Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-31, 02:32
  #1
Medlem
Tjenare!

Nu äre så att jag söker nya att utforska med då mitt gamla umgänge har tappat intresset! Skulle vara kul med folk runt Södermanland, Västmanland Sthlm Örebro o Dalarna
Citera
2017-07-31, 02:43
  #2
Medlem
JussiBs avatar
Utforska vad menar du? Låter lite svävande.

Alltså, har du nåt mål i tankarna, eller bara allmänt? Vore kul att hitta nåt nytt.
Citera
2017-07-31, 02:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Utforska vad menar du? Låter lite svävande.

Alltså, har du nåt mål i tankarna, eller bara allmänt? Vore kul att hitta nåt nytt.



Allt är av intresse, föredrar bergrum och militärt men allt är av intresse!
Citera
2017-07-31, 03:05
  #4
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mathiasa
Allt är av intresse, föredrar bergrum och militärt men allt är av intresse!

Befinner mig i Uppland. Men här är det mesta avverkat. Bergrummen knäcker allt när man är med goda vänner och meckar en liten knort gärna till skön musik. Sån jävla feeling i dom riktigt stora rummen. Känns som bergakungens sal typ så mäktigt.
Citera
2017-07-31, 14:44
  #5
Medlem
Oerfaren inom UE, men det har varit ett intresse väldigt länge. Skulle vara roligt att utforska Närke ytterligare. ☺
Citera
2017-07-31, 16:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Befinner mig i Uppland. Men här är det mesta avverkat. Bergrummen knäcker allt när man är med goda vänner och meckar en liten knort gärna till skön musik. Sån jävla feeling i dom riktigt stora rummen. Känns som bergakungens sal typ så mäktigt.


Det mesta runt Västmanland som vart nerlagd som jag vetat om har rivits eller plomberat så det som finns kvar är aktiv
Citera
2017-07-31, 16:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Oerfaren inom UE, men det har varit ett intresse väldigt länge. Skulle vara roligt att utforska Närke ytterligare. ☺


Vad finns inom Närke? Har inte ens satt min fot där än haha
Citera
2017-08-21, 09:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mathiasa
Vad finns inom Närke? Har inte ens satt min fot där än haha

Som sagt så är jag tyvärr oerfaren inom UE, men det finns någon övergiven gata jag varit vid. Utöver det så är det mest sådant man råkat åka förbi, övergivna byggnader etc.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback