Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Det är korrekt noterat. Om man hittat spår av styckning - vilket jag har svårt att tänka mig att PM kan dölja om han inte är överdjävligt duktig - så tror jag inte han skulle klarat sig med lägre misstankegrad.
Har han verkligen styckat måste han nästan gjort det uppe på däck om inte polisen skulle hitta spår av styckning inne i ubåten. Har jag fel och han fixar styckning i ubåten och polis/domstol inte visste det vid häktningen förra måndagen så är han banne mig verkligen RaketForskare Klass 1A.
Inte heller du fattar, kan tänka utanför boxen...han kan mycket väl ha sagt att han var tvungen att stycka henne för att få ut henne ur sin "skapelse". Hans skapelser betyder långt mer än människor, försök förstå det. Han är en alldeles speciell särling, och berättar förmodligen rakt upp och ner, som det var. Polisen kan såklart inte gå ut med det direkt, och lyckta dörrar blev självklara.
Om jag har bara lite rätt i detta, betyder det att hittade likdelar bekräftar hans berättelse, men ger ingenting om HUR hon dog eller VAD som orsakade det. Det är detta, som det kommer att handla om, är jag ganska klar över, men kan ha helt fel, såklart...