Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 01:51
  #1453
Medlem
eshkoshkas avatar
Kan man inte skriva till folk man precis spelat mot i ett spel? Hittar det nämligen ingenstans.
Citera
2017-02-27, 08:13
  #1454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Kan man inte skriva till folk man precis spelat mot i ett spel? Hittar det nämligen ingenstans.

Beroende på spel kan du ibland hitta spelare du tidigare spelat med/mot under friends - players met
För det mesta får man dock vara snabb och messa innan spelet är slut, är det jävligt viktigt kan man ju ha inspelningen igång så man kan spara klipp för att gå tillbaka och kolla namn.
Citera
2017-02-27, 11:28
  #1455
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richard_swe
Beroende på spel kan du ibland hitta spelare du tidigare spelat med/mot under friends - players met
För det mesta får man dock vara snabb och messa innan spelet är slut, är det jävligt viktigt kan man ju ha inspelningen igång så man kan spara klipp för att gå tillbaka och kolla namn.
Dumt grej alltså. Förstör ju en del av gemenskapen ändå. Samtidigt kan jag förstå att man stängt av funktionen då det finns mycket rövhåll där ute.
Citera
2017-06-05, 15:04
  #1456
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Finns det någon sida man kan kolla om en kod är giltig?

Har ett spel som ska säljas men där jag inte utnyttjat season-pass-koden.

Vill visa att koden är giltig fortfarande.

I storen visas en bock när jag knappar in den med det gör det även när jag skriver sista tecknet fel med mening.
Citera
2017-07-28, 15:44
  #1457
Medlem
Phobiazis avatar
Jaha såg att det ska höjas ganska rejält i slutet av augusti, ca 20%?! Sjukt, tycker dem borde separera att spela mp och andra ps+ funktioner. Tur att jag köpte på mig 2 år under rean
Citera
2017-07-28, 15:46
  #1458
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jaha såg att det ska höjas ganska rejält i slutet av augusti, ca 20%?! Sjukt, tycker dem borde separera att spela mp och andra ps+ funktioner. Tur att jag köpte på mig 2 år under rean
Fortfarande billigare än Xbox Gold dock.
Citera
2017-07-28, 15:54
  #1459
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fortfarande billigare än Xbox Gold dock.

Oj är det ännu dyrare där? Känns så konstigt att betala för att spela mp när jag redan betalar för uppkoppling och spel måste jag säga..
Citera
2017-07-28, 15:56
  #1460
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Oj är det ännu dyrare där? Känns så konstigt att betala för att spela mp när jag redan betalar för uppkoppling och spel måste jag säga..
Det kostar 99 per månad där. Då ingår visserligen två gratis spel varje månad. Spel som man får behålla även om man säger upp sitt Gold. Det är oftast helt okej spel så bara det gör det värt i mina ögon.
Citera
2017-07-28, 17:49
  #1461
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det kostar 99 per månad där. Då ingår visserligen två gratis spel varje månad. Spel som man får behålla även om man säger upp sitt Gold. Det är oftast helt okej spel så bara det gör det värt i mina ögon.

Låter mer värt än ps+ det. Jag har inte varit utan än, men så vet jag förstått så har man väl inte tillgång till spelen när medlemskap går ut..sen vet jag ej vad andra tycker, men jag har bara 3-4 spel som jag tyckt varit något att ha, får se om prishöjning kanske ger bättre resultat så det känns värt det!
Citera
2017-07-29, 11:16
  #1462
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Låter mer värt än ps+ det. Jag har inte varit utan än, men så vet jag förstått så har man väl inte tillgång till spelen när medlemskap går ut..sen vet jag ej vad andra tycker, men jag har bara 3-4 spel som jag tyckt varit något att ha, får se om prishöjning kanske ger bättre resultat så det känns värt det!
Stämmer bra det. PS+-spelen slutar fungera efter ett tag.
Citera
2017-08-15, 13:34
  #1463
Avstängd
Playstaion 4

Köpte 1år i december då de hade ett erbjudande för 320kr för 12mån. Har gått 8mån och ser nu att de har erbjudande på 15mån men bara betala för 12mån = 480kr.

Jag har 4mån kvar på mitt medlemskap men vad händer om jag köper redan nu detta med 15mån. Blir det billigare för mig eller lägs yttligare 4mån till på dessa 15mån
Citera
2017-09-05, 18:37
  #1464
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
Playstaion 4

Köpte 1år i december då de hade ett erbjudande för 320kr för 12mån. Har gått 8mån och ser nu att de har erbjudande på 15mån men bara betala för 12mån = 480kr.

Jag har 4mån kvar på mitt medlemskap men vad händer om jag köper redan nu detta med 15mån. Blir det billigare för mig eller lägs yttligare 4mån till på dessa 15mån
Kanske väl sent svar men om någon annan undrar så läggs dessa månader såklart på dem du redan har. Så då har du 19 mån kvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback