Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-16, 20:32
  #13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Låter ändå jävligt skumt, vem gynnar det? Känns som att både GSP och UFC skulle tjäna mer på att satsa på typ GSP vs Woodley eller så. GSP som 2 division champ drar in $$$.

Och göra det som är rätt rent sportsligt har ju inte UFC brytt sig om på länge.
Jo men skulle de ha en dubbelchamp (som inte har svårigheter att fixa den lägre vikten och inte har planer på att försöka invadera en annan sport) så kanske de skulle vilja ha en som försvarar bältena också.
Ponera att GSP skulle vinna. Även om det skulle sätta upp en match mot Woodley, skulle kanske nästa vara tillbaka i 185.
Det är ju både sportsligt och ekonomiskt logiskt kan jag tycka. Många hinder på vägen innan det kan testas på en sån som GSP. Men rent generellt; det är många som snackar om försök på dubbla bälten numera. Dyker det upp någon mer dubblechamp så vore nog det smartaste att iallafall försöka låta det fungera med titelförsvar.
Citera
2017-08-18, 19:13
  #14
Medlem
mmas avatar
https://www.mmamania.com/2017/8/18/1...n-new-york-mma

Citat:
It’s a welterweight bang-o-rama as former division No. 1 contender Stephen Thompson gets ready for war against longtime veteran Jorge Masvidal at the upcoming UFC 217 pay-per-view (PPV) event, set for Madison Square Garden in New York City on Nov. 4, 2017.
Citera
2017-08-18, 19:38
  #15
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
https://www.mmamania.com/2017/8/18/1...n-new-york-mma

Härligt! Äntligen en match att se fram emot. Tror Thompson tar denna.
Citera
2017-09-15, 08:56
  #16
Medlem
rymdsols avatar
Intervju med GSP:
https://www.youtube.com/watch?v=RAE9uUsj6d4

Svårt att inte gilla den människan. Han verkar ha ett sånt jävla gott hjärta.
Citera
2017-10-16, 18:11
  #17
Medlem
Vilket kort!

Bisping
Garbrandt
Joanna
AAAAAAAAAHHHHH!!!!!! wonderboy då för fan med en pistol mot tinningen! Split!
Hendricks via wrestlefuck på något magiskt vis!
Duffy via boxning till bjj.
Cutelaba via wikipediasida och våld.
Gall via varför inte.
Oleynik via banana split, alternativt choke slam eller strypning med endast ögonbrynen.
Blaydes via highlight ko bara för att alla gick och pissade.
Zahabi via zahabi.

Tar mig rätten att ändra mig.
Citera
2017-10-21, 06:12
  #18
Medlem
withnonames avatar
Jag har aldrig varit med om att inte tro på GSP men här är jag nu.Bisping är oerhört allround och jag kan inte se hur GSP ska kunna vinna över honom.Bisping är en av UFC:s mest träffsäkra fighters och är känd för sin enorma volym.GSP är en grinder och inte en KO-artist och här möter han en annan grinder som i stort sett är omöjlig att arbeta sönder.Det går inte bortse från storleksskillnaden heller.Bisping har dessutom fått mer tryck i grejerna de senaste åren utöver hans tekniskt perfekta kickboxning.
Citera
2017-10-21, 21:42
  #19
Medlem
Bisping både vinner och förlorar fighter. Lite konstigt att se han som champ och sen att GSP får honom som första fight. Känns knepigt hela grejen. Hade varit bättre om GSP hade fått någon i top 10 först, sen top 5 och sen möta titelhållaren.
Citera
2017-10-21, 23:34
  #20
Medlem
GSP tar det här. Hade Rockhold, Jacare, Whittaker eller Romero varit champ tror jag inte GSP valt att gå upp en viktklass och tagit en fight mot någon av dessa men Bisping funkar. Både pengamässigt men även sportsligt. Chansen att bli mästare i en tyngre viktklass var för bra för att GSP inte ska ta den här chansen.
Citera
2017-10-30, 19:30
  #21
Medlem
TarzansFarsas avatar
Bisping tar det här ifall han slåss stående och övat stenhårt på takedown defence. Bisping går alltid hårt ut men ifall han blir gassed i championship runderna så kommer GSP kunna ta ner han och mörbulta han ovanpå. Möjligtvis har bisping fått lite inspiration från Woodley's sjuka takedown defence när han körde mot Maia.

Tj och Cody kommer bli sjukligt spännande. Cody's boxing är väldigt fin och han är en bra wrestler. Men man ska aldrig räkna ut TJ. Kommer bli intressant att se.

Joanna kommer plocka isär Rose som alla hennes andra opponenter och hålla en bra distance. Enda sättet jag ser Rose vinna är att ifall hon på nått under tar Joanna's ryg och gör en rear choke.
Citera
2017-11-01, 18:46
  #22
Medlem
Matchen kan bli bra! Jag hoppas det i alla fall... Kortet i helhet är magiskt!
Citera
2017-11-02, 00:20
  #23
Medlem
Grymt bra gala.
Fighten mellan Cody och TJ är omöjlig att förutspå.

GSP vinner.
Citera
2017-11-02, 13:18
  #24
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElPadre
Grymt bra gala.
Fighten mellan Cody och TJ är omöjlig att förutspå.

GSP vinner.

Är inte helt säker på det, han har varit borta i 4(?) år eller något så tror faktiskt Bisping har stor chans att vinna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback