
Annars är vi väl överens om att antifeminister är enskilda individer och vem som är det vet vi egentligen inte då dessa inte tillhör en organisation, rörelse, eller har en ideologi som vi kan peka ut.

1. Har de redan, fattar inte vad du menar med det…

2. Försökte vi göra innan feministerna fick politisk makt, det gick bara lite långsamt beroende på hur man ser det, men det gick inte bakåt i alla fall som det går efter femenismens inträde på arenan.

3. Har ni redan försökt, rosa band, sexköpslag, anklagandet av alla vita män, o.s.v. funkar inte och inget har blivit bättre sedan feminismen för en 30 år sedan började jobba med det, en utopisk dröm utan realistiskt genomförbara förslag.

4. Nej, det enda som hjälper feministerna är att de flyttar till en ö utan män,

Jupp det kommer att hjälpa en bra bit på traven att pissa på invandrare då de är den största gruppen våldtäktsmän, och enklast att hitta.
När detta är normaliserat till en svensk nivå kan vi ta tag i helhetsbilden.
Citera
2017-09-18, 22:28
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:

Tjohooo du.

Och detta har förstås fungerat bra ?
Sett en stor nedgång i våldtäkter de senaste 10-20 åren ?
EDIT:
Jag glömde att feministerna kommit på hur man ska förhindra sexuella övergrepp på dagis och förskolor:

https://www.sydsvenskan.se/2016-09-2...ella-overgrepp

Citat:
Leksakerna är könsneutrala. Ett planerat inköp av en stor brandbil som skulle ha dominerat förskolans utemiljö, stoppades av Barbro Romero. Att tänka normkritiskt är en viktig del i arbetet för att förebygga sexuella övergrepp.

Jajamänsan !
Att inte tjejer och killar får leka brandkår ska förhindra att de råkar ut för pedofiler.....

Citat:
– Vi tänker strategiskt för att förhindra att något händer. Det är där det stora arbetet ligger, säger Barbro Romero.

Vi kan vara trygga , så länge som det finns kompetenta kvinnliga strateger som Barbro Romero så löper Malmös barn ingen fara att bli antastade av brandbilar på dagis ....

Citat:
Så länge invandrarna står för merparten av våldtäkterna trots att de bara är några få procent av sveriges befolkning finns det goda anledningar för det du kallar "pissande" .
Senast redigerad av sealstryper 2017-09-18 kl. 22:43.
Citera
2017-09-18, 23:40
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Som man raggar får man ligga.
Ta nu konsekvenserna av ert handlande. Det är ni som röstat in dem och försvarar dem oavsett vad de gör.
Citera
2017-09-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Som man raggar får man ligga.
Ta nu konsekvenserna av ert handlande. Det är ni som röstat in dem och försvarar dem oavsett vad de gör.

Nu var det ju iofs fler män än kvinnor som röstade på alliansen så ditt ständigt återkommande argument håller liksom inte...
Citera
2017-09-19, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Nu var det ju iofs fler män än kvinnor som röstade på alliansen så ditt ständigt återkommande argument håller liksom inte...
Men det var världens första feministiska regering som öppna pärleporten och det är feministisk styrda åsikter som än i dag strävar efter fri invandring.

Men jag håller med, högern är i många fall lika stora hycklare.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15937853.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle23485665.ab

De enda som med säkerhet alltid vart för en reglerad invandring är SD
Citera
2017-09-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Men det var världens första feministiska regering som öppna pärleporten och det är feministisk styrda åsikter som än i dag strävar efter fri invandring.

Men jag håller med, högern är i många fall lika stora hycklare.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15937853.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle23485665.ab

De enda som med säkerhet alltid vart för en reglerad invandring är SD
Fast nej de öppnade ingen pärleport, den porten var redan där....inställt på att ta emot flyktingar enligt inställningen den och den...
det som åstadkom den flyktingvåg vi sen fick var dvs kriser i världen där Syrien nog var den största.
Sen stängde vår nuvarande "feministiska" regering alliansens "pärleport" när man insåg att pärleportinställningarna inte höll för den nivå av flyktingar, och den övriga världens inställning etc.

Håll isär saker och ting.
Citera
2017-09-19, 14:47
Medlem
Citat:
Fast nej de öppnade ingen pärleport, den porten var redan där....inställt på att ta emot flyktingar enligt inställningen den och den...
det som åstadkom den flyktingvåg vi sen fick var dvs kriser i världen där Syrien nog var den största.
Sen stängde vår nuvarande "feministiska" regering alliansens "pärleport" när man insåg att pärleportinställningarna inte höll för den nivå av flyktingar, och den övriga världens inställning etc.

Håll isär saker och ting.
Ohh i vanlig ordning skall feminismen ta åt sig äran för frågor andra drivit, men det är glädjande att se världens första feministiska regering väljer att följa SDs politik

Hehehehe….om feminismen lyssnat på SD från börjanskulle vi inte haft dessa problem.
Vi skall vara ohyggligt glada för att det finns invandrar kritiskt parti i vår riksdag, utan dessa skulle portarna fortfarande vara öppna.
Jag tycker du och dina vänner skall skicka blommor till SDs kansli och tacka dem för att de finns, så att inte än fler unga svenska lättklädda flickor blir våldtagna.

Sen kan du skicka lite ris till världens första feministiska regering vars feministiska finansminister uppenbarligen inte kan räkna.
Kanske polisen skulle kunnat ha lite mera resurser att utreda våldtäktsbrott som de i dag får ned prioritera för att skjutningar om hon kunnat räkna någorlunda i alla fall….men logik o matematik har aldrig vart feminismens starka sida så.. tja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in