Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-09-07, 18:10
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ingenting.
Man bara placerar ut saker. Något går dock att använda - bonusbanor.
Synd att de inte uppgraderar det med något nytt. Man blir fort trött på det.


Jaha, så allting - inklusive att bygga ut the kingdom - är bara estetiskt trams?

Förutom bonushuset och karaktärshus osv förstås.
Citera
2017-09-07, 18:53
  #50
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Jaha, så allting - inklusive att bygga ut the kingdom - är bara estetiskt trams?

Förutom bonushuset och karaktärshus osv förstås.

Tyvärr, ja!
Citera
2017-09-07, 18:56
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Tyvärr, ja!


Jaha, fy satan så tråkigt. Trodde det skulle ge något. Får hoppas på lite fler banor eller nånting. Spelet i sig är ju roligt, men lite fler banor skadar aldrig!
Citera
2017-09-29, 15:57
  #52
Medlem
Dinkuss avatar
Den nya uppdateringen får mig att tro att Nintendo planerar att göra en free-2-play variant av spelet.

Det nya spelläget Mix-10 har lootboxar (två olika varianter till och med), det går inte att förlora (förutom i bossarna) och spelet verkar fortsätta i all evighet.

Det vore trist om det blev ännu en free-2-play med mikrotransaktioner. Nintendo blir dock både pressade av aktieägare och konsumenter som inte fattar att ett mobilt spel kan vara värt 110 kr.
Citera
2017-12-10, 15:51
  #53
Medlem
GormDenGamles avatar
Efter att den nya uppdateringen kom, kom det även fem nya regnbågsbroar. Vad ska man göra för att kunna få dessa?
Citera
2018-11-24, 17:59
  #54
Medlem
BassReevess avatar
Vad i helvete är detta för skit!?

Köpte det till iPhone när det släpptes. Nu i dagarna när jag har skaffat mig en Android-telefon, laddade jag det ned igen. Men då är man tvungen att betala för det en gång till. Varför i helvete då?

Jag kan logga in på min användare, och alla pengar och resultat är kvar. Men för att spela mer nä de första banorna, måste jag köpa det. Vilket lurendrejeri!
Citera
2018-11-24, 18:54
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BassReeves
Vad i helvete är detta för skit!?

Köpte det till iPhone när det släpptes. Nu i dagarna när jag har skaffat mig en Android-telefon, laddade jag det ned igen. Men då är man tvungen att betala för det en gång till. Varför i helvete då?

Jag kan logga in på min användare, och alla pengar och resultat är kvar. Men för att spela mer nä de första banorna, måste jag köpa det. Vilket lurendrejeri!

Vilka får pengar när du köper en app till iPhone, och vilka får pengar när du köper en app till Android? Sedan när du väl har spelet så spelar det ingen roll vilket OS du sitter på eftersom spelet är identiskt, och självklart kan du då logga in på din användare.
Citera
2018-11-24, 19:40
  #56
Medlem
BassReevess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Vilka får pengar när du köper en app till iPhone, och vilka får pengar när du köper en app till Android? Sedan när du väl har spelet så spelar det ingen roll vilket OS du sitter på eftersom spelet är identiskt, och självklart kan du då logga in på din användare.

Vadå då?
Jag har ju tillgång till allt som jag har vunnit i spelet förutom alla banor.
Om jag ändå får tillgång till alla saker och pengar jag har vunnit i spelet, borde jag också få tillgång till alla banor. Det anser i alla fall jag.
Detta är dumt. Kommer inte att köpa det en gång till.
Citera
2018-11-24, 20:17
  #57
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BassReeves
Vadå då?
Jag har ju tillgång till allt som jag har vunnit i spelet förutom alla banor.
Om jag ändå får tillgång till alla saker och pengar jag har vunnit i spelet, borde jag också få tillgång till alla banor. Det anser i alla fall jag.
Detta är dumt. Kommer inte att köpa det en gång till.

Tror det ska finnas ett val att återställa det köpta.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback