Men om han skulle styckat henne i båten. Borde det inte finnas spår i den då?
Vet att oraklet GW nämnt något om att DNA försvinner snabbt i saltvatten. Men vattnet har ju varit stillastående i båten, tills de tömde den.
Han har ju våldtagit henne, och sedan inte velat att det inte ska komma ut. Då kommit på den knäppa idén att mörda henne, vilket gjorde att han behövt göra sig av med kroppen. Eftersom han är ganska klen själv så har han transportstyckat den och sedan sänkt delarna i havet tillsammans med diverse jörnskrot.
Tror nog inte han tog på sig en ny overall för att stycka i.
Ja, han hade ombyte på båten ok. Men var kom den tredje kamoflageoverallen ifrån? I fll det nu stämmer som tidigare postare säger att det är en annan! Han kan ju knappast inte ha haft en ny med sig från ubåten? Jag undrar därför att jag är inne på att han simmade med den "gamla" overallen för att undanröja spår, och sedan ville han inte ta den av sig förrän han kom iland och då varit nånstans där han bytt till en ny nästan likadan. Och då undrar jag vart och hur och om den gamla overallen är beslagtagen eller om han lyckades "smita undan och byta till ny? Ja, det kan verkar betydelselöst men jag är övertygad om att detta kommer bli aktuellt nån gång framöver.
Fanns väl information att den som räddade honom har något marinföretag. Så kanske är ägaren till något företag som PM regelbundet handlat av, varvid de kanske känner varandra. Så kanske han fick en likadan overall efter att han klättrat upp.
Min teori är att Kim har gått bakåt på u-båtes däck för att få bättre bilder, halkat och fastnat ett antal varv i propellern, där av den stympade kroppen.
Men om han skulle styckat henne i båten. Borde det inte finnas spår i den då?
Vet att oraklet GW nämnt något om att DNA försvinner snabbt i saltvatten. Men vattnet har ju varit stillastående i båten, tills de tömde den.
Det har tidigare sagts att polisen säkrat "vissa spår" i ubåten - oklart vilka.
Ja. Nu blir det sannolikt ingen raketforskning mer, på ett 15-tal år. Vad skulle kunna
vara förmildrande i en styckning? Ska bli festligt att höra advokaten nästa gång hon
framträder.
Han e la 70 när han kommer ut o lär inte ha nån ringmuskel kvar så det blir raka vägen till ålderdomshemmet
Att hennes kropp skulle ligga styckad dumpad i vattnet samtidigt som ubåten det var på sjönk är knappast ett sammanträffande eller en olycka. Han har mördat henne sen försökt dölja alla bevis genom att dumpat henne i havet och försökt dölja alla spår genom att sänka ubåten efter mordet skett.
Han är en psykopat och bör låsas in på livstid.
Det är så uppenbart krävs ingen raketforskning för att förstå.
Min teori är att Kim har gått bakåt på u-båtes däck för att få bättre bilder, halkat och fastnat ett antal varv i propellern, där av den stympade kroppen.
Du får ha den teorin, men enligt obducenten är ju lemmar och huvud avsiktligt avskurna.
En propeller brukar inte ha den precisionen heller.