2017-08-23, 07:15
Medlem
krutojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrArmbandsur
Undra hur de nya lögnerna kommer låta eller kommer han erkänna fullt ut?
Jag tror knappast att han är tillräckligt frisk för att kunna erkänna sitt brott. Någon förklaring bortom honom själv hittar han alltid.
Citera
Medlem
Alla vänner som bedyrat att han inte är en mördare, så fel de hade. Inte nog med att han är en mördare, han styckar kroppen och "dyker upp" och ser oberörd ut och gör tummen upp...
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Fantastisk tur att man hittade torson. Annars hade chansen varit stor att ärkesvinet P.M. kunnat klarat sig undan ifrån ett rättmätigt straff.

Jag lider verkligen med de anhöriga,
VIF Kim Wall!

Ska bli intressant att höra hur PM förklarar det här: "hon dog vid en olycka i u-båten, och därför
var jag tvungen att stycka henne". Aset måste vara sexualsadist.
Senast redigerad av Starback 2017-08-23 kl. 07:19.
Citera
2017-08-23, 07:20
Medlem
Universells avatar
Orkar inte läsa alla inläggen. Har det diskuterats om sannolikheten för att
det blir en copycat-killer av det här?
Citera
2017-08-23, 07:24
Medlem
angestmannens avatar
Som jag skrev tidigare, han våldtar henne och stryper henne och sitter sen och "Nu har jag fuckat up, vad fan gör jag nu?" han styckar och dumpar kroppen.
Citera
2017-08-23, 07:25
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapphona
Herregud, vad har karln pysslat med? Olycka, my ass...

PM måtte vara en riktigt sjuk och störd person som kan stycka en oskyldig kvinna ombord på en u-båt och sedan slänga delarna i havet medan anhöriga förtvivlat letar efter henne.
Oavsett dödsorsak - vilken jubelegoist han måste vara.
Han är inte charmig eller spännande udda - han är störd!
Citera
2017-08-23, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Hur fan orkar ni tjafsa om hans kläder eller om han är blöt eller inte. Klart polisen tagit hans kläder i beslag så fort de anat nåt inte står rätt till.
Men har du insett implikationerna av om han har två overaller som ser nästan identiskt likadana ut, och han har en overall när han lämnar kaj och polisen tar i beslag en helt annan overall efter att han räddats?
Citera
2017-08-23, 07:28
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
Orkar inte läsa alla inläggen. Har det diskuterats om sannolikheten för att
det blir en copycat-killer av det här?

Där nämnde du något intressant! PM kan ha kopierat något gammalt mord + styckning som han tyckte var intressant.

RIP KW, nu är det 100% bekräftat!
Citera
2017-08-23, 07:30
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Undrar vad han kommer att skylla på nu då.
Citera
2017-08-23, 07:32
Medlem
rough-justices avatar
En styckning kan väl göras på land nattetid och sen dumpa kroppsdelarna ute till havs?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirkDC
Jag förstår inte varför han ska ha behövt stycka henne i ubåten när tornets lucka är 120ch i diameter och han hade enkelt kunna knyta ihop hennes händer och lagt dom runt halsen och klättrat upp utan att strypa sig själv, det är bara ca 2-3 meter.
Antagandet att tornluckan är 120 cm baserade sig på ett tankefel.

Svarven som användes kan hantera material upp till 120 cm i diameter. Men det behövs en överlappande krage där lucka och sarg trycker mot varandra och sluter tätt. Så öppningen måste vara mindre än 120 cm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krutoj
Jag tror knappast att han är tillräckligt frisk för att kunna erkänna sitt brott. Någon förklaring bortom honom själv hittar han alltid.

Tror precis som du, karln är psykopat i dess rätta bemärkelse och lär aldrig berätta hela sanningen. Delar av den säkert, men han kommer aldrig berätta allt.

Dessutom, hur fan kan folk ens tro att det är en olycka som ligger bakom detta? Begriper man inte att han mördat kvinnan, eller är hälften av alla flashbackare sinnessvaga!

Allt skitsnack om hur folk reagerar i panik...tror de på riktigt att det är vanligt förfarande att stycka upp olycksoffret... Att ni kommer/har rösträtt är skrämmande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in