2017-07-26, 17:42
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har tiotusen vittnen rapporterat att de sett samstämmiga oberoende utsagor av medier i tv-programmet "Det okända"?
Holy shit - då borde det ju vara superenkelt att ta fram episoden som övertygade dem alla?
Kör hårt, länka dessa fantastiska bevis!!

Vill du ha tiotusen underskrifter?

Helt ärligt tror inte ett förtryckt folkslag kommer ut offentligt för att du ber om det..
Citera
2017-07-26, 17:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vill du ha tiotusen underskrifter?

Helt ärligt tror inte ett förtryckt folkslag kommer ut offentligt för att du ber om det..

Nej jag vill inte ha tiotusen underskrifter - jag vill ha den efterfrågade länken till en episod av "Det okända" där det framgår att två medier, oberoende av varandra, kommer fram till samma slutsats om vem som spökar...
Citera
2017-07-26, 18:52
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Nej jag vill inte ha tiotusen underskrifter - jag vill ha den efterfrågade länken till en episod av "Det okända" där det framgår att två medier, oberoende av varandra, kommer fram till samma slutsats om vem som spökar...

Vet inte hur många gånger man har hört detta förslag tidigare genom åren!
Det är väl ändå omöjligt för en utomstående att verifiera förmågan i verket!

Kan ställa hundratal medium i samma rum som talar om samma sak!
Kan du inte bli mottaglig själv förblir omedveten om allt paranormalt!
Utan att bli mottaglig kan du aldrig någonsin se dom döda människor!

Kommer väl se flera människor som står och talar till sig själv!
Försöker berätta något för dig som du aldrig kan föreställa dig!

Svär på det, vi hedrar programmet det okända för upprättelsen det givit oss!
Senast redigerad av TwoThousand 2017-07-26 kl. 18:56.
Citera
2017-07-26, 18:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vet inte hur många gånger man har hört detta förslag tidigare genom åren!
Det är väl ändå omöjligt för en utomstående att verifiera förmågan i verket!

Kan ställa hundratal medium i samma rum som talar om samma sak!
Kan du inte bli mottaglig själv förblir omedveten om allt paranormalt!
Utan att bli mottaglig kan du aldrig någonsin se dom döda människor!

Kommer väl se flera människor som står och talar till sig själv!
Försöker berätta något för dig som du aldrig kan föreställa dig!

Har du alls hängt med i tråden och läst om vad vi diskuterade?
Här kommer frågan igen så får vi se om du kan svara:

Citat:
Ursprungligen postat av power.rangers
En annan sak man kan fråga sig är varför det nästan aldrig är två olika medium som besöker ett hem vid olika tillfällen, det hade varit intressant att se hur väl det hade stämt överens, men eftersom de vet att det skulle bli fiasko är det givetvis inte aktuellt. I 95% av fallen är det bara ett medium som besöker ett hem.

Och tänk på att tråden handlar om det Okända. Har du helt andra exempel på detta så tycker jag iofs att det är jätteintressant men det kan lätt bli off topic..

Huruvida det går att verifiera det eller ej är ju svårt att göra innan det läggs upp några länkar på det påstådda fenomenet. Lycka till!
Citera
2017-07-26, 19:04
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Varför ska jag gå in på nätet och leta bland hundratals avsnitt när du kan göra det själv? Du får helt enkelt lita på vad jag säger.
Senast redigerad av enfindam 2017-07-26 kl. 19:08.
Citera
2017-07-26, 19:07
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Huruvida det går att verifiera det eller ej är ju svårt att göra innan det läggs upp några länkar på det påstådda fenomenet. Lycka till!

Fick ett erbjudande till att vara med i programmet!
Till och med den döde finner allt det ytterst löjligt!

Du får hitta en annan väg för att denna leder ingenstans, Tack.
Citera
2017-07-26, 19:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Varför ska jag gå in på nätet och leta bland hundratals avsnitt när du kan göra det själv? Du får helt enkelt lita på vad jag säger.
Därför att du påstår att det finns bevis. Men om du inte har intresse av att bevisa dina påståenden så kan du förstås låta bli.
Citera
2017-07-26, 19:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fick ett erbjudande till att vara med i programmet!
Till och med den döde finner allt det ytterst löjligt!

Du får hitta en annan väg för att denna leder ingenstans, Tack.

Jag frågade inte ens dig, det var du som kom in i tråden och började svamla - men om du inte har belägg så förstår jag det.
Citera
2017-07-26, 19:17
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Därför att du påstår att det finns bevis. Men om du inte har intresse av att bevisa dina påståenden så kan du förstås låta bli.
Du får bevis om du ser programmet där seriösa och skickliga medium får kontakt med andevärlden.
Citera
2017-07-26, 19:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du får bevis om du ser programmet där seriösa och skickliga medium får kontakt med andevärlden.

Jag har redan skrivit att jag har sett det utan att se några bevis och därför efterfrågar vad det är du anser bevisar dina påståenden. Men tydligen kan du inte peka ut något som gör det.
Trist.
Citera
2017-07-26, 19:52
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Jag har redan skrivit att jag har sett det utan att se några bevis och därför efterfrågar vad det är du anser bevisar dina påståenden. Men tydligen kan du inte peka ut något som gör det.
Trist.
Det dom ser och hör är på riktigt, det är vad dom verkligen upplever. Det finns människor som besitter övernaturliga gåvor.
Citera
2017-07-26, 19:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det dom ser och hör är på riktigt, det är vad dom verkligen upplever. Det finns människor som besitter övernaturliga gåvor.

Kan du inte svara på det jag frågade istället - eller åtminstone försöka beröra det? Annars behöver du inte citera mig alls, jag är inte speciellt intresserad av dina utsvävningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in