Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-02, 15:56
  #241
Avstängd
EternalGlorys avatar
Tror han håller på ännu, tror dock hans glansdagar är över så att säga. Han levde i stort sett på hatet han fick. Folk älskade att hata honom och han fick views pga det. En liten skara fans har han säkerligen som håller honom flytande men på det stora hela är det nog ingen som bryr sig längre.

Mycket möjligt en av de absolut minst karismatiska youtubarna som existerat.
Citera
2017-08-17, 21:00
  #242
Medlem
volvo 240s avatar
Här har ni svaret på vad CHris Bores syssler med nuförtiden. Gör nån sorts dockshow om leksaker med sin urusla humor.

https://www.youtube.com/channel/UCKN...DRhlAKXK_dBovA

Fler subs än vad irategamer elelr ja som det nu heter CBnetwork har.

I åtta månader lyckades han gömma at det är '"The Bores" som ligger bakom den här puppetsteve-minecraft kanalen. Först när folk kom på honom länkade han puppetsteve på CBnetwork. www.crhisbores.com finns med.

Vilken tragisk figur.


Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Nu kan du även köpa hans mp3a med Ronnie The skeletons jul-låt.

Man får ju bara lust att spy.

http://www.youtube.com/watch?v=lnfOR...el_video_title


Bores är dessutom fast på typ 140.000 subs, James Rolfe har ca 700.000 nu. Ingen gillar Bores.
Får citera mig själv lite här för det var roligt. Sen januari 2012 har Bores fått 19000 nya subs och ligger på 159.400. Rolfes kanal har nu 2.360.000 subs. Har hänt en hel del på fem år för vissa men inte för andra.
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2017-08-17 kl. 21:07.
Citera
2017-08-17, 22:46
  #243
Medlem
hugTracersbutts avatar
Försöker han lura till sig views från de yngsta nu. Känns som han ger sig in på det som han tror är mest populärast för tillfället. Men man kan inte förneka att han besitter en slags entreprenörsanda, hehe.
Citera
2017-08-26, 01:55
  #244
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugTracersbutt
Försöker han lura till sig views från de yngsta nu. Känns som han ger sig in på det som han tror är mest populärast för tillfället. Men man kan inte förneka att han besitter en slags entreprenörsanda, hehe.
Jepp nu ger han sig på barnen

Eftersom han är urusel på att skriva manus och komma på bra humor så kanske han skulle låta nån annan sköta det. Ja nån med humor då.
Citera
2017-09-09, 22:35
  #245
Avstängd
EternalGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jepp nu ger han sig på barnen

Eftersom han är urusel på att skriva manus och komma på bra humor så kanske han skulle låta nån annan sköta det. Ja nån med humor då.
Kan ju inte finnas NÅGON med ens en gnutta talang som vill bli förknippad med denna idiot.
159000 prenumeranter är ju ändå obegripligt högt, hur är det möjligt? Mannen har karisma som en 90 årings gonorré kuk och humor som en jävla disktrasa. Denna idiot får mig verkligen att tända på alla cylindrar och då är det ändå flera år sedan jag såg någon av fitthålets videos.
Citera
2017-09-19, 12:20
  #246
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Kan ju inte finnas NÅGON med ens en gnutta talang som vill bli förknippad med denna idiot.
159000 prenumeranter är ju ändå obegripligt högt, hur är det möjligt? Mannen har karisma som en 90 årings gonorré kuk och humor som en jävla disktrasa. Denna idiot får mig verkligen att tända på alla cylindrar och då är det ändå flera år sedan jag såg någon av fitthålets videos.
Plus de 192.000 han har på sin puppetstevekanal.

Fy fan...
Citera
2017-10-07, 18:54
  #247
Medlem
volvo 240s avatar
Inga andra åsikter om hans puppetsteve-minecraft scam?

Nåt som känns riktigt fittigt av Bores är ju hans History of VideoGames som folk faktiskt ville se mer av trots alla hans fel. Att han bara slutar innan han ens kommit till NESen.. Det skulle ju ge girigbuken lite visningar och han skulle inte behöva anstränga sig så särskilt. Fast det är klart, det är ju ännu lättare at hålla på med dockor eller vadfan han gör nu.
Citera
2020-07-16, 07:28
  #248
Medlem
volvo 240s avatar
Ett avsnitt av DDic Tracy med AVGN... han är verkligen fortfarande lika hemsk att höra på Boresen. https://www.youtube.com/watch?v=bWAeXHmOH-c&t=666s
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2020-07-16 kl. 07:30.
Citera
2020-08-12, 17:09
  #249
Medlem
volvo 240s avatar
För er som inte visste är Chris Bores även ett religöst nutjob. Här yrar han om satanism och om en paranormal pandemi... https://www.youtube.com/watch?v=H9UymkvjbCU "Wkoke pop Culture iwll wring paranormal pandemic" Jag anar att han har "vissa" åsikter om judar med.
Citera
2020-08-20, 01:57
  #250
Medlem
hugTracersbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
För er som inte visste är Chris Bores även ett religöst nutjob. Här yrar han om satanism och om en paranormal pandemi... https://www.youtube.com/watch?v=H9UymkvjbCU "Wkoke pop Culture iwll wring paranormal pandemic" Jag anar att han har "vissa" åsikter om judar med.

Han är verkligen motsatsen till James Rolfe som än idag framstår som en ganska skön person. Undrar dock varför James ens medverkade, han kan ju inte fått ut något alls av det. Den enda som vinner på uppmärksamheten är Bores, vilket man förstod då han genast började kapitalisera på det. Såg att jag citerade fel: Menade att kommentera att AVGN och Irate "samarbetade".
__________________
Senast redigerad av hugTracersbutt 2020-08-20 kl. 02:09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback