2017-08-17, 00:07
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Nu har hon tagit bort fotot med blåtiran och ersatt med ett annat.
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10150461937431663&id=555891662&set= ecnf.555891662&source=49

Jag klandrar henne inte. Hon står vid sin man.

Och angående blåtiran, det finns ju inget som tidigare har pekat på att Peter varit fysisk våldsam, likaså om Peter skulle ha givit henne en blåtira så skulle ju hon inte ha visat upp hans beteende på facebook, utan till skilsmässoadvokaten..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Men en förklaringsmodell till varför saker kan ha gått så snett.
Nei. asperger er ikke en forklaringsmodell til "saker som kan ha gått snett".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Oi då! Bryllupsfoto! Hun viser at hun elsker ham og tror på ham. Blåtiran var et misstag, på det ene eller andre settet!
He he exakt min tolkning
Men vi har sett det andra fotot så vi vet.
Citera
2017-08-17, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Kanske varit uppe i tråden men ändå:
Har denna ubåten möjligheten att göra sig av med exempelvis en kropp i undervattensläge? T ex via någon ballastkammare eller dylikt?
Det har debatterats tidigare men jag tror inte att det är fastställt att det fanns någon sluss i den.
Citera
2017-08-17, 00:09
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Nei. asperger er ikke en forklaringsmodell til "saker som kan ha gått snett".

Jo, det kan ge en förklaring till varför människor agerar som de gör.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoofyGuy222
Det här är intressant. Jag har själv kollat igenom alla hennes offentliga bilder nu och det stämmer att den är borta.

Bilden var ifrån 2012 och bröllopsbilden är från 2011. Det innebär att dom var gifta då. Kan vara ett tecken på att PM kan och har använt fysiskt våld mot kvinnor tidigare.

Det fanns även en bild på henne där hon stod sköt gevär som är borttagen. Det var en man med på bilden med som inte gick att identifiera helt säkert. Men jag sätter en tia på att det var PM.
Flera bilder är borta ja. Hon skyddar honom genom att göra så här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoofyGuy222
Det här är intressant. Jag har själv kollat igenom alla hennes offentliga bilder nu och det stämmer att den är borta.

Bilden var ifrån 2012 och bröllopsbilden är från 2011. Det innebär att dom var gifta då. Kan vara ett tecken på att PM kan och har använt fysiskt våld mot kvinnor tidigare.

Det fanns även en bild på henne där hon stod sköt gevär som är borttagen. Det var en man med på bilden med som inte gick att identifiera helt säkert. Men jag sätter en tia på att det var PM.
Ja, jeg husker bildet med geværet. SAL svarte i en kommentar at det var en pumpehagle hun skjøt med!
Citera
2017-08-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Var det verkligen samma natt som lastbåten såg ubåten?
Ja
Citera
2017-08-17, 00:11
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Flera bilder är borta ja. Hon skyddar honom genom att göra så här.

Kanske även på Peters advokats inrådan.., man skall inte se bort ifrån det.
Citera
2017-08-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valyth
Det är i alla fall uppenbart PM uppfattas som lögnare med hänsyn till att han sade sig ha släppt av KW vid en restaurang efter några timmar vilken har bevisats inte stämde. Sökinsatserna pågår också i havet vilket tyder på att det är där som KW borde finnas av den information som polisen har tillgång till.

Vem har bevisat att KW inte blivit avsläppt på land?
Källa på det, tack.

Personligen tycker jag dom skall koncentrera sig på land, snarast än i havet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag klandrar henne inte. Hon står vid sin man.

Och angående blåtiran, det finns ju inget som tidigare har pekat på att Peter varit fysisk våldsam, likaså om Peter skulle ha givit henne en blåtira så skulle ju hon inte ha visat upp hans beteende på facebook, utan till skilsmässoadvokaten..
Nej vi vet såklart inte hur det gått till. Behöver inte vara han ju. Hade jag varit frun hade jag redigerat min sekretessinställninh istället dock.
Citera
Medlem
sqrt25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valyth
Det är i alla fall uppenbart PM uppfattas som lögnare med hänsyn till att han sade sig ha släppt av KW vid en restaurang efter några timmar vilken har bevisats inte stämde. Sökinsatserna pågår också i havet vilket tyder på att det är där som KW borde finnas av den information som polisen har tillgång till.
Har det verkligen bevisats att KW inte släppts av i närheten av restaurangen?
Jag tror iofs inte hon gått av där men bevisats är det väl inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in