• 30 607 online
  • 1 135 497 medlemmar
  • 58 851 712 inlägg
2017-09-13, 13:48
Medlem
E.Merckxs avatar
Den kriminella och korrupta Haxan fortsatte att ge sig pa Mongo igar. Bernie ar en forstorare, nu maste han battra sig och hjalpa demokraterna.

"Hillary Clinton's opinion of Senator Bernie Sanders doesn't appear to have softened. In an interview published Tuesday, the former secretary of state called her Democratic presidential primary opponent a "spoiler" while also expressing her disdain for a portion of his supporters."

""But he just kept going, and he and his followers' attacks on me kept getting more and more personal, despite him asking me not to attack him personally. And, you know, I really regret that. But now he's got a chance to prove that he's something other than a spoiler. And that is to help other Democrats.""

http://www.newsweek.com/hillary-clin...attacks-663549

Mongo presenterar en ny version av “Medicare for All” i dag:

http://www.politico.com/magazine/sto...sanders-215600
2017-09-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Från samma artikel...

Det är bara tillfälligt upphävt, HD kommer att göra en egen bedömning den 10:e oktober, speciellt då den version som finns nu klassar ingift släkt som närmre släkt än mor och farföräldrar.

Du kanske borde läsa mer än enbart rubriken?

Du orkade tydligen inte läsa hela inlägget mitt. Trist med lata motdebattörer. Som jag skrev så ska det prövas i sin helhet mot konstitutionens principer. Går det igenom så är det grönt ljus för Trump att slå in sista spiken i kistan på PK-etablissemanget.
2017-09-13, 14:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Du orkade tydligen inte läsa hela inlägget mitt. Trist med lata motdebattörer. Som jag skrev så ska det prövas i sin helhet mot konstitutionens principer. Går det igenom så är det grönt ljus för Trump att slå in sista spiken i kistan på PK-etablissemanget.

Troligen vart du klar med redigeringen precis när jag började citera dig för det stod inte när jag läste det först, men som sagt...ropa inte hej förens du är över bäcken, bara för att det verkar gå till hans fördel med muslimförbudet så betyder det inte att det går igenom den 10:e
2017-09-13, 17:43
Moderator
Unitys avatar
Samlingstråden stänger. Diskussioner om amerikansk inrikespolitik tas i trådar i underforumet (FB) Politik: USA

/Mod