Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-12, 22:34
  #109
Medlem
Fancyfruits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kals
Vad har ni att säga om Dentacoin?

Jag ser en enorm potential i den.

Men jag är ju endast en amatör jämfört med alla andra här.
Men har följt Dentacoin senaste tiden.
Hade inte råd att köpa på mig i presalefasen då ekonomin inte var rätt.

Men har tänkt slå till nu.

Dentacoin som grundtanke kanske inte kommer att fungera i Sverige då svenskar
alltid är negativa till en början till allt.
Men utomlands tror jag på DCN.

I UK är det redan 2 kliniker som har bestämt sig för att använda Dentacoin i deras
kundprogram.

Vad tror ni?

Har också läst lite om Dentacoin. Verkar kunna bli något av den.
Hade vart kul att veta om och när DCN finner sig bytbar på någon exchange site.
Citera
2017-08-12, 22:56
  #110
Medlem
Herr_Greens avatar
Jag håller mina ögon på LISK. Kostar runt $2 idag. Kommer en rebranding i september och vid årsskiftet planerar man att släppa en SDK, vilket kommer hjälpa programmare att utveckla egna ICO och dApps. Både exalterad och lite skraj att allt bygger på javascript bara. Tror att jag köper in för $1000 och flippar 30% i september efter hypen av rebranding. Antshares lyckades väldigt bra med sin rebranding, så man kan ju alltid hoppas på denna..
Citera
2017-08-13, 02:44
  #111
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Vad är Neo då? Vad gör den bättre än andra blockchains?

Är egentligen ingenting med Neo som gör den bättre än andra blockkedjor. Det enda unika är väl att det är den första blockkedjan utvecklad i Kina. Ett klockrent exempel på Keynes skönhetstävling.
Citera
2017-08-13, 06:23
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Är egentligen ingenting med Neo som gör den bättre än andra blockkedjor. Det enda unika är väl att det är den första blockkedjan utvecklad i Kina. Ett klockrent exempel på Keynes skönhetstävling.
Öh, men jo, det är en väsentligt skillnad på Ethereum vs neo.

Läs på innan du uttalar dig.
Citera
2017-08-13, 08:14
  #113
Medlem
the juntos avatar
Snart svämmar det över med digital valuta
Citera
2017-08-13, 13:16
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fancyfruit
Har också läst lite om Dentacoin. Verkar kunna bli något av den.
Hade vart kul att veta om och när DCN finner sig bytbar på någon exchange site.

Dentacoin proceeds.
We are happy to share with you that you can now trade your Dentacoins on Cryptopia Exchange.


As you already know, we are negotiating conditions with exchange platforms, which will offer Dentacoin trading against other crypto currencies, as well as fiat currencies, such as Euros and Dollars.

At the moment we are working on the development of our first 3 tools, which will be launched in September. This means, that millions of people will have access to Dentacoin. Millions of Dentacoin holders means millions of investors, which will look for ways to trade their Dentacoins.

At this stage, the trading volumes of Dentacoin at Cryptopia Exchange are low, due to the low amount of coins which are distributed.

Until our official ICO in October, this is the only place you can buy more Dentacoins.

Most Dentacoin holders hold their coins for years to come, to ensure the success of their investment.
Citera
2017-08-13, 13:19
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egodeus
Öh, men jo, det är en väsentligt skillnad på Ethereum vs neo.

Läs på innan du uttalar dig.

Kan du inte ta upp dessa skillnader då istället för att bara påpeka att de finns.
Citera
2017-08-13, 15:10
  #116
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egodeus
Öh, men jo, det är en väsentligt skillnad på Ethereum vs neo.

Läs på innan du uttalar dig.

Jag likställde aldrig Neo med Ethereum. Läs inlägg innan du citerar dem. Jag upprepar att Neo inte har något innovativt att komma med. Det enda du har tjatat om åter och åter igen om i denna tråden har varit rebranden från AntShares till Neo. Är det innovativt enligt dig eller?
__________________
Senast redigerad av DigiFlax 2017-08-13 kl. 15:40.
Citera
2017-08-13, 17:47
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Jag likställde aldrig Neo med Ethereum. Läs inlägg innan du citerar dem. Jag upprepar att Neo inte har något innovativt att komma med. Det enda du har tjatat om åter och åter igen om i denna tråden har varit rebranden från AntShares till Neo. Är det innovativt enligt dig eller?

Men läs deras whitepaper... Hur svårt är det.

Digital identity, där fick du en gratis.

Du sa väl att den var samma som precis alla blockchains. Tog ethereum som exempel eftersom den också har smart contracts men ändå skiljer sig väsentligt mot Neo.

Research får man dock göra själv.
__________________
Senast redigerad av egodeus 2017-08-13 kl. 18:02.
Citera
2017-08-13, 19:37
  #118
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egodeus
Men läs deras whitepaper... Hur svårt är det.

Digital identity, där fick du en gratis.

Du sa väl att den var samma som precis alla blockchains. Tog ethereum som exempel eftersom den också har smart contracts men ändå skiljer sig väsentligt mot Neo.

Research får man dock göra själv.

Ethereum har ju t.ex. ConsenSys uPort för digital identity. Så kan du sluta upprepa hela tiden att jag måste läsa på, när jag redan har gjort det och du bara kommer med en massa falska påståenden.
Citera
2017-08-13, 21:14
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Ethereum har ju t.ex. ConsenSys uPort för digital identity. Så kan du sluta upprepa hela tiden att jag måste läsa på, när jag redan har gjort det och du bara kommer med en massa falska påståenden.

Neofs, Neox, neoq, neo message

10000 transaktioner I sekunden mot ethereums 15.

Du kanske skulle läsa whitepapern I alla fall.

Neo fortsätter gå upp (sorry att jag upprepar mig)
Citera
2017-08-13, 23:12
  #120
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egodeus
Neofs, Neox, neoq, neo message

10000 transaktioner I sekunden mot ethereums 15.

Du kanske skulle läsa whitepapern I alla fall.

Neo fortsätter gå upp (sorry att jag upprepar mig)

Fortsätt gärna upprepa dig jag har tjänat 30.000 på 7 dagar typ. Tusen tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback