Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-09, 01:37
  #205
Medlem
MoaLjungs avatar
Hur kan man INTE skicka upp Richard Mr. Postkodmiljonären Sjöberg till frågetornet? Han hade ju klarat varenda fråga. Flera givna vinster helt bortkastade.
Citera
2017-09-09, 07:33
  #206
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hur kan man INTE skicka upp Richard Mr. Postkodmiljonären Sjöberg till frågetornet? Han hade ju klarat varenda fråga. Flera givna vinster helt bortkastade.
Jag tyckte också att det var märkligt. Han hade säkert klarat molnfrågan.
Citera
2017-10-06, 20:15
  #207
Medlem
Va ere för fet bögjävel i veckans program?

FY FAAN FÖR SÅNNA FJOLLOR!!
__________________
Senast redigerad av Kenta71 2017-10-06 kl. 20:52.
Citera
2017-10-06, 21:34
  #208
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenta71
Va ere för fet bögjävel i veckans program?

FY FAAN FÖR SÅNNA FJOLLOR!!
I vilket tidskontinuum verkar ers nåd? eller har du svårt att se skillnad på Idol och Fångarna på fortet, det kan jag förvisso förstå
Citera
2018-08-03, 20:23
  #209
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför denna liberalisering? när Gunde fuskat och låtit offren dra kortaste sticka till ett äventyr, så ska det vara omöjligt att därigenom låta någon annan gå ner till varanerna om någon fegar ur, och
därmed ryker chansen till posttraumatisk stress för den enskilde och fördärvad lagkänsla

Fantastiskt, Rickard Wolf fortsätter medverka trots sin uppenbara död, jag tror på flera fragmentariska säsonger som kan förlänga liv

Victor Frisk visar upp stor tankekraft och ett brett leende i tornet

Bra ide! och skicka in en överviktig rocker att kasta en basketboll med formen av
hans egen kroppsvikt och tro att det ska bära

Någon annan än jag som börjar fundera på att sluta kolla pga av frosseriet i olika Youtube kändisars
(Ida Warg sluta förolämpa Bert-Åkes och mitt liv genom din offentlighet) inkluderande i tv-kändisvärden, ett program som i övrigt bjuder på idrottsprofiler av typen svensk mästare i laga skifte eller sm3an i modifierad mountainbike , jag ska ha Stenmark, kungen och Silvia eller så kan det här få dö

Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hur kan man INTE skicka upp Richard Mr. Postkodmiljonären Sjöberg till frågetornet? Han hade ju klarat varenda fråga. Flera givna vinster helt bortkastade.
Men snälla logiska flickor vad har gåtor med att vara programledare för ett välgörenhetsprogram å göra öh?
Men ni vara ganska roliga för ni har just pitchat ett format med postkodsmiljonären helt på gåtor med svarsalternativ samt att Fader Fouras ställer allmänbildande frågor utan svarsalternativ
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-08-03 kl. 21:23.
Citera
2018-08-10, 19:50
  #210
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag tänker då inte kolla på detta ikväll och hylla Johannes frånfälle i förhållande
till den usla kompensationen
Citera
2018-08-11, 09:52
  #211
Medlem
Var tvungen att se ett avsnitt då min dotter fastnat för just detta program. Gåtorna är ju så urusla att det är pinsamt dåligt. Rummen är lika tråkiga som när jag var ung. Nej du, tack för mig.
Citera
2018-08-24, 20:10
  #212
Medlem
Enmansdemos avatar
Är inte botten nådd rörande kändis-urval idag? jag vill gärna spotta på Agneta & Gunde som
wake-up-call för vad dom kan gå med på?

Hur är det möjligt att vara så ful som "Johna "på både insida och utsida, varför berättar inte hennes nära & kära?

Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Var tvungen att se ett avsnitt då min dotter fastnat för just detta program. Gåtorna är ju så urusla att det är pinsamt dåligt. Rummen är lika tråkiga som när jag var ung. Nej du, tack för mig.
Vem bär alltid sin hatt på foten?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-08-24 kl. 20:22.
Citera
2018-08-25, 14:14
  #213
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Är inte botten nådd rörande kändis-urval idag? jag vill gärna spotta på Agneta & Gunde som
wake-up-call för vad dom kan gå med på?

Hur är det möjligt att vara så ful som "Johna "på både insida och utsida, varför berättar inte hennes nära & kära?

Vem bär alltid sin hatt på foten?

Svampen?
Citera
2018-08-25, 17:04
  #214
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Svampen?
Nu såg inte jag fortsättningen av programet efter frågan och reklampausen men kan ändå säga att det var fel
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-08-25 kl. 17:33.
Citera
2018-08-25, 17:18
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu såg inte jag fortsättningen av programet efter frågan och reklampausen men kan ändå sägs att det var fel
Rätt svar var svampen!
Citera
2018-08-25, 18:41
  #216
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu såg inte jag fortsättningen av programet efter frågan och reklampausen men kan ändå säga att det var fel

Det tror jag inte.

http://mariaslekrum.bloggplatsen.se/...-roliga-gator/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback