• 10 832 online
  • 1 111 280 medlemmar
  • 57 793 324 inlägg
Igår, 17:53
Medlem
Reality81s avatar
Jag hör nåt konstigt ljudmönster av nåt rave aktigt. Även med elektronik avslaget. Kommer det vara permanent??
Citera
Igår, 23:23
Medlem
fyfan denna sög ass!!!!!! min polare fick typ en stroke och jag har pajat hörseln. rekommenderas ej!!!!!!
Citera
Igår, 23:52
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermayne
fyfan denna sög ass!!!!!! min polare fick typ en stroke och jag har pajat hörseln. rekommenderas ej!!!!!!

Vilken konstig biverkning, hur har den påverkat hörsel? Lät ju inget vidare alls det!
Citera
Idag, 00:20
Medlem
robertlus avatar
Är så glad att den här försvinner nu. Destruktivt knark som man ej kan motstå efter ett tag, enligt mig!!!
Citera
Idag, 00:22
Medlem
robertlus avatar
Fråga din doktor tycker jag. För tror ingen här besitter kunskapen om hur din kropp, hjärna och hörsel funkar eller mår=)

Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Jag hör nåt konstigt ljudmönster av nåt rave aktigt. Även med elektronik avslaget. Kommer det vara permanent??
Citera
Idag, 00:32
Medlem
robertlus avatar
Det här är något jag krigat för och försökt få folk att förstå! TACK!!
Asklepios (Som har ett helt annat företagsnamn, ägs av 3 unga män) är inte "Dina kompisar". Dom är knarklangare som på helt laglig väg tjänat miljoner på oss och ändå så har jag fått skit när man nämnt något.

Har så mkt. uppgifter på dom (från polisrapporter, till org.nr m.m.), men kommer aldrig lägga ut det här för då riskerar jag väl att livstidsbannas (Är redan under utredning här på FB).
Köper fortfarande därifrån då dom har den bästa servicen, men dom är inga helgon som alltid berättar sanningen heller. Speciellt inte sina "batcher"

Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Visst "Asken" har alltid levererat och dem har varit med länge, men det betyder faktiskt inte ett skit i mina ögon när de har skeppat minst 4 olika "batcher" av a-PiHP (som går att läsa sig till om man kollar igenom alla inlägg i denna tråden, vilket jag har gjort - samt att de själva skrivit på sin sida förut ang. a-PiHP att det gått "rykten" om olika batcher därifrån som enligt dem ej är sanna, men hallå?!?!?!). Jag har följt a-PiHP (och dess försäljare samt olika "batcher" sedan innan det ens släpptes inrikes!) länge och inrikes har jag stött på 4 batcher (och vet om 5st med den senaste som "Asken" tydligen hade, brunaktig...) men utrikes har jag bara stött på 2 olika batcher. Nämligen vitt fluffigt pulver och kristallform. Så enligt mig är de flesta inrikesshoppar jävla rövhål som blandar ut sina kemikalier med andra kemikalier!

Tack och hej för mig kring denna, nu blir det riktigt a-PHP (PV7) i kristallform för mig istället!
Senast redigerad av robertlu Idag kl. 00:44.
Citera
Idag, 00:39
Medlem
robertlus avatar
Kan nog konstatera utan läkare att din hjärna har permanenta skador. Sluta knarka så jävla mkt och gå fan till en läkare och berätta vad du gjort (dom har tystnadsplikt).

Du behöver en hälsoundersökning och en hjärnröntgen tror jag. Har du tur så kan den återställa sig och det här säger jag i välmening. Vill inte försöka dumförklara dig. Men du har väldigt konstiga biverkningar och symtom låter det som......och intagit väldigt många substanser!!

Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Något denna drog gör på mig är vad som gör den speciell. Jag mår bättre 1-2 dagar efter sista intaget. Bättre än mitt normala känslomässiga tillstånd! Har aldrig hänt med de 100 tals andra jag kört.
Senast redigerad av robertlu Idag kl. 00:53.
Citera
Idag, 00:43
Medlem
esants avatar
Kan säga nu efter att ha rökt den här med hjälp av cigaretter att ruset fick en helt annan karaktär.
Välmående och skönt, så det verkar onekligen vara den vägen den skulle ta och inte via snoken. Då kommer ångesten DIREKT.
Citera