Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-03, 22:57
  #13
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avain
Ja, det är just den som är korsad med Santa Maria som jag nämnde i förra posten.

D'oh!

Jag tror att potensen i en eventuell korsning med industrihampa skulle sjunka drastiskt. Det är en del långa kedjor av korsningar som lett fram till de potenta strains av cannabis vi lärt känna och älska, kom ihåg det.
Citera
2017-07-17, 07:07
  #14
Medlem
Jag har korsat industri hampa med skunk. Fick fram frön men tyvärr så han jag aldrig testa odla korsningen. Men ska testa igen i framtiden. Borde bli bra om man först korsar en strand med industri hampa och sen odlar vidare på korsningen . Borde bli bättre ju fler generationer man odlat . Men den har fortfarande industri hampan gener i sig. Borde bli snabb växande och tålig och hinna gå i blom i vårt klimat. Om man då korsar med nån form av lowryder som är auto blommande så borde de bli en trevlig planta. Industri hampa blir ju 2-3 meter hög. Och korsar man då med en låg auto blommande borde den bli nått mellan ting . Och man kan ju korsa med nån strain som klarar vårt klimat typ typhoon eller northern lights. Ska absolut testa att korsa med industri hampa i framtiden när jag kommer ut från rättspsyk.
Citera
2017-07-17, 12:48
  #15
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver89
Jag har korsat industri hampa med skunk. Fick fram frön men tyvärr så han jag aldrig testa odla korsningen. Men ska testa igen i framtiden. Borde bli bra om man först korsar en strand med industri hampa och sen odlar vidare på korsningen . Borde bli bättre ju fler generationer man odlat . Men den har fortfarande industri hampan gener i sig. Borde bli snabb växande och tålig och hinna gå i blom i vårt klimat. Om man då korsar med nån form av lowryder som är auto blommande så borde de bli en trevlig planta. Industri hampa blir ju 2-3 meter hög. Och korsar man då med en låg auto blommande borde den bli nått mellan ting . Och man kan ju korsa med nån strain som klarar vårt klimat typ typhoon eller northern lights. Ska absolut testa att korsa med industri hampa i framtiden när jag kommer ut från rättspsyk.


Haha, skön bump!

Synd att du aldrig han testa fröna. Är industrihampa alltid hannar? Eller fins det blommande honor också?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback