Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 14:28
  #1
Medlem
-spitzlix-s avatar
Formula Name: N-(1-carbamoyl-2-methylpropyl)-1-(5-chloropentyl)-1H-indazole-3-carboxamide
CAS: N/A
Formula: C18H25ClN4O2
Exact Mass: 364.17
Molecular weight:364.87
Synonyms:N-(1-carbamoyl-2-methylpropyl)-1-(5-chloropentyl)-1H-indazole-3-carboxamide

Något att ev. hänga i granen? Minns att jag diggat alla Pinaca-analoger som rullat ut på marknaden förutom 5c-akb48.
Citera
2017-07-11, 15:43
  #2
Medlem
smusselkurts avatar
Om det är den som TT säljer så är den riktigt bra. Håller typ ett dygn och du blir tvärstekt på en tab oralt. Enda nackdelen är att munchiesen är så extrema att jag bokstavligen tömde mitt kylskåp på mat och fick olidligt ont i magen dagen efter. Går inte att sluta äta samma sak alla gånger jag körde den. Men har man någorlunda självdisciplin och äter sånt som är lättsamt för magen kanske man slipper det. Annars har jag undvikit syntetiska cannabinoider som pesten men köpte denna i tron om att det var en CS, men blev trevligt överraskad. Kan dosen verkligen stämma dock? 50mg per dos för en cb analog?
Citera
2017-07-11, 17:46
  #3
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Om det är den som TT säljer så är den riktigt bra. Håller typ ett dygn och du blir tvärstekt på en tab oralt. Enda nackdelen är att munchiesen är så extrema att jag bokstavligen tömde mitt kylskåp på mat och fick olidligt ont i magen dagen efter. Går inte att sluta äta samma sak alla gånger jag körde den. Men har man någorlunda självdisciplin och äter sånt som är lättsamt för magen kanske man slipper det. Annars har jag undvikit syntetiska cannabinoider som pesten men köpte denna i tron om att det var en CS, men blev trevligt överraskad. Kan dosen verkligen stämma dock? 50mg per dos för en cb analog?
Hehe jo, märkte när jag testade tabbarna jag hade liggandes.
Trodde också det va en CS därav köpet.
Kan stämma, kan inte. En apinaca analog jag rökte förrä typ 2-3årsen 5c-akb48 va svag men gav typ 97% äkta weed rus, kanske lika med denna? Ska köpa pulver å göra mix.
Citera
2017-07-11, 18:31
  #4
Medlem
Lämna gärna info efter du gjort mix! Oxå väldigt intresserad!
Citera
2017-07-11, 19:22
  #5
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Lämna gärna info efter du gjort mix! Oxå väldigt intresserad!


