Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-05, 16:28
  #1
Medlem
Hej
När jag gick in på Aliexpress så visade den först på engelska som den brukar men sedan helt plötsligt så ändrades allt och allt stod på kyrilliska och adressen i adressfältet visade "ru". Oavsett hur mycket jag försökte ändra på detta så gick det inte.
Jag kommer bara in på "Rysslands hemsida" och jag tycker det är jättekonstigt då det aldrig hänt mig tidigare.
Självklart förstår jag inget då kan jag inte det kyrilliska alfabetet.

Vet någon vad som kan orsaka detta?
Citera
2017-08-05, 16:44
  #2
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Rensa "cookies" och kolla om du har bättre tur sen.
Citera
2017-08-05, 23:14
  #3
Moderator
vhes avatar
IT-säkerhet: allmänt --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera
2017-08-12, 23:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimgurkan
Hej
När jag gick in på Aliexpress så visade den först på engelska som den brukar men sedan helt plötsligt så ändrades allt och allt stod på kyrilliska och adressen i adressfältet visade "ru". Oavsett hur mycket jag försökte ändra på detta så gick det inte.
Jag kommer bara in på "Rysslands hemsida" och jag tycker det är jättekonstigt då det aldrig hänt mig tidigare.
Självklart förstår jag inget då kan jag inte det kyrilliska alfabetet.

Vet någon vad som kan orsaka detta?

På den ryska versionen finns det finns en knapp längst upp till höger där det står "Go to Global Site (English)". Hur kunde du missa det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback