Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 13:25
  #1585
Medlem
Undrar också över kvalitén på TTs Norflurazepam 10mgare.

Blir inte riktigt klok på om deras kampanj på Norflurazepam gäller oavsett om man betalar med BitCoin eller inte? Om jag förstår det rätt får man det dubbla oavsett betalningsmedel, då det verkar vara en kampanj för sig?

Har kört Askens 8mg sen tidigare.
Citera
2017-09-18, 13:31
  #1586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vh137
Undrar också över kvalitén på TTs Norflurazepam 10mgare.

Blir inte riktigt klok på om deras kampanj på Norflurazepam gäller oavsett om man betalar med BitCoin eller inte? Om jag förstår det rätt får man det dubbla oavsett betalningsmedel, då det verkar vara en kampanj för sig?

Har kört Askens 8mg sen tidigare.

kampanjen gäller oavsätt betalningsmetod, men däremot kan du inte "blanda" kampanjer, så du kan få 50% mer på din norflura beställning men då gäller ej 10%-rabatten när du betalar med bitcoins
Citera
2017-09-18, 21:33
  #1587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vh137
Undrar också över kvalitén på TTs Norflurazepam 10mgare.

Blir inte riktigt klok på om deras kampanj på Norflurazepam gäller oavsett om man betalar med BitCoin eller inte? Om jag förstår det rätt får man det dubbla oavsett betalningsmedel, då det verkar vara en kampanj för sig?

Har kört Askens 8mg sen tidigare.
Tjena verkar som deras batch ändrats , då jag slängde i mig 40 st i ren panik då jag mådde aa du vet ,, fixade 10 ksalol dagen efter , tänkte för skojs skull , se om det hjälpte o tog 2st ksalol så deras batch är ricktigt kass eller är alprazolam 1000ggr potent men det ska den ju inte vara då norflura ska vara 3-4 ggr starkare en diazepam mvh
Citera
2017-09-18, 21:34
  #1588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busaturboooo
Tjena verkar som deras batch ändrats , då jag slängde i mig 40 st i ren panik då jag mådde aa du vet ,, fixade 10 ksalol dagen efter , tänkte för skojs skull , se om det hjälpte o tog 2st ksalol så deras batch är ricktigt kass eller är alprazolam 1000ggr potent men det ska den ju inte vara då norflura ska vara 3-4 ggr starkare en diazepam mvh
skall tillägga villket jag glömde mådde gött på alpran det var som 100kg släppte från axlarna i ångestsyfte
Citera
2017-09-19, 13:20
  #1589
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vh137
Undrar också över kvalitén på TTs Norflurazepam 10mgare.

Blir inte riktigt klok på om deras kampanj på Norflurazepam gäller oavsett om man betalar med BitCoin eller inte? Om jag förstår det rätt får man det dubbla oavsett betalningsmedel, då det verkar vara en kampanj för sig?

Har kört Askens 8mg sen tidigare.

Sist jag testade dem vilket var 3 veckor sedan så var de bra men varje gång förutom 2-3st gånger de kört kampanj har de skickat hälften dåliga hälften bra men blivit kompenserad för det så det är ju ändå ok men vill jag vara säker på att jag får den mg på de piller jag beställer finns det bara 1st shop som gäller och som även kommer lansera Nitrazolam snart vilket är så jävla bra.
Fast tänkte ta 100st 10mg och få 100st av TT samt köpa 100st Nitrazolam.
Så får se.
Citera
2017-09-19, 13:57
  #1590
Medlem
Fishdickss avatar
Så askens 8mg dom har nu är av dålig kvalitet?

Finns bara anledning till att välja TT då.
Starkare, billigare samt är väldigt nyfiken på den nya Benson som även asken har men den batchen är dålig med så bojkotta asken för stunden tycker jag!
Citera
2017-09-19, 14:03
  #1591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishdicks
Så askens 8mg dom har nu är av dålig kvalitet?

Finns bara anledning till att välja TT då.
Starkare, billigare samt är väldigt nyfiken på den nya Benson som även asken har men den batchen är dålig med så bojkotta asken för stunden tycker jag!

Var väl TT's som varit blandade i kvalité vad jag förstår
Citera
2017-09-20, 14:54
  #1592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishdicks
Så askens 8mg dom har nu är av dålig kvalitet?

Finns bara anledning till att välja TT då.
Starkare, billigare samt är väldigt nyfiken på den nya Benson som även asken har men den batchen är dålig med så bojkotta asken för stunden tycker jag!

Nope, inte enligt mina erfarenheter iaf. Har köpt Askens 8mg sedan dom fick in på lager igen, och de är av god kvalité. Jag undrade över TT:s batch, efter jag läste följande inlägg:

Citat:
Ursprungligen postat av Pinjanot
Bra drag i 10 mg nu tycker jag,,,👻

Med tanke på att de ska vara både starkare, och är på kampanj för stunden så hade det ju varit trevligt om dom höll god kvalité så man kan bunkra upp. Men det verkar råda delade meningar om detta.

Av inläggen att döma här hittills så får jag uppfattningen att TT:s Norflurazepam håller ojämn kvalitet helt enkelt. Synd om så är fallet. Det får väl bli att fortsätta köpa av Asken, men jag inväntar gärna fler omdömen av folk som provat TT:s 10mg:are.
Citera
2017-09-20, 17:56
  #1593
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Finns väll inget som tyder på att den här kommer att klassas snart. Det lär dröja flera månader i så fall. Är det någon som sitter på andra uppgifter? Var inne på folkhälsomyndigheten. Och hittade ingenting.
Citera
2017-09-21, 10:34
  #1594
Medlem
Hej tts 10mg funkar kanon behöver ta mindre än från asken så tror dom är på 2 mg mer i varje. Har askens hemma och får samma effekt men lite svagare. Jag använder som medicin så tar 30mg Max per dag. Tack till shopparna när psykvården sviker mvh
__________________
Senast redigerad av Hbse 2017-09-21 kl. 10:37.
Citera
2017-09-21, 10:43
  #1595
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hbse
Hej tts 10mg funkar kanon behöver ta mindre än från asken så tror dom är på 2 mg mer i varje. Har askens hemma och får samma effekt men lite svagare. Jag använder som medicin så tar 30mg Max per dag. Tack till shopparna när psykvården sviker mvh

Varje dag?? Glöm inte halveringstiden tiden ffs.
Citera
2017-09-21, 12:27
  #1596
Medlem
Har hållt mig borta från benzo ett tag (ca 6 månader) och tog 16 mg igår. Blev rejält skev och mådde bra tills jag somnade som en stock. Intaget var vid 20 tiden igår och jag känner mig fortfarande lite smått påverkad.
Tycker dom påminner mycket om diazepam fast mindre muskelavslappning och mer sederade. Inte lika skarp ångestdämpning som xanor men
minst lika bra som diazepam.
Tummen upp, dessa var från asken.
__________________
Senast redigerad av gingan 2017-09-21 kl. 12:31.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback