Citat:
Ursprungligen postat av
siljaeuropa94
Madsen har badat med strippor berusad ombord i den tidigare ubåten, som också sjönk. Madsen är även ökänd psykopat som blir arg om någon säger emot honom. Varför skulle han inte även vara styckmördare-inget talar emot det.
Hans gränsöverskridande beteende på alla plan plus hans raseriutbrott och hans oförmåga att hantera mänskliga relationer (klarar inte av att bli ifrågasatt, har blivit utesluten från olika sällskap, är hämndlusten osv). menade jag när jag ifrågasatte KW och hennes "stora erfarenhet" när det gäller att döma olika krissituationer.
Kom inte med gamla skåpmat att jag "skuldbelägger offret".
Jag undrar hur offret i detta fall och i andra liknande fall tänker när de utsätter sig för en risk väl medvetna om att INGEN komma att kunna komma till deras undsättning ifall det vill sig illa.
Att folk visste om att hon fanns ombord skulle endast ge en hint för utredningen EFTER att "olyckan" redan hade ägt rum.
Varför var hon tvungen att intervjua honom ensam, ombord, under vattnet, i ett litet slutet utrymme istället för att exempelvis intervjua honom på ett kafé?
Vems idé var det att hon skulle följa med på en tur?