Egentligen inte pysslat med syntetiska cannabinoider tidigare i ren form (den första spice-mixen, samt någon ytterligare enstaka färdig rökmix genom åren), men provade att krossa en halv tab, och hade hälften av det i mängden tobak från en cigarett. Endast en kvarts tab i.o.m. att jag inte visste om biotillgängligheten skiljde sig vid olika administrationssätt. Hur som helst så kände jag väldigt svag men påtaglig effekt, blev för lat för att göra en ny, och käkade upp resten Och är svinstekt nu... Min poäng är hur som att dosen som krävs för ev. rökning om man vill det inte skiljer sig från att ta den oralt. Men samtidigt är effekten riktigt bra, redan, oralt. Känns som ett äkta CB-rus så gott jag kan minnas det. Var några år sen jag rökte.
__________________
Senast redigerad av smusselkurt 2017-07-11 kl. 19:43.
Citera
2017-07-11, 21:02
  #6
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Lämna gärna info efter du gjort mix! Oxå väldigt intresserad!
Självfallet! Tabbarna gjorde ju en stekt braaa länge, tänk då en mix? Haha.
Citera
2017-07-12, 20:04
  #7
Medlem
Låter ju hur intressant som helst. De få noider som funnits på senaste har ju vart rena skiten. Man har ju bara blivit kokt utan nån skön känsla. Och det har ju inte liknat CB heller.
Men tycker det låter skumt att ruset sitter i ett dygn eller är det när man tar den oralt? Inte så bra om man vill röka efter jobbet och sen ska upp o jobba morgonen därpå. Men antar att det handlar om mängden.
Men är TT seriös försäljare? Blev grymt sugen att beställa 1g pulver därifrån, men vilken ratio om man vill göra mix rekommenderas?
Citera
2017-07-12, 22:22
  #8
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snokas
Låter ju hur intressant som helst. De få noider som funnits på senaste har ju vart rena skiten. Man har ju bara blivit kokt utan nån skön känsla. Och det har ju inte liknat CB heller.
Men tycker det låter skumt att ruset sitter i ett dygn eller är det när man tar den oralt? Inte så bra om man vill röka efter jobbet och sen ska upp o jobba morgonen därpå. Men antar att det handlar om mängden.
Men är TT seriös försäljare? Blev grymt sugen att beställa 1g pulver därifrån, men vilken ratio om man vill göra mix rekommenderas?
Bara tagit oralt och fick några timmars rus sen afterglow. Ingen aning hur ruslängden blir vid rökning, va ju samma med AB-Fubinaca, oralt gav längst rus som vid typ de flesta substanser. Men rökning skulle jag nog tro att den ger mellan 40min till 1-2timmars rus.

Ratio, ingen aning men tabbarna va ju på 50mg så kanske 1g på 20-30g rökmaterial sen testa småsmå nypor i taget? Iallafall vad jag tänkt göra om jag utgår från min spekulation haha.
Citera
2017-07-15, 13:10
  #9
Medlem
Synd bara att den ligger hos TT... Hade askens haft den så hade ja köpt dirrekt. Men litar inte på TT för fem öre. Största lurendrejare ja stött på
Citera
2017-07-15, 15:10
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snokas
Låter ju hur intressant som helst. De få noider som funnits på senaste har ju vart rena skiten. Man har ju bara blivit kokt utan nån skön känsla. Och det har ju inte liknat CB heller.
Men tycker det låter skumt att ruset sitter i ett dygn eller är det när man tar den oralt? Inte så bra om man vill röka efter jobbet och sen ska upp o jobba morgonen därpå. Men antar att det handlar om mängden.
Men är TT seriös försäljare? Blev grymt sugen att beställa 1g pulver därifrån, men vilken ratio om man vill göra mix rekommenderas?


VARNING: TT är selektiv scammer och varit det länge. Förr va han bra men nuförtiden så är de bara strul. Många många brev har "försvunnit" på posten.
Svarar inte på support när varor ej dyker upp.
Folk har fått fel varor. Typ fentanyl istället för någon stimulant så ett under att folk inte dött.
Kan vara väldigt dryg till o från.
Så du beställer ju på egen risk.

Jag skulle inte beställa från denna sida.

Snälla Kan inte asken ta in denna istället .. Har ALDRIG haft strul med dom eller 24an när dom va uppe. TT har ja i stort sett bara negativt om att säga. Blåste mig på en stor summa pengar för några år sen. Fick aldrig ngn kompensation alls, tur att ja hade polare med samma substans för annars hade jag nog fan trillat av pinnen.


Hoppas ägaren bakom Thetripp.ne* läser detta. Och skäms som bara fan.
Gör rätt för dig annars så är ni förevigt röda i mina ögon!
__________________
Senast redigerad av Scoones 2017-07-15 kl. 15:14.
Citera
2017-07-18, 18:56
  #11
Medlem
Ingen som testat pulvret än?
Citera
2017-07-18, 19:17
  #12
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbstk
Ingen som testat pulvret än?
Mitt bör komma nu någon gång i veckan. Synd att jag jobbar borta bara så får vänta tills på fredag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback