• 28 596 online
  • 1 111 988 medlemmar
  • 57 836 144 inlägg
2017-07-25, 16:04
Medlem
Lillstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Jaa du, om det inte går att installera eller avinstallera något så blir det ju svårt att fixa det hela. Jag har därför inga fler egenliga ideèr.

Det går fortfarande att få W10 gratis om det är så att du väljer att ominstallera.

Gör backups i framtiden, det hade räddat nuvarande situation. Det är viktigare att göra dem än att använda ett användarkonto istället för admin d.o.

Ja det verkar vara helt kört med det kontot, jag har skapat ett nytt adminkonto som verkar funka som det ska.

Jo jag har Win10 på speldatorn men det verkar vara väldigt mycket övervakning inbyggt i det och jag använder den här datorn till torrents.

Jag har aktiverat återställningsfunktionen nu, tack för att du tog dig tid att försöka hjälpa mig.
Citera
2017-07-25, 17:23
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillstark
Ja det verkar vara helt kört med det kontot, jag har skapat ett nytt adminkonto som verkar funka som det ska.

Jo jag har Win10 på speldatorn men det verkar vara väldigt mycket övervakning inbyggt i det och jag använder den här datorn till torrents.

Jag har aktiverat återställningsfunktionen nu, tack för att du tog dig tid att försöka hjälpa mig.

Använd programmet i min signatur om du gör återställningpunkter det gör det väldigt smidigt och lätt att hantera desamma.

I framtiden, använd Windows, programmets egna eller denna avinstallerare - http://support.eset.com/kb3527/?locale=en_US - när det gäller Av`n. BD har ett starkt självskydd och jag fick ett liknande problem för några år sedan vilket bara löstes med en återställning.
Senast redigerad av 1FF 2017-07-25 kl. 17:40.
Citera
2017-07-26, 10:30
Medlem
Lillstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Använd programmet i min signatur om du gör återställningpunkter det gör det väldigt smidigt och lätt att hantera desamma.

I framtiden, använd Windows, programmets egna eller denna avinstallerare - http://support.eset.com/kb3527/?locale=en_US - när det gäller Av`n. BD har ett starkt självskydd och jag fick ett liknande problem för några år sedan vilket bara löstes med en återställning.

Det ska jag göra, tack för tipset.
Citera