Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-19, 16:59
  #85
Medlem
Testat denna i veckan.
Kraftfull så iakttag försiktighet vid dosering.
Själv tycker jag att den är bra, går att helt klart jämföra med acrylen.
Det finns allt man söker hos en fentanylanalog

Eufori. Smärtlindring. (Klåda) vissa gillar det.
Det går att styra ifall man vill vara aktiv eller nodda bara en doseringsfråga.
Funkar utmärkt att röka dessutom.
Ger den högt betyg men var försiktiga.
Citera
2017-07-19, 17:41
  #86
Medlem
Vill bara varna alla att atn från denna är fan inte att leka med. Och då hade jag bara 1 flaska och 4 tabbar som jag brukade i 4 dagar i rad. Brukar ta 8mg sub dagligen. Hade tagit sub dagen innan jag fick hem grejerna men ändå fungerade sprayen jävligt bra. På den 5e dagen hade jag inget kvar, körde slut på allt eftermiddagen den 4 dagen. Trodde om jag klarade av kvällen så kommer allt vara lugnt när jag vaknade. Helt fel, 5e dagen var ett helvete. Blev så down och deprimerad och även grät i ett par timmar. Försökte dämpa atn med sub, 16 mg (dubbelt så mycket som jag brukar ta) men det hjälpte fan inte. Så en varning, speciellt om ni går på detta en längre tid, var redå på att gå igenom ett helvete, pure hell.
Citera
2017-07-19, 23:50
  #87
Medlem
Klart du blir dålig när du tryckt i dig fentanylanalog i 4dagar. Dessutom sub innan.
Vi talar om fentanyl, här ,man blir dålig.
Oxy,heroin,fentanyl efter tre dagar på det får man i regel avis.
Citera
2017-07-20, 07:25
  #88
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Vill bara varna alla att atn från denna är fan inte att leka med. Och då hade jag bara 1 flaska och 4 tabbar som jag brukade i 4 dagar i rad. Brukar ta 8mg sub dagligen. Hade tagit sub dagen innan jag fick hem grejerna men ändå fungerade sprayen jävligt bra. På den 5e dagen hade jag inget kvar, körde slut på allt eftermiddagen den 4 dagen. Trodde om jag klarade av kvällen så kommer allt vara lugnt när jag vaknade. Helt fel, 5e dagen var ett helvete. Blev så down och deprimerad och även grät i ett par timmar. Försökte dämpa atn med sub, 16 mg (dubbelt så mycket som jag brukar ta) men det hjälpte fan inte. Så en varning, speciellt om ni går på detta en längre tid, var redå på att gå igenom ett helvete, pure hell.

Folk som gått på Fentanyl plåster lagligt under en längre tid får också extrem avis, precis som du beskriver och det även på folk som gått på minsta doseringen 12ug/timme i nåt år. Avisen du får på denna är således inte unik utan den liknar den du får vid laglig förskrivningen av läkare.
Citera
2017-07-20, 07:41
  #89
Medlem
paralisants avatar
Efter att kört denna en tid nu så kan jag informera att tabbarna som nu ligger på 3 mg känns säkrare för nybörjare. Max en halv tabbe. Återdosering kan ske efter 3 timmar eftersom denna sitter i länge, längre än samtliga analoger som tidigare sålts i Sverige. Personligen hade jag gärna sett att tabbarna låg kvar på 5 mg, men jag är inte någon nybörjare.

Jag har även märkt att den här är förrädisk på andningsorganen, detta vid för hög och överdriven dosering speciellt om man har återdoserat tätt inpå. Så ta det lugnt med återdoseringarna. När detta inträffar så känns det att kroppen nästan lägger av med andningen och du måste anstränga dig för att andas, om detta händer någon därute så försök att bara vaken och panika inte utan koncentrera er på andningen lugnt och försiktigt, det kan ta upp till till 2 timmar innan kroppen andas normalt av sig självt. Blir du riktigt orolig ring 112.
__________________
Senast redigerad av paralisant 2017-07-20 kl. 07:46.
Citera
2017-07-20, 08:03
  #90
Medlem
paralisants avatar
Vil även passa på att berätta att en bekants kompis åkte på en redig psykos av denna substans, han hade dock inte blandat ut flaskan ut kört på med 4-5 sprut direkt, vilket är helt idiotiskt. Det hela slutade med poliseskort till sjukhus och sedan direkt dårhuset utan att passera gå.

