Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-12, 22:34
  #109
Medlem
Fancyfruits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kals
Vad har ni att säga om Dentacoin?

Jag ser en enorm potential i den.

Men jag är ju endast en amatör jämfört med alla andra här.
Men har följt Dentacoin senaste tiden.
Hade inte råd att köpa på mig i presalefasen då ekonomin inte var rätt.

Men har tänkt slå till nu.

Dentacoin som grundtanke kanske inte kommer att fungera i Sverige då svenskar
alltid är negativa till en början till allt.
Men utomlands tror jag på DCN.

I UK är det redan 2 kliniker som har bestämt sig för att använda Dentacoin i deras
kundprogram.

Vad tror ni?

Har också läst lite om Dentacoin. Verkar kunna bli något av den.
Hade vart kul att veta om och när DCN finner sig bytbar på någon exchange site.
Citera
2017-08-12, 22:56
  #110
Medlem
Herr_Greens avatar
Jag håller mina ögon på LISK. Kostar runt $2 idag. Kommer en rebranding i september och vid årsskiftet planerar man att släppa en SDK, vilket kommer hjälpa programmare att utveckla egna ICO och dApps. Både exalterad och lite skraj att allt bygger på javascript bara. Tror att jag köper in för $1000 och flippar 30% i september efter hypen av rebranding. Antshares lyckades väldigt bra med sin rebranding, så man kan ju alltid hoppas på denna..
Citera
2017-08-13, 02:44
  #111
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Vad är Neo då? Vad gör den bättre än andra blockchains?

Är egentligen ingenting med Neo som gör den bättre än andra blockkedjor. Det enda unika är väl att det är den första blockkedjan utvecklad i Kina. Ett klockrent exempel på Keynes skönhetstävling.
Citera
2017-08-13, 06:23
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Är egentligen ingenting med Neo som gör den bättre än andra blockkedjor. Det enda unika är väl att det är den första blockkedjan utvecklad i Kina. Ett klockrent exempel på Keynes skönhetstävling.
Öh, men jo, det är en väsentligt skillnad på Ethereum vs neo.