2017-07-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ska man tolka det som att du nu övergett islamspåret och även hedersspåret? Det nya spåret är alltså att MGM är en kriminell jugoslav?

Jag tror att du har en poäng.. Han kan ha skulder till folk i den undre världen av en eller annan anledning, till människor som är betydligt mer aggressiva i sina indrivningsmetoder än vad hans hyresvärd är. Då har det varit enkelt att prioritera att välja bort hyran. När alla vill ha pengar samtidigt och allt rämnar, så väljer han att döda sin familj för att "skona" dem..
Citera
2017-07-22, 14:33
Medlem
Skottihuvets avatar
Citat; mitt fetande:

"– Han mår inget vidare, han har en otroligt stor sorg att hantera, han har mist större delen av sin familj och dessutom står han anklagad för oerhört allvarliga brottsmisstankar, säger hon."

Har han fler barn/fruar ?
Citera
2017-07-22, 14:34
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
I skydd för barnen ja men dessa barn är döda så inga barn som kan må dåligt.

Däremot är häktningsförhandlingar ofta med lykta dörrar. Då utredningen inte är klar ännu. Så polisen får jobba i ro.

Nu är det tredje gången jag säger samma sak; När barn är inblandade är det näst intill alltid stängda dörrar (och saken påverkas inte av huruvida barnen lever eller inte).

En del är otroligt tröga..!!
Citera
2017-07-22, 14:36
Medlem
Hans advokat säger i aftonbladet tv att klienten sagt att han var på jobbet.

Att han var full när togs säger advokaten att det inte är riktigt klart om han var full eller inte.
Citera
2017-07-22, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Citat; mitt fetande:

"– Han mår inget vidare, han har en otroligt stor sorg att hantera, han har mist större delen av sin familj och dessutom står han anklagad för oerhört allvarliga brottsmisstankar, säger hon."

Familj kan ju vara mer än fruga och barn. Föräldrar, syskon, syskonbarn, kusiner och så vidare.
Citera
2017-07-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Nu är det tredje gången jag säger samma sak; När barn är inblandade är det näst intill alltid stängda dörrar (och saken påverkas inte av huruvida barnen lever eller inte).

En del är otroligt tröga..!!

Det är ju det jag skrev från början. Så ska det fan inte vara. Nåt som åklagare gjort till praxis.Tur att en del poliser läcker till pressen. I och för sig kan även åklagare också vara källa, och tjäna extra pengar.
Citera
2017-07-22, 14:46
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Citat; mitt fetande:

Polsk efterlysning av mannen finns i tråden, som många skriver gäller underhåll. Dvs till tidigare familj, barn.
Citera
2017-07-22, 14:47
Medlem
Han är 51 år gammal och arbetade, enligt en kamrat, med klinkers och golv. Han ska ha jobbat hårt, dag ut och dag in.

http://www.expressen.se/gt/familjen-mordades-pappan-kan-haktas
Citera
2017-07-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Polsk efterlysning av mannen finns i tråden, som många skriver gäller underhåll. Dvs till tidigare familj, barn.

Det hade jag inte förstått att det gällde en annan familj. Jag trodde att det gällde på något sätt familjen ifråga.
Citera
2017-07-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4

Säker på det? Jag fattade det som att den vägde 65 kilo. Visst , jag har också vägt 65 innan jag plötsligt blev 110 kg
Senast redigerad av werdo 2017-07-22 kl. 14:50.
Citera
2017-07-22, 14:49
Medlem
Om man nu spinner vidare på tanken att han har omfattande skulder åt alla möjliga håll, inklusive den undre världen, så är det ju inte HELT omöjligt att han och hans familj dödshotats av kriminella, och att någon utomstående faktiskt kan ha begått brottet och utdelat det ultimata straffet för oförmågan att betala sina skulder. Jag inser att Safet är den troliga GM, men det är inte fullständigt omöjligt att det kan vara någon annan.
Citera
2017-07-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Det är ju det jag skrev från början. Så ska det fan inte vara. Nåt som åklagare gjort till praxis.Tur att en del poliser läcker till pressen. I och för sig kan även åklagare också vara källa, och tjäna extra pengar.

Så ska det visst vara, helt i sin ordning. Punkt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in