Jag vill nog dock påstå att denna Fentanyl-analog är den bästa hittills förutom den första Acetylfentanylen som jag tyckte var kunglig. Sålänge man är försiktig och använder sunt förnuft vid dosering så kommer allt gå bra och du kan njuta av denna eller använda den till fenomenal smärtlindring som jag gör.

Vill även åteeigen tacka TS för ddom snabba leveranserna igen, och den snabba kontakten/svaren på mejl.
__________________
Senast redigerad av paralisant 2017-07-20 kl. 08:07.
Citera
2017-07-20, 11:31
  #91
Medlem
drflipps avatar
Jag håller med ang at:n på denna. Fan värre några dagar på denna än några dagar med jonk typ... Kan varit en tillfällighet, subben hjälpte föga. Så ta det lugnt! Märkte också att andningen blir väldigt påverkad och en od var inte långt borta... Men man mår ju som en kung när man tar det...
Citera
2017-07-20, 20:35
  #92
Medlem
smusselkurts avatar
En vän som ligger på sjukhus av denna just nu verkar som att hela kroppen åkt på ett rejält däng men att det är stabilt. Ska ge honom en broderlig smäll på käften så han inte rör sån skit igen, han var tydligen väldigt nära att stryka med. En annan vän dog något år sen...
Citera
2017-07-21, 22:28
  #93
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Vil även passa på att berätta att en bekants kompis åkte på en redig psykos av denna substans, han hade dock inte blandat ut flaskan ut kört på med 4-5 sprut direkt, vilket är helt idiotiskt. Det hela slutade med poliseskort till sjukhus och sedan direkt dårhuset utan att passera gå.

Jag vill nog dock påstå att denna Fentanyl-analog är den bästa hittills förutom den första Acetylfentanylen som jag tyckte var kunglig. Sålänge man är försiktig och använder sunt förnuft vid dosering så kommer allt gå bra och du kan njuta av denna eller använda den till fenomenal smärtlindring som jag gör.

Vill även åteeigen tacka TS för ddom snabba leveranserna igen, och den snabba kontakten/svaren på mejl.

Får man fråga hur psykosen såg ut mer i detalj? Kan man verkligen få psykos för att man tar lite för mkt fentanyl? Aldrig hört talas om det, bara "varning för OD/andningsdepression vid för hög dos". Är det just denna specifika analog som kan ge psykos? Isf hur ser den ut?
Citera
2017-07-22, 22:43
  #94
Medlem
Spädde ut en flaska till 4 och blev nöjd med 2 sprut. Har gått på sub, 4 mg om dagen så jag har ju lite tolerans. Inte konstigt att folk dör som kör utan att späda ut en ny elefantsövarsubstans. Ni som drar i er en flaska på 4 dagar måste vara rediga jonkare.
__________________
Senast redigerad av NastyCut 2017-07-22 kl. 22:45.
Citera
2017-07-22, 23:06
  #95
Medlem
robertlus avatar
Alltså lider med er Fentanyl torskar

https://www.youtube.com/watch?v=28rJqj-7pEY

Dom där jävla flaskorna och tabbarna kommer plocka så många av er som skriver i denna tråd. Så är det bara. Säger bara Prince....


Citat:
Ursprungligen postat av NastyCut
Spädde ut en flaska till 4 och blev nöjd med 2 sprut. Har gått på sub, 4 mg om dagen så jag har ju lite tolerans. Inte konstigt att folk dör som kör utan att späda ut en ny elefantsövarsubstans. Ni som drar i er en flaska på 4 dagar måste vara rediga jonkare.
Citera
2017-07-22, 23:34
  #96
Medlem
robertlus avatar
Beklagar sorgen, mist många nu genom åren jag med. Men en bror är alltid en bror. Fattar inte att dessa jävla flaskor får fortsättas att säljas. Även om ni andra tycker det är gött, så kommer fler att stryka med och det sitter faktiskt ett gäng snubbar som vi/ni vet vilka dom är och låter det här få fortsättas?

Hade det vart min bror hade så hade dessa individer varit fulltryck med var enda jävla nässpraysflaska om några dagar....

Citat:
Ursprungligen postat av gustenfrog
Han vart 28 år gammal.
Han var blandmissbrukare och hade haft problem i flera år.
Grön eller ej, så är det försent nu. Hoppas han slapp lida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback