• 11 423 online
  • 1 111 280 medlemmar
  • 57 793 313 inlägg
2017-07-19, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Det är ju inget annat än ett förhoppningsbolag. Däremot tror jag att det har en väldigt ljus framtid och kommer snart att köpa in mig mer när jag får pengar.
Det är jävligt jobbigt att se aktien gå upp så mycket som den har gjort, för högst troligt kommer den att rasa mer än den stigit. Tänkte sälja i fredags för jag trodde det skulle komma ett ras. Nu vill jag ha kvar aktien tills man ser om de kommer börja leverera något så då känns det onödigt att chansa. Fast jag ångrar det nu....

Låt tiden visa sig från sin rätta sida. Saltet kommer igjen. Det har den visat sedan dag ett. Ge det lite tid så är säkerligen dessa nivåer glömda
Citera
2017-07-19, 15:51
Medlem
Började tanka SaltX på 12 kr, sålde allt mellan 21-25. Nu fyllt på en liten post på 38 och har för avsikt att tanka mig neråt med avsikt att sedan sälja runt slutet av 2018.
Citera
2017-07-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steve.stiffbone
Låt tiden visa sig från sin rätta sida. Saltet kommer igjen. Det har den visat sedan dag ett. Ge det lite tid så är säkerligen dessa nivåer glömda
Jo jag vet ju detta också....
Jag började på 20kr sedan köpte jag mer på 14 och har köpt på mig lite på vägen upp. Har inte så många men är också ny på när det kommer till att spara pengar över huvud taget.
Jag ligger nu ca 26%+ på saltet men det känns ju som en förlust när det var så mkt mer häromdagen...
Särskilt med tanke på att man nästan visste att det skulle bli en rekyl nedåt.
Citera
2017-07-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Jo jag vet ju detta också....
Jag började på 20kr sedan köpte jag mer på 14 och har köpt på mig lite på vägen upp. Har inte så många men är också ny på när det kommer till att spara pengar över huvud taget.
Jag ligger nu ca 26%+ på saltet men det känns ju som en förlust när det var så mkt mer häromdagen...
Särskilt med tanke på att man nästan visste att det skulle bli en rekyl nedåt.
+130% sen början, var uppe och nosade på180% i förrgår
Citera
2017-07-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzpikeen
+130% sen början, var uppe och nosade på180% i förrgår
Fan vad härligt. 48% var det visst för mig på saltet. 26 på portföljen.
Tråkigt att köpa på sig mer för då sjunker ju procenten
Citera