Flashback bygger pepparkakshus!
2017-07-22, 15:10
Medlem
Ge mig era bästa tips hur man får mycket följare på instagram?

Vad är bäst att göra?

Vad har ni för egna erfarenheter av att fixa följare på instagram?
2017-07-22, 15:16
Medlem
franges avatar
Var rolig och intressant - det vill säga värd att öht slösa min tid på. Alternativt satsa på nakna kvinnor.
2017-07-22, 15:42
Medlem
kalkryggars avatar
1:
Ju mer du ökar frekvensen på snygga kvinnokroppar i utmanande positioner ju mer följare. Det bästa är om du själv är en otroligt vacker tjej och plåtar dig själv sexigt och intimt. Så intimt det går utan att gå över gränsen (instagrams gräns).

2:
Om du ser ut som en girl-next-door och plåtar dig själv med tajta träningskläder och bilderna håller hög kvalitet så är det också en bara grej.

3:
Var också aktiv och skriv på många andras bilder. Svara andra kommentarer positivt och medhållande

Är du kille eller brister i utseende så blir det svårare. Jag skulle nog inte bry mig då.
2017-07-22, 16:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Gör som Anna Book och köp dina följare.
Själv säger hon: "Förut hade jag bara familjen som följare på mitt Instagram men nu har jag flera tusen köpta följare som alla gillar mina bilder och frågar efter mina matrecept."

Klicka på länken nedan:
https://instahype.me/
2017-07-22, 17:55
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Ge mig era bästa tips hur man får mycket följare på instagram?

Vad är bäst att göra?

Vad har ni för egna erfarenheter av att fixa följare på instagram?
För alla sociala medier gäller för tillfället att skapa ett unikt innehåll och budskap i varje kanal. Du kan vara aktiv i flera kanaler men vill du fokusera på Instagram så ska du styra målgruppen dit. Har du en Facebooksida eller Twitterfeed så kan du ge smakprov med länk till Instagram, men visa inte allt innehåll på alla ställen.

Beroende på vad du vill åstadkomma så kan bildkvalitet vara av stor betydelse, så ifall du ska skapa intresse kring en person eller en produkt så kan det vara bra att arbeta med bra digital utrustning och bildredigering. Googla upp hur du ska kunna lägga upp dina bilder med bästa förutsättningar för just dig.

Se till att inspireras av andra, följ dem och se vad som fungerar för dem. Gör det först utan att följa eller från ett annat konto.

Använd ett schemaläggningsprogram, du tjänar på att ha ett jämnt antal inlägg på för din målgrupp lämpliga tidpunkter. Planera ditt innehåll i förväg, på det sättet kan du göra ett manus och ha en linje i ditt flöde. Det behöver varken betyda att du alltid har bild och/eller text klar, men vet du att du ska paddla i en grotta i Grekland så kanske du vill googla upp något kul kring platsen. När du tagit din selfie i grottan så klipper du in den sparad texten och laddar upp när du fått mobiltäckning igen.

Köpa följare verkar hur otroligt det än låter effektivt som en "kickstart" för att snabbare nå en kritisk massa. Sedan avtar tydligen nyttan snabbt och köper du får många riskerar du att uppfattas som ointressant och förlora trovärdighet.

Som andra sagt, interagera med andra MEN spamma inte utan ta dig tid att vara personlig. Bygg relationer.
2017-07-22, 19:43
Medlem
Fina Gubbens avatar
(FB) Den stora tråden om Instagram

*Tråd låst*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här