Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-08, 22:49
  #37
Medlem
njaexss avatar
Jagär packad som fan jsut nu men ser jag rät elle se jag dubbelt stå pljan i 53,2 dollar fatet eller va fan har hänt hahahaha detta ärju skitbra för oss...................................
Citera
2015-10-20, 21:03
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craapy
Lupe vs tethys: http://goi.nf/?kydrpu

Borde finnas mer att ge.
Är inte Lupe vs Tethys en ganska dålig jämförelse? Tethys pumpar upp sina tillgångar nu och får egentligen ganska dåligt betalt. Lupe har väl riktigt stora tillgångar (Johan Sverdrup) som man pumpar upp först om fem år, när oljepriset förhoppningsvis är lite högre än idag. Lupe gynnas av det låga oljepriset just nu, så att utbyggnaden av Sverdrup blir lite billigare.
Citera
2015-11-04, 17:17
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craapy
Köpt mer idag. GAV nu på 43kr.
Sålt hela innehavet på 60kr. Kommer nog gå in igen men avvaktar för att se hur långt oljan faller på högre oljelager.
Citera
2015-11-09, 20:28
  #40
Medlem
Svantevits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craapy
Sålt hela innehavet på 60kr. Kommer nog gå in igen men avvaktar för att se hur långt oljan faller på högre oljelager.
Faller verkligen oljan så mycket? Tycker snarare att det ser ut som att den har stabiliserat sig på en nivå, om man ser 2-3 år tillbaks. Personligen tror jag att en uppgång kommer inom ett halvår. Oljeproducenter med en hög utvinningskostnad håller redan på att slås ut.
Citera
2015-11-09, 21:42
  #41
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Faller verkligen oljan så mycket? Tycker snarare att det ser ut som att den har stabiliserat sig på en nivå, om man ser 2-3 år tillbaks. Personligen tror jag att en uppgång kommer inom ett halvår. Oljeproducenter med en hög utvinningskostnad håller redan på att slås ut.

Säljer man nu är det nog jävligt stor risk att man om 4-5 år tittar tillbaka och insåg att man sålde vid botten. Men man får uppdatera sig såklart, inget är tvärsäkert även om oljan känns ganska säker just nu. I alla fall med aktier i Tethys som överlever även om det inte skulle bli något större ryck i oljan framöver.
Citera
2015-11-10, 09:53
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Säljer man nu är det nog jävligt stor risk att man om 4-5 år tittar tillbaka och insåg att man sålde vid botten. Men man får uppdatera sig såklart, inget är tvärsäkert även om oljan känns ganska säker just nu. I alla fall med aktier i Tethys som överlever även om det inte skulle bli något större ryck i oljan framöver.
Köper gärna in mig dyrare om jag måste.
Citera
2015-11-12, 16:51
  #43
Medlem
Nu är man köpsugen igen. Avvaktar råoljelager staten som kommer 17:00 så får vi se.

Edit: Nope högre lager än väntat igen.
__________________
Senast redigerad av Craapy 2015-11-12 kl. 17:01.
Citera
2015-11-12, 21:00
  #44
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craapy
Nu är man köpsugen igen. Avvaktar råoljelager staten som kommer 17:00 så får vi se.

Edit: Nope högre lager än väntat igen.

Handlas den ner under 50kr igen är det mer intressant att köpa.
Citera
2015-11-13, 15:35
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Handlas den ner under 50kr igen är det mer intressant att köpa.
Japp. Kommer avvakta ett tag till.
Citera
2016-06-30, 18:31
  #46
Medlem
+8% utan några nyheter, något på g?
Citera
2017-09-11, 19:42
  #47
Medlem
Trevlig dag, var inne på att tanka mer i morse, men anade inte att detta skulle bli en sån stor trigger..
Aja, hann plocka tillräckligt många under 55 för att vara nöjd i alla fall.
Citera
2017-09-12, 17:25
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asguk
Trevlig dag, var inne på att tanka mer i morse, men anade inte att detta skulle bli en sån stor trigger..
Aja, hann plocka tillräckligt många under 55 för att vara nöjd i alla fall.
Ja, 10%. Jag tyckte väl att den såg lågt värderat ut och köpte in mig i veckan. Men förstår inte den plötsliga uppgången på 10%. Troligen återköpsprogrammet, men förstår inte helt, så jag sålde allt. Vi får se om den håller sig på 60 nu eller om den sjuker igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback