• 22 760 online
  • 1 123 027 medlemmar
  • 58 298 679 inlägg
2017-09-18, 13:25
Medlem
Undrar också över kvalitén på TTs Norflurazepam 10mgare.

Blir inte riktigt klok på om deras kampanj på Norflurazepam gäller oavsett om man betalar med BitCoin eller inte? Om jag förstår det rätt får man det dubbla oavsett betalningsmedel, då det verkar vara en kampanj för sig?

Har kört Askens 8mg sen tidigare.
Citera
2017-09-18, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vh137

Blir inte riktigt klok på om deras kampanj på Norflurazepam gäller oavsett om man betalar med BitCoin eller inte? Om jag förstår det rätt får man det dubbla oavsett betalningsmedel, då det verkar vara en kampanj för sig?

kampanjen gäller oavsätt betalningsmetod, men däremot kan du inte "blanda" kampanjer, så du kan få 50% mer på din norflura beställning men då gäller ej 10%-rabatten när du betalar med bitcoins
Citera
2017-09-18, 21:33
Medlem
Citat:

Tjena verkar som deras batch ändrats , då jag slängde i mig 40 st i ren panik då jag mådde aa du vet ,, fixade 10 ksalol dagen efter , tänkte för skojs skull , se om det hjälpte o tog 2st ksalol så deras batch är ricktigt kass eller är alprazolam 1000ggr potent men det ska den ju inte vara då norflura ska vara 3-4 ggr starkare en diazepam mvh
Citera
2017-09-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busaturboooo
Tjena verkar som deras batch ändrats , då jag slängde i mig 40 st i ren panik då jag mådde aa du vet ,, fixade 10 ksalol dagen efter , tänkte för skojs skull , se om det hjälpte o tog 2st ksalol så deras batch är ricktigt kass eller är alprazolam 1000ggr potent men det ska den ju inte vara då norflura ska vara 3-4 ggr starkare en diazepam mvh
skall tillägga villket jag glömde mådde gött på alpran det var som 100kg släppte från axlarna i ångestsyfte
Citera
Igår, 13:20
Medlem
Citat:

Sist jag testade dem vilket var 3 veckor sedan så var de bra men varje gång förutom 2-3st gånger de kört kampanj har de skickat hälften dåliga hälften bra men blivit kompenserad för det så det är ju ändå ok men vill jag vara säker på att jag får den mg på de piller jag beställer finns det bara 1st shop som gäller och som även kommer lansera Nitrazolam snart vilket är så jävla bra.
Fast tänkte ta 100st 10mg och få 100st av TT samt köpa 100st Nitrazolam.
Så får se.
Citera
Igår, 13:57
Medlem
Fishdickss avatar
Så askens 8mg dom har nu är av dålig kvalitet?

Finns bara anledning till att välja TT då.
Starkare, billigare samt är väldigt nyfiken på den nya Benson som även asken har men den batchen är dålig med så bojkotta asken för stunden tycker jag!
Citera
Igår, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishdicks
Så askens 8mg dom har nu är av dålig kvalitet?

Finns bara anledning till att välja TT då.
Starkare, billigare samt är väldigt nyfiken på den nya Benson som även asken har men den batchen är dålig med så bojkotta asken för stunden tycker jag!

Var väl TT's som varit blandade i kvalité vad jag förstår
Citera