Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-13, 10:16
  #3205
Medlem
tuppruskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogersson
Om jag vill ha något DLC, typ Premium pass säger vi eller They shall not pass. Kan jag spela med kompisar som INTE har något DLC?

Och är det värt att köpa något DLC? TSNP gick på 149 kr så det kvittar väl om man köper, men som sagt, går det att spela med kompisar som bara har vanliga BF1?
Självklart kan du fortfarande spela med dina vänner så länge ni kör banorna från grundspelet, skillnaden är då t.ex. att du har fortfarande tillgång till de vapen och prylar som följer med DLC´t.
Citera
2017-08-13, 12:12
  #3206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppruskarn
Självklart kan du fortfarande spela med dina vänner så länge ni kör banorna från grundspelet, skillnaden är då t.ex. att du har fortfarande tillgång till de vapen och prylar som följer med DLC´t.


Härligt, vad rekommenderar du själv att köpa? Vad är skillnaden egentligen mellan TSNP och Premium pass?
Citera
2017-08-13, 16:48
  #3207
Medlem
tuppruskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogersson
Härligt, vad rekommenderar du själv att köpa? Vad är skillnaden egentligen mellan TSNP och Premium pass?
TSNP är endast just det DLC´t medan med Premium Pass kommer du att få tillgång till samtliga DLC alltefter som de släpps, samt att du sparar väl en hundring eller så på att köpa Premium kontra att köpa alla DLC separat.
Citera
2017-08-22, 22:20
  #3208
Medlem
Blir rätt jobbigt i ögonen när jag spelar. Spelar på en BenQ XL2411Z.
Citera
2017-08-23, 09:46
  #3209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swutch
Blir rätt jobbigt i ögonen när jag spelar. Spelar på en BenQ XL2411Z.

Ändra till 144hz. Om du kan inte det då det betyder du måste lägga till drivrutin och det gör du genom gå in på Enhetshanteraren -> klicka på BenQ XL2411Z(eller vad för förkortning på din skärm) under Bildskärmar ->Uppdatera drivrutiner
Citera
2017-08-25, 04:49
  #3210
Medlem
Concubines avatar
Fortfarande inget datum för ryssdlc:en? Tror den kan bli riktigt fet.
Citera
2017-08-25, 22:38
  #3211
Medlem
Sturishs avatar
Underbart! alla vänner borta från listan. inte nog med det den kommande patchen 599 kr! Tror jag loggar ut igen. Sjukt hur detta skräp lever!
Citera
2017-08-25, 22:43
  #3212
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturish
Underbart! alla vänner borta från listan. inte nog med det den kommande patchen 599 kr! Tror jag loggar ut igen. Sjukt hur detta skräp lever!

Va?
Citera
2017-08-25, 22:45
  #3213
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Fortfarande inget datum för ryssdlc:en? Tror den kan bli riktigt fet.

Finns väl för dom med premium?
Jag köpte premium idag (äntligen) och kan köra ryssbanor.
Men det finns typ bara två atm?
Citera
2017-08-25, 23:13
  #3214
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Finns väl för dom med premium?
Jag köpte premium idag (äntligen) och kan köra ryssbanor.
Men det finns typ bara två atm?

Nä släpps i september någon gång.
Citera
2017-08-26, 00:09
  #3215
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Nä släpps i september någon gång.

Aha det här gäller bara för oss med premium pass?
Med det här menar jag dem två banorna man redan kan köra.
LUPKOW PASS och en till om jag inte minns fel? Eller bara den kanske.
__________________
Senast redigerad av PappaPundare 2017-08-26 kl. 00:12.
Citera
2017-08-28, 15:12
  #3216
Medlem
Ni som sitter och spelar spelet på Xbox One. Hur ser det ut med spelare och är fulla servrar? Funderar på att köpa spelet, men inte om det är så att servrarna är halvtomma och det inte är många som sitter och spelar...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback