Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-08-18, 22:03
  #61
Medlem
Otroligt välskriven tripprapport!
Tror inte jag blivit så pass fängslad av en tripprapport tidigare!
Citera
2017-08-24, 10:13
  #62
Medlem
Nostalgin bultade genom kroppen när jag läste rapporten! Var också på Tormorrowland i år, första veckan tillsammans med diverse substanser, bland annat MDMA. Komiskt nog diskuterade vi på vägen hem hur svårt det är att förklara upplevelsen, men du lyckades sätta varenda ord rätt, helt fantastiskt.

Denna skall spridas! Tack för en tokbra rapport. 5/5.
Citera
2017-08-24, 13:59
  #63
Medlem
TorrFlamingos avatar
Bra skrivet. Posör-känslan är stark. Det känns som jag precis bevittnat en catwalk.

Om 6 månader är du så gott som ny.
Citera
2017-09-01, 15:29
  #64
Medlem
konstnärligt skrivet. Bra jobbat.
Citera
2017-09-08, 17:17
  #65
Medlem
hgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Otroligt välskriven tripprapport!
Tror inte jag blivit så pass fängslad av en tripprapport tidigare!

Oh so! Tackar ödmjukast!

Citat:
Ursprungligen postat av Discodanny
Nostalgin bultade genom kroppen när jag läste rapporten! Var också på Tormorrowland i år, första veckan tillsammans med diverse substanser, bland annat MDMA. Komiskt nog diskuterade vi på vägen hem hur svårt det är att förklara upplevelsen, men du lyckades sätta varenda ord rätt, helt fantastiskt.

Denna skall spridas! Tack för en tokbra rapport. 5/5.

Magiskt! Det är något sådär sanslöst svårbeskrivligt med kombinationen festival+Molly, så dina ord är uppskattade. Roll safe /hgbg

Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Bra skrivet. Posör-känslan är stark. Det känns som jag precis bevittnat en catwalk.

Om 6 månader är du så gott som ny.

Fantastiskt, fick lära mig ett nytt ord! Köper det faktiskt.

Är i princip så gott som ny ATM.

Love

/h

Citat:
Ursprungligen postat av Lukkan112
konstnärligt skrivet. Bra jobbat.

Tack! Tack för all feedback även i andra trådarna. /h
Citera
2017-09-09, 01:16
  #66
Medlem
EmilSladdertasks avatar
Galna mängder knark du drar i dig. Så mycket MDMA är väldigt mycket mer än vad jag tror är hälsosamt. Vid någon nivå så ligger du ju bara och grindar tänder, serotoninreserverna tar slut och där någonstanns så blir MDMA visuellt.

Orkar inte med sånt längre. Har aldrig gått så långt som du beskrev nu, men bara tanken att slira ens i närheten av det får mig att bli helt trött.

Fråga: Du och en kompis hade kunde ju ha åkt till Japan och stannat där i en vecka för den summan (Edit: nätt och jämt, med knappt ingen marginal alls, om du valde att bo på något av de sämre hotellen.) Känns det som att du gjorde rätt investering, när du handlade allt det där knarket?
__________________
Senast redigerad av EmilSladdertask 2017-09-09 kl. 01:23.
Citera
2017-09-12, 07:41
  #67
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Intressant..
Utan att analysera dig för mycket så undrar jag, är livet full av betydelse - eller saknar livet betydelse? Många anser ju att livet är utan betydelse, men flera aspekter i ditt liv talar för att du anser livet ha en mening, du kämpar uppenbarligen hårt med att - på flera nivåer - uppehålla en fasad.
Citera
2017-09-14, 17:37
  #68
Medlem
Väldigt underhållande, 5/5!
Citera
2017-09-15, 12:33
  #69
Medlem
hgbgs avatar
Uppdatering på min AT

40-45 dagar senare kan jag med trygghet säga att jag är 95+% återställd. I början manifesterades det genom mild likgiltlighet, övergick till lättirritation och mot slutet en något minskad förmåga till naturligt euforiska tillstånd.

Ett högt pris att betalat för tre dagar. Så, i retrospektiv, var det hela verkligen värt det?

Citera
2017-09-15, 12:37
  #70
Medlem
hgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmilSladdertask
Galna mängder knark du drar i dig. Så mycket MDMA är väldigt mycket mer än vad jag tror är hälsosamt. Vid någon nivå så ligger du ju bara och grindar tänder, serotoninreserverna tar slut och där någonstanns så blir MDMA visuellt.

Orkar inte med sånt längre. Har aldrig gått så långt som du beskrev nu, men bara tanken att slira ens i närheten av det får mig att bli helt trött.

Fråga: Du och en kompis hade kunde ju ha åkt till Japan och stannat där i en vecka för den summan (Edit: nätt och jämt, med knappt ingen marginal alls, om du valde att bo på något av de sämre hotellen.) Känns det som att du gjorde rätt investering, när du handlade allt det där knarket?

I agree!

En typ av rysk roulette, ohållbar i längden. Dock inga skakande käkar, inga hallucinationer öht. Det var total, perfekt eufori. Däremot har jag varit med om hallucinationerna och andra bieffekter kring 500 mg.

Jag kände att investeringen var helt rätt, dock givet bakgrunden att jag har möjligheten att göra båda ovanstående alternativ.

Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Intressant..
Utan att analysera dig för mycket så undrar jag, är livet full av betydelse - eller saknar livet betydelse? Många anser ju att livet är utan betydelse, men flera aspekter i ditt liv talar för att du anser livet ha en mening, du kämpar uppenbarligen hårt med att - på flera nivåer - uppehålla en fasad.

Livet är, för att citera Ram Dass, "Exquisitely meaningless! That's when it starts to get interesting."

Osäker på vad du försöker förmedla, men jag tackar för din input!

Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Väldigt underhållande, 5/5!

Stort tack!
Citera
2017-10-08, 19:40
  #71
Medlem
organiccanvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgbg
Oh so! Tackar ödmjukast!



Magiskt! Det är något sådär sanslöst svårbeskrivligt med kombinationen festival+Molly, så dina ord är uppskattade. Roll safe /hgbg



Fantastiskt, fick lära mig ett nytt ord! Köper det faktiskt.

Är i princip så gott som ny ATM.

Love

/h



Tack! Tack för all feedback även i andra trådarna. /h

Fint med uppdateringen av ATn - sådant uppskattas.
Tack för intressant och underhållande läsning
Citera
2017-10-12, 10:01
  #72
Medlem
Grym rapport, 5/5. Inte läst inlägget om AT'n men jag kan bara tänka mig, haha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback