Citat:
Ursprungligen postat av
Mysteriousstranger
Vad hade du förväntat dig av en regissör som David Lynch? Och obeskrivligt dålig? Vet inte om du har kollat på Vänner eller Solsidan för mycket på sistone. Kanske något som passar dig bättre. Eller behöver du logik eller en röd tråd för att följa en TV-Serie? Med tanke på att du har sett andra av David Lynch filmer så har du väll antagligen inte kollat på serierna som jag nämnde. Men det kanske passar dig bättre för stunden. Men "obeskrivligt dålig" tillåt mig att skratta. Och med tanke på ditt namn så är det ju frågan om du har tagit DINA mediciner idag. Jag tror inte att du ska fortsätta att kolla på Säsong 3. Ger dig ett "gott" råd. Lägg ner att kolla på serien. För tror knappast du kommer gilla dom övriga avsnitten som har kommit.
Alltså noll logik och obeskrivligt jävla dåligt. Jag har sett både solsidan och vänner och gillar de starkt på sitt sätt.
Men jag föredrar en mer svart, avancerad humor som i Seinfeld, Frasier, Curb Your Enthusiasm och verk av Woody Allen.
Jag gillar även filmer av Tarkovskij och att läsa böcker av t.ex Dostorjevskij. Det är inte något fel på mitt intellekt och det handlar inte om vad jag tagit eller inte tagit. Twin Peaks (2017) har sjunkit från 9.5 till 8.7 på några månader på IMDB. Antingen är det skit eller jättebra när det recenseras där. Detsamma gäller personer jag talat med. En del tycker det är overkligt jävla dåligt medans en del tycker det är bra.