Citat:
Jo, fast en kvinna han har en affär med har ju trätt fram, Deidre King...Hur fick han tag på henne egentligen? Ingen vet tydligen. Men alla har sett att hon är dels sliten och dels förvirrad. Hennes förklaring om att massor med färjor kört över och styckat KW är ju t.ex. helt galen! Så med tanke på Deidre King kan han inte haft lätt att få tag på fräscht,vettigt kvinnofolk verkar det som. Snarare har han rört sig i den undre världen som han enligt boken om honom gillade så mycket och där fått napp på alla möjliga märkliga figurer som han kunnat leva ut sin udda sexualitet med, men det räckte väl till slut inte.
Jag har ingen aning om hur Deidre King och Madsen träffades. Jag vet inte heller under vilka omständigheter som Madsen träffade sin fru och hur fort de två fattade tycke för varandra.
Jag förstår inte hur du kan påstå att man inte kan fatta tycke för någon man inte ha träffat tidigare. Varför skulle det inte vara möjligt? Folk träffas ju på restauranger på löpande band och fattar tycke för varandra (och följer med varandra hem).
Frun har inte klagat på ”kvalitén” på de andra kvinnorna utan just antalet. Hon kanske själv föredrar underground människor istället för ”fräscha, vettiga”?
Vi har inte heller någon aning om hurdana män KW föredrog. Eller hurdana one night stands hon hade varit med om.
Det är svårt att veta något om andras människors sexliv.