• 10 937 online
  • 1 111 280 medlemmar
  • 57 793 324 inlägg
Idag, 00:02
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Dina lag såg jävligt fina ut, inget att invända emot egentligen. Tror de e värt köra Silva/Subasic. I den positionen du har Isco så är han nog ett bra val. Spelat med hans 90-kort som CAM och de va ett riktigt fint kort. Manu tyckte jag precis som du va sådär. Testade även TOTS Aspas som ser bra ut som CAM men fick inte ut mycket av honom. Spelade dock max 10 matcher med honom. Annars är väl sista alternativet som ser bra ut TOTY Iniesta. Lite dyrare dock, 130k mer...

Andralaget ser stabilt ut det med! Idel bra kort skulle jag säga. Inte testat Zlatan men skulle va kul o testa på, har nog svårt med en striker utan fart. Är inte speciellt bra på skills utan fart och styrka föredrar jag. TOTS Lukaku är ett monster! Kanes TOTS ser fint ut med, brukar ha svårt att möta honom också, brukar förvisso va jobbigt möta Zlatan också

Iniesta har jag hatat i ett par upplagor nu. Passningssäker javisst men liten och klen och ingen vidare stamina. Lite samma med Messi för mig ärligt talat.

Du länkade så pass många lag och spelare att det är svårt att recensera allt, men ett par av dem har jag testat iaf:

Messi - för lite speed, för enfotad, för klen. Fantastisk spelare rätt använd men inte för mig. För lite bang for the buck.
Thiago - Kanske är hans bästa kort magiskt, men de jag testat har för usel stamina. Plus svår att hybrida in.
Xabi - Ej testat men stamina-issuen har höjts av Raxie.
Keita - Testat hans sista IF-kort och tyckte inte alls han var så dominant bollvinnare som jag hoppats. OK, inte mer. Men på papper ser kortet fenomenalt ut.
Perrin - En av mina tidiga favoriter, körde hans SBC-kort länge. Funkade över förväntan. Gillar spelare med tydliga visuella attribut (hans gråa hår) så man snabbt kopplar vem man styr. (har jag bollen med Mane eller Kante - ska jag passa eller löpa mot kortlinjen? - går jag på med Bailly eller Kante, dvs har jag lämnat en lucka i mittförsvaret eller inte?). Fånigt kanske men sånt gör att jag gillar spelare som Renato, Zlatan, Perrin.
Pique - Kört kortet. Inget märkvärdigt men gjorde det han skulle.
Citera