Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-01, 18:30
  #1
Medlem
flykick666s avatar
Såg att en välkänd drogshop lagt upp NEiH till försäljning... Vad vet vi om denna??
Citera
2017-08-03, 23:07
  #2
Medlem
Tycker de är lite dåligt av asken o ta sånna hära ockerpriser...
Ja produkten kanske är dyr o framställa men med tanke på att de köper hem större mängder så har ja svårt o tro att gram priset ens går över 50kr. Men ändå kan dom sitta o ta 10gånger inköpspriset.

Är som att försöka ta 1000kr för en 0,1g kola i jämförelse. Ingen normal funtad person skulle betala det.

Absolut inget fel på asken i sig. Aldrig blivit blåst o Max tagit 1-2 dagar med post. VARJE GÅNG. Medans tattaren TT selektiv Scammar o skyller på att "posten strular"

Men asken borde se över sina priser lite om de vill behålla sina kunder. För utan sina kunder hade asken inte varit ett shit.
Liksom 1g 2-MA kostar 400kr + frakt går åt minst 1g på en kväll nästan.
Då tjänar man mer på o köpa 2g tjack istället för är både mer rus för pengarna tar inte slut på en kväll liksom.

Vill se en förbättring hos asken för detta är fan inte hållbart man kan inte ta sånna priser för i stort sett verkningslösa substanser :/
Citera
2017-08-04, 15:01
  #3
Medlem
Skitsamma i pris då dom fyller på direkt! Awz service & driv! Undrar bara om nån testat än? Jag behöver veta dos mängd!!! 10mg - 100mg ?? Tar hem en av dom nya när noiden är slut! Återkommer då!
Citera
2017-08-04, 15:26
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av angelduztlol
Skitsamma i pris då dom fyller på direkt! Awz service & driv! Undrar bara om nån testat än? Jag behöver veta dos mängd!!! 10mg - 100mg ?? Tar hem en av dom nya när noiden är slut! Återkommer då!

Instämmer helt, askens service är oslagbar!
Citera
2017-08-04, 15:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Tycker de är lite dåligt av asken o ta sånna hära ockerpriser...
Ja produkten kanske är dyr o framställa men med tanke på att de köper hem större mängder så har ja svårt o tro att gram priset ens går över 50kr. Men ändå kan dom sitta o ta 10gånger inköpspriset.

Är som att försöka ta 1000kr för en 0,1g kola i jämförelse. Ingen normal funtad person skulle betala det.

Absolut inget fel på asken i sig. Aldrig blivit blåst o Max tagit 1-2 dagar med post. VARJE GÅNG. Medans tattaren TT selektiv Scammar o skyller på att "posten strular"

Men asken borde se över sina priser lite om de vill behålla sina kunder. För utan sina kunder hade asken inte varit ett shit.
Liksom 1g 2-MA kostar 400kr + frakt går åt minst 1g på en kväll nästan.
Då tjänar man mer på o köpa 2g tjack istället för är både mer rus för pengarna tar inte slut på en kväll liksom.

Vill se en förbättring hos asken för detta är fan inte hållbart man kan inte ta sånna priser för i stort sett verkningslösa substanser :/

Har du minsta vetskap om askens inköpspriser. Du sitter och gissar va?
Citera
2017-08-04, 16:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelduztlol
Skitsamma i pris då dom fyller på direkt! Awz service & driv! Undrar bara om nån testat än? Jag behöver veta dos mängd!!! 10mg - 100mg ?? Tar hem en av dom nya när noiden är slut! Återkommer då!

Jag började med 10-20mg igår drog väl typ 50mg den kvällen sista runt 11, kl 0130 sov jag som en stock, imorse runt 11 drog jag ~50mg av denna samt ca 50mg 4-EPD då jävlar blev det fart! Piggnar till rätt rejält o ökat självförtroende, fyllde nyss på. Köööör ba. Blanda inte som jag gör dock, det är direkt livsfarligt (Får vi utgå ifrån).
__________________
Senast redigerad av Bill- 2017-08-04 kl. 16:58.
Citera
2017-08-04, 18:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peepgass
Har du minsta vetskap om askens inköpspriser. Du sitter och gissar va?

Nej men vet vad det kostar på ett ungefär att beställa hem substanser från utlandet (gjort det själv ett x antal gånger) och antar att dom har någon grossist i Kina eller dyl o då blir de ännu billigare än va de är på standard darknet sidor.
O tro mig det går knappast på 500kr grammet.

Ni får inte tolka mig fel nu askens support har alltid varit guld och menar absolut inte att de ska skänka bort något gratis. Utan snarare sänka priserna lite.
(Menar katinonerna/amfetamin sorterna de har då)
Väldigt många som känner att dom slängt pengarna i sjön både här på FB samt där man lämnar recension på sidan)
__________________
Senast redigerad av Scoones 2017-08-04 kl. 18:42.
Citera
2017-08-04, 19:56
  #8
Medlem
flykick666s avatar
Om vi bortser från ockerpriserna, vad är det för rus på denna drogen? Är det nån tjack liknande historia, elr mer lik kola?? MD rus?? Vad är grejen??
Citera
2017-08-04, 20:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Om vi bortser från ockerpriserna, vad är det för rus på denna drogen? Är det nån tjack liknande historia, elr mer lik kola?? MD rus?? Vad är grejen??

Svårt o säga när jag blandar, men man vill gärna ta en snok till efter nån timme. Mer tjack/kola på dessa doser i alla fall. Vet inte vad som händer om man bombar 200mg o det tänker jag inte ta reda på heller
Citera
2017-08-04, 20:43
  #10
Avstängd
KringExs avatar
Riktigt sugen på att testa denna! Tror att jag lägger till den när jag ska köpa fler Norflurazepam. Måste diskutera lite med frugan först.
Jag brukar alltid säga att man ska lita på magkänslan och när jag ser den här, NEiH, och dess struktur så får jag en känsla av ett kort, euforiskt och intensivt rus i ca 45 min med enormt påfyllningsbehov och en hemsk AT. Men då finns ju benso
Det är så jag känner spontant om den
Citera
2017-08-04, 20:47
  #11
Medlem
flykick666s avatar
Nyfiken som fan på ruset. Sugen på att veta om det är som kola, det hade varit nice, en ny drog som liknas vid kola och dess fina effekter. Vet att antagligen aldrig kommer upp till ninja-grus fina egenskaper, men nått liknande hade varit skoj
Citera
2017-08-04, 21:10
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Riktigt sugen på att testa denna! Tror att jag lägger till den när jag ska köpa fler Norflurazepam. Måste diskutera lite med frugan först.
Jag brukar alltid säga att man ska lita på magkänslan och när jag ser den här, NEiH, och dess struktur så får jag en känsla av ett kort, euforiskt och intensivt rus i ca 45 min med enormt påfyllningsbehov och en hemsk AT. Men då finns ju benso
Det är så jag känner spontant om den

Fyfan inte illa pinkat att dela sådana erfarenheter ihop med sin fru!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback