• 10 964 online
  • 1 111 280 medlemmar
  • 57 793 322 inlägg
Resultat: Vilket OS föredrar du?
Android
62,42%
2267 röster
iOS
32,57%
1183 röster
Annat
7,46%
271 röster
Igår, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Klarar man inte av att hitta ett gem eller liknande de få gånger man måste fippla med SIM-kortet, så är det nog i spegeln du finner det största problemet.

Förstår du inte vitsen med att man inte kan nollställa/rensa luren utan att ange lösenord? Då tror jag du får titta i spegeln igen... Då det är en mycket viktig säkerhetsfunktion som jag tror ingen som förstår innebörd och nyttan av, vill vara utan.

Jag har varken gem eller nålar liggandes något som inte påverkar min IQ. Därmeot har jag alltd händer och naglar redo vilka enkelt kan plocka bort ett bakstycke.

Jag känner mig lättar över att inte ha så elaka kompisar som du vilka försöker återställa din mobil, alternativt ska du kanske hålla bättra koll över vilka som har tillgång till din mobil.
Citera
Igår, 16:24
Medlem
Läst några sidor i tråden och förstår absolut ingenting, trodde den skulle handla om iOS vs android? Varför diskuteras hårdvaran?
Citera
Igår, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Jag har varken gem eller nålar liggandes något som inte påverkar min IQ. Därmeot har jag alltd händer och naglar redo vilka enkelt kan plocka bort ett bakstycke.

Jag känner mig lättar över att inte ha så elaka kompisar som du vilka försöker återställa din mobil, alternativt ska du kanske hålla bättra koll över vilka som har tillgång till din mobil.

Det du beskriver är ett måste för alla moderna mobiler. Det går inte att ha ett avtagbart bakstycke och behålla tunnhet, vattentäthet och utseende. Du jämför iPhone med icke-smartphones, men tittar du på Androidsmartphones ser du att de också har sim-kort som laddas från sidan i en släde med hjälp av ett medföljande verktyg.
Citera
Igår, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger

Om du inte klarar att uppbringa læplig grunka før att få ut SIM-kortet på en modern mobil, oavsett Android-lur eller iPhone, så ær det nog inte hos mobilerna det størsta problemet føreligger...

Oavsett vilka polare man har, eller hur bra koll man har, så ær det ett faktum att mobiler med kænslig privat info tappas bort, stjæls etc etc. Då væljer då i alla fall jag att ha en vældigt sæker mobil som skyddas av ett starkt sækerhetssystem med løsenord. Men har du stora svårigheter att komma ihåg løsenord så vælj før all del nån annan enklare osækrare telefon
Citera