Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-12, 21:54
  #4405
Medlem
Ingen som har provat FishBot då?
http://fishbot.net/

Verkar vara ett bra tänk bakom då den inte skriver kod till minnet eller dylikt. Bildigenkänning verkar det istället handla om.
Citera
2016-09-21, 10:20
  #4406
Medlem
Kört honorbuddy i flera år. Finns det någon annan bot i samma standard?
Citera
2016-09-22, 13:56
  #4407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoodGood
Japp

Honorbuddy

Japp

Att botta räknas som ett utav de allvarligaste rulebreaksen om du blir påkommen blir du permabannad dirr. Fast om man inte är helt inkompetent så går det att botta utan åka fast. Inget som rekommenderas däremot förstör bara ekonomin.

Det är 6 månader ban första gången man kör bot, inte permanent.
Citera
2016-11-18, 21:48
  #4408
Medlem
rajjzs avatar
Hur många blev bannade under banwaven för några dagar sen? Själv lyckades jag bli bannad på mitt ena konto som jag INTE bottade på, råkade injekta en gång så det räckte tydligen
Citera
2016-11-19, 01:46
  #4409
Medlem
i princip alla som använt honorbuddy 2 veckor innan waven blev bannade
Citera
2016-11-19, 14:10
  #4410
Medlem
rajjzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxboy
i princip alla som använt honorbuddy 2 veckor innan waven blev bannade

Använde dock "wrobot", men som jag förstod så ska inprincip alla olika bottar blivit detected.
Citera
2016-11-19, 14:15
  #4411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rajjz
Hur många blev bannade under banwaven för några dagar sen? Själv lyckades jag bli bannad på mitt ena konto som jag INTE bottade på, råkade injekta en gång så det räckte tydligen

Nu har jag inte någon direkt källa på detta. Men eftersom jag är inne i livestreaming-svängen känner jag ett par framgångsrika WoW-streamers och youtubers och har hört att Blizzard kör en "once a botter always a botter"-policy. Dvs att om du blir fälld eller upptäckt en gång hamnar du på deras shitlist och allt från din IP monitoriseras extra noga.

Men som sagt, hur mycket substans det ligger i det vet jag inte.
Citera
2016-11-19, 21:40
  #4412
Medlem
rajjzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Nu har jag inte någon direkt källa på detta. Men eftersom jag är inne i livestreaming-svängen känner jag ett par framgångsrika WoW-streamers och youtubers och har hört att Blizzard kör en "once a botter always a botter"-policy. Dvs att om du blir fälld eller upptäckt en gång hamnar du på deras shitlist och allt från din IP monitoriseras extra noga.

Men som sagt, hur mycket substans det ligger i det vet jag inte.

Låter väldigt troligt faktiskt, förstår dock inte hur de hittade att det bara var inkjektat. Antar att de tittade igenom några loggar eller så eftersom jag faktiskt inte använde den.
Citera
2016-12-26, 17:24
  #4413
Medlem
Hej!

Har blivit bannad på World Of Warcraft för botting.
Går det yrka på något för att bli unbanned, eller är det helt kört?

Tacksam för alla svar!
Citera
2017-01-24, 16:46
  #4414
Medlem
Finns det bottar som funkar för private server 1.12.1 ?
Citera
2017-01-24, 20:09
  #4415
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizell
Finns det bottar som funkar för private server 1.12.1 ?


zzukbot.com använder jag och den funkar bra.
Citera
2017-08-18, 10:56
  #4416
Medlem
jangmo95s avatar
Jag har en Honorbuddy nyckel som är giltig i 30 dagar.
Skriv till mig om ni vill ha den. Ger iväg den gratis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback