Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-26, 16:38
  #16849
Medlem
Använde i en månad ungefär, bara första dagen under 600mg. Var utan ca. 48 timmar ett par gånger under denna period. Det kan vara det som gjorde att det gick så smidigt. Ingen nertrappning utan slutade bara.
Citera
2017-07-27, 00:29
  #16850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Blev de så illa fast den lilla dosen :/
Kände du samma besvär vid nedtrappning vid högre doser än mindre?

Generellt sett va större steg jobbigare, men det allra sista steget va extra jobbigt trots låg dos!
Citera
2017-07-27, 10:50
  #16851
Avstängd
Har varit drogfri i 2månader nu och skall hoppa på lyrica om 4v fan vad jag längtar!!!!!
Citera
2017-07-27, 19:30
  #16852
Medlem
Smällde i mig 600 mg för någon timme sedan.

Man känner dirket hur man sväller upp. Man ser ut som om man har ätit två hela kossor

Men man mår ju bra. Så orkar inte bry mig
Citera
2017-07-27, 19:32
  #16853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Är du säker på detta? Jag gick på urindrivande ett tag men det hjälpte inte nämnvärt, något kg eller två. Eller hjälper inte urindrivande om man varje dag tar något som binder vätskan?


Jaha okej.

Jadu, ingen aning
Citera
2017-07-27, 22:34
  #16854
Medlem
På vilken dos mår ni som bäst?

Jag har för första gången tagit mer än 600 mg.

Har nu 750 mg i systemet. Vill testa vilken dos som gör en riktigt skön.

Dock lite rädd för att krampa.
Citera
2017-07-28, 00:25
  #16855
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
På vilken dos mår ni som bäst?

Jag har för första gången tagit mer än 600 mg.

Har nu 750 mg i systemet. Vill testa vilken dos som gör en riktigt skön.

Dock lite rädd för att krampa.

När jag är toleransfri från Lyrica så mår jag som bäst på 600 mg... och gärna nån folköl till det, då blir det riktigt nice rus!
Om du är rädd för kramp så ta Stesolid eller Iktorivil eller båda två i samband med Lyricaintag. Det höjer inte bara kramptröskeln utan boostar även på Lyrican ganska mkt, beroende på mängd såklart!
Citera
2017-07-28, 22:42
  #16856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
När jag är toleransfri från Lyrica så mår jag som bäst på 600 mg... och gärna nån folköl till det, då blir det riktigt nice rus!
Om du är rädd för kramp så ta Stesolid eller Iktorivil eller båda två i samband med Lyricaintag. Det höjer inte bara kramptröskeln utan boostar även på Lyrican ganska mkt, beroende på mängd såklart!

Okej låter bra.

Jag gillar inte o ta Benso med Lyrican. Känns som om benson tar över.

Jag varierar mellan Lyrica, Tram och Benso. Tar nästan aldrig inte mer än 2 intag i veckan av samma substans.

Fyfan jag vet inte om jag kommer åka på någon AT av det. Vågar inte ens testa o se.

Idag tog jag dock Lyrica igen. Nu måste jag hålla upp, och inte ta Lyrica på minst 4 dagar. FAN!
Citera
2017-07-29, 10:38
  #16857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Okej låter bra.

Jag gillar inte o ta Benso med Lyrican. Känns som om benson tar över.

Jag varierar mellan Lyrica, Tram och Benso. Tar nästan aldrig inte mer än 2 intag i veckan av samma substans.

Fyfan jag vet inte om jag kommer åka på någon AT av det. Vågar inte ens testa o se.

Idag tog jag dock Lyrica igen. Nu måste jag hålla upp, och inte ta Lyrica på minst 4 dagar. FAN!

Känner igen det där tänket, "fan idag igen, nu måste jag ha uppehåll" . "Idag med sen måste jag va ren en vecka" haha tider...
Citera
2017-07-29, 11:04
  #16858
Medlem
Phobiazis avatar
Jag mår bäst på 300mg och jag har lyckats stanna där på något vis, vilket jag är tacksam över. Toleranshöjning är ju inte så roligt för den minimala ekonomi man har ><
Citera
2017-07-29, 17:40
  #16859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Känner igen det där tänket, "fan idag igen, nu måste jag ha uppehåll" . "Idag med sen måste jag va ren en vecka" haha tider...


Hahah, usch usch.
Citera
2017-07-30, 08:54
  #16860
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
På vilken dos mår ni som bäst?

Jag har för första gången tagit mer än 600 mg.

Har nu 750 mg i systemet. Vill testa vilken dos som gör en riktigt skön.

Dock lite rädd för att krampa.

Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag mår bäst på 300mg och jag har lyckats stanna där på något vis, vilket jag är tacksam över. Toleranshöjning är ju inte så roligt för den minimala ekonomi man har ><

Mår bäst på 3gram, där har jag lyckats stanna. Efter lite uppehåll funkar det med 600mg nån gång men sen ökar toleransen nåt så otroligt igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback