2017-08-17, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Idiot är rätt ord från fel man.

"Kanske kan vigenom denna serie få lära oss överlevnadstekniker på den långa resa till Amerika eller Asien som hägrar?"

Vilka är vi ??
Vi tv-tittare naturligtvis? Man behöver inte vara svensk för att titta på programmet..en islänning kan följa läget i Sverige via SVT Play. Nu kanske detta är långsökt men likväl kan det stämma.
Citera
2017-08-17, 22:47
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Tro mig, hissen går upp.
Statarna pyntas till kungar med dina pengar. Men de äger inget.
De goda kräver bara att de ska vara dem evigt tacksamma. De kommer alltid att vara i skuld.

Och de som är i skuld är inte fria.

Både det nya Frälset och statarna är skuldsatta.

Det kostar att pynta sitt liv med märkeskläder och att bo på "rätt" ställe. Simpelt bling för pretentiösa komplexa ignoranter och deras lakejer - de svagsinta nyttiga idioterna från annorstädes.
Citera
2017-08-17, 22:56
Medlem
Jag förstår inte varför folk är så betuttade i Erik och Lotta. Tycker de beter sig som ett par övervuxna tonåringar, speciellt Erik finner jag ytterst påfrestande som person. Lägg Kakan till det så har vi en trio från helvetet.
Citera
2017-08-17, 22:58
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Vi tv-tittare naturligtvis? Man behöver inte vara svensk för att titta på programmet..en islänning kan följa läget i Sverige via SVT Play. Nu kanske detta är långsökt men likväl kan det stämma.

Du skev vi.
Vilket är detsamma som att du anser att du tillhör vår grupp. Dvs oss svenskar.

Är du svensk och tjafsar om att dra, ja då är du en driftare.
Att du nu slingrar dej spelar mej mindre roll.

Tråden handlar om ett program som ingen sett. Jag tänker inte ha några åsikter om programmet förrän programmet visats om ca 16 veckor eller ngt sånt.
Gillar man inte Kakan så finns det ju större anledning att se programmet.

Hi hi. Inte svensk. Är du utlänning ? Måste berömma dej för din goda svenska.
Den har du inte lärt dej i någon flyktingförläggning.
Citera
2017-08-17, 22:58
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Kan man väl? Det är ju inte så att dom åkte för att dom hoppades på att det skulle bli sämre än dom redan hade det?
Jämföra kan man väl, men det finns inte så mycket gemensamt mellan fallen.

När svenskarna åkte till Amerika fanns inga bidrag att förlita sig på, inga miljardinvesteringar i arbetsmarknadsinsatser, etc. Däremot fanns det en jävla massa jobb och möjligheter att starta ett nytt liv i ett land med stora möjligheter, i och med en stark ekonomisk utveckling, bra förutsättningar för innovation och företagsamhet, osv. För att inte nämna de allra viktigaste. Man ville skapa något. För att inte nämna att det rörde sig om kristna som åkte till ett kristet land. Kulturkrockarna var minimala.

Det vi ser idag präglas inte av något av detta. Visst, många har säkerligen viljan, men förutsättningarna är horribla.
Citera
2017-08-17, 23:02
Medlem
Browngreeneyess avatar
Ett försök av svt att normalisera dagens invandring genom att dra amerika historian, vem fattar inte det? Alla tre är riktiga pk-vänster pellejönsar.....erik och lotta är naiva barnsliga fnallefnutter och kakan är ett lesbiskt dallerberg med stor trut....
Citera
2017-08-17, 23:02
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Jag förstår inte varför folk är så betuttade i Erik och Lotta. Tycker de beter sig som ett par övervuxna tonåringar, speciellt Erik finner jag ytterst påfrestande som person. Lägg Kakan till det så har vi en trio från helvetet.

Erik och Lotta har tidigare varit bra. Hur dom är i programmet som sänds först den sjunde December har jag ingen aning om.
Att redan nu recensera ett program som ingen sett verkar ju ngt korkat
Citera
2017-08-17, 23:03
Bannlyst
Citat:
Du skev vi.
Vilket är detsamma som att du anser att du tillhör vår grupp. Dvs oss svenskar.

Är du svensk och tjafsar om att dra, ja då är du en driftare.
Att du nu slingrar dej spelar mej mindre roll.

Tråden handlar om ett program som ingen sett. Jag tänker inte ha några åsikter om programmet förrän programmet visats om ca 16 veckor eller ngt sånt.
Gillar man inte Kakan så finns det ju större anledning att se programmet.

Hi hi. Inte svensk. Är du utlänning ? Måste berömma dej för din goda svenska.
Den har du inte lärt dej i någon flyktingförläggning.
Suck..
Japp, du lyckades iaf lista ut att jag var svensk. Då är jag gärna en driftare. Kul att du poängterar att du inte ämnar ha någon synpunkt på ett ännu icke sänt program, men en totalt främmande människa som jag högst sannolikt är för dig drar du dig inte för att fördöma.
Citera
2017-08-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Lundgren och Haag tycker jag är helt OK men eftersom de ska ha med den där människan som jag inte ens vill nämna vid namn så kommer jag att bojkotta programmet

Kan bara skriva under på vad du säger.
Det är närmast surrealistiskt hur hon närmast bärs upp på vingar av public service detta polishatande, manshantande fettot.

Problemet är att denna genusvänsterlekstuga kan göra vad fan dom vill eftersom de aldrig drabbas.
Citera
2017-08-17, 23:09
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Suck..
Japp, du lyckades iaf lista ut att jag var svensk. Då är jag gärna en driftare. Kul att du poängterar att du inte ämnar ha någon synpunkt på ett ännu icke sänt program, men en totalt främmande människa som jag högst sannolikt är för dig drar du dig inte för att fördöma.

Jag fördömer inte dej som person. Jag fördömde din skrift om svenskar som bör dra och bakom den meningen stod ditt nick.

Nick och Jaget är inte samma sak.
Du eller jag kan vara hur trevliga som helst privat, men några riktiga skitstövlar bakom nick, eller tvärt om.

Snygg tröja föresten
Senast redigerad av locknloll 2017-08-17 kl. 23:12.
Citera
2017-08-17, 23:18
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Kan bara skriva under på vad du säger.
Det är närmast surrealistiskt hur hon närmast bärs upp på vingar av public service detta polishatande, manshantande fettot.

Problemet är att denna genusvänsterlekstuga kan göra vad fan dom vill eftersom de aldrig drabbas.

Deras jobb är att polarisera.

Och mycket riktigt; redan innan smörjan har sänts har man lyckats.
Citera
2017-08-17, 23:23
Bannlyst
Citat:
Jag fördömer inte dej som person. Jag fördömde din skrift om svenskar som bör dra och bakom den meningen stod ditt nick.

Nick och Jaget är inte samma sak.
Du eller jag kan vara hur trevliga som helst privat, men några riktiga skitstövlar bakom nick, eller tvärt om.

Snygg tröja föresten
Okej, det visste jag.

Det visste jag också. Frågan är vad det har med saken att göra.

Tack, hoppas du tycker om individen som bär den, för det är undertecknad som i denna stund skriver
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in