2017-07-04, 15:48
Medlem
hum.by.666s avatar
Detta var vad jag fick från TR igår, om det tillkommit någon mer vet jag inte.
Citera
2017-07-04, 15:58
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Detta var vad jag fick från TR igår, om det tillkommit någon mer vet jag inte.
Jag tänkte på den här killen, namnet som släpptes igår i tråden. Rost*m Mzori = *dn*n *medi
Vad har hänt med honom tro?
Citera
2017-07-04, 16:12
Medlem
hum.by.666s avatar
Skickat fråga till TR:

Fick svaret att Aad*n inte längre är häktad, det är däremot Adn*n Mzor* (a,i)
Senast redigerad av hum.by.666 2017-07-04 kl. 16:59.
Citera
2017-07-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Han sitter iallafall inte häktad för att ha utpressat och mördat en stackars nybliven småbarnspappa, plus 17 andra domar för grova brott.

Men fortsätt du att skydda en äcklig mördare, vi kan ju hoppas att de blir någon nära dig nästa gång, och inte någon som faktiskt sympatiserar med offret, istället för mördaren.

Ursäkta mig Dramaqueen, men var i frågan "hur ren är du egentligen" framkommer det att jag skyddar en äcklig mördare?
Citera
2017-07-04, 18:04
Medlem
Citat:
Skickat fråga till TR:

Fick svaret att Aad*n inte längre är häktad, det är däremot Adn*n Mzor* (a,i)

Blev Mohammed aad*n häktad för mord och sedan släppt direkt? Hur går det ihop sig?
Citera
2017-07-04, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Blev Mohammed aad*n häktad för mord och sedan släppt direkt? Hur går det ihop sig?

Utpekande? Om han var misstänkt tillsammans med en annan individ och lämnade avgörande uppgifter så kan det finnas anledning att inte längre misstänka honom för brott, samtidigt som individ nr 2 förstås ligger sämre till.
Citera
2017-07-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejdada
Ursäkta mig Dramaqueen, men var i frågan "hur ren är du egentligen" framkommer det att jag skyddar en äcklig mördare?

Är du autistisk? Om jag ber dig läsa mellan raderna, kommer du försöka titta mellan själva raderna då? Det skulle förklara varför det är så viktigt för dig att få svar på de infantila frågor du ställer, och varför du tror att det du senast skrev är det enda som är relevant i en dialog.
Citera
2017-07-05, 07:43
Medlem
Chandler Bings avatar
Skulle a*dan + a*nan båda träffa Philip och "göra upp"? Något gick väldigt fel och Philip skjuts. Bägge tar en löptur från platsen fast åt olika håll. Den mörka killen drar uppmärksamhet på sig och många vittnen ser honom medan ev a*nan tar sig osynligare iväg från platsen. När dom griper den mörke killen i Östersund så går allt lugnt till, finns kanske ingen anledning att gömma sig pga att han var inte den som höll i vapnet! En teori och inte ett påstående från min sida. Kan det vara därför han släpptes?
Citera
2017-07-05, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepisse850
Detta forum är inte lagen och jag är inte därifrån dom kräken är. Och jag har inte mördat nån. Så snälla plutten jämför inte mig med