Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-29, 04:38
  #1729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
IV:ade aldrig igår. Lyckades nämligen tappa bort min sista foliebit, med ca 0.4g kvar på (pulver, inte det uppvärmda gula kletet som blir vid förångning), på vägen till att hämta mitt verktyg. :s

......
.....
Hahahhaha, fan glömde skriva det sedan igår morse, men hade tydligen inte tappat skiten! Råkade av misstag hitta foliebiten när jag skulle packa min väska (trots att jag har kollat väskan säkert minst 10 gånger) inför en cykeltur igår! Gissa hur jävla glad jag blev! Hah! Hade lyckats gömma det så uppenbart att det var svårt att hitta, och då rökte jag bara, så tro fan att det är mer värt att röka (det polska iaf) än att IV:a. Igår hade jag dock velat pröva IV:a det, men hade ej tillgång till verktyg, det hade blivit en cykeltur på över 5 mil om jag skulle hämta verktyg igår och det orkade jag inte. Haha så tokigt...
__________________
Senast redigerad av xiz 2017-07-29 kl. 04:40.
Citera
2017-07-29, 21:47
  #1730
Medlem
Nån som kört a-pihp under en månads tid eller längre med endast ett par dagars uppehåll och tänt av?
Har inte kört flera nätter utan sömn utan alltid sovit ut efter och bara känt mig seg i huvudet efter ett par dagars uppehåll. Ska man räkna med en lång och utdragen avtändning som på benso med lång nedtrappning etc?
Citera
2017-07-29, 23:47
  #1731
Medlem
Ett tillägg! Självklart beredd på att det blir konsekvenser, det måste det bli efter alla goa stunder jag haft med denna underbara substans!
Tänker det måste vara rätt kort halveringstid med tanke på det korta ruset?
Citera
2017-07-31, 18:45
  #1732
Medlem
Ingen som kan va shysst o svara på min fråga? Frågan kanske är idiotisk om avtändningen bara är den lilla drop man får direkt efter..
Har ingen tidigare erfarenhet av denna typ av substans, bara grönt o benzo.
Så jämförelsevis med benzo vad har jag att vänta?
Citera
2017-08-01, 11:31
  #1733
Medlem
lmnees avatar
uh ta er samman bröder - glöm motsvarande alternativ till denna på RC-marknaden just nu och för säkert ett tag framöver

xiz - håller med och tycker du för rätt intressant driv här. Orkar inte citera alla (alkohol denna ledig tisdag börjar göra mig ofokuserad) - vet klockan är 11.30 ;D, men kanske kommer tillfälle att diskutera mer.. men hmm.. borde finnas en farmkakologi-psykologisk-filosofisk del under på drog-rubriken
. eller bara jag kanske
Citera
2017-08-01, 16:04
  #1734
Medlem
Phobiazis avatar
Ja då har man varit utan denna ett tag, drog min sista lina när jag klev upp i lördags runt 6 på morgonen! Skönt att det inte direkt är ngn AT trots att man kört den så länge, mer trött än vanligt men det är allt för min del iaf
Citera
2017-08-01, 21:08
  #1735
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Såg att asken hade fått in 4F-PiHP. Den ska vara rätt lik A-pihp kan jag tänka mig.
Citera
2017-08-01, 22:16
  #1736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Såg att asken hade fått in 4F-PiHP. Den ska vara rätt lik A-pihp kan jag tänka mig.

En röding grammet, wtf? Nej, nu är det fan dags att det kommer konkurrenter till asken.
Citera
2017-08-02, 00:27
  #1737
Medlem
mrdrutts avatar
Ja visst är det överpris, verkligen. Kunde dock inte låta bli att beställa 3g. Priset lär gå ner, om det är nåt att ha åtminstone. Sen är tillgången säkert dålig i början,ihopkokad i år 2017
Citera
2017-08-02, 04:43
  #1738
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
En röding grammet, wtf? Nej, nu är det fan dags att det kommer konkurrenter till asken.

Dyrt som fan. Man får fint tjack för en billigare peng.
Citera
2017-08-03, 13:32
  #1739
Medlem
zero414s avatar
4F-PIHP är bättre än denna!
Åtminstone dom senaste månadernas batcher!
Citera
2017-08-03, 16:15
  #1740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Dyrt som fan. Man får fint tjack för en billigare peng.

Ja verkligen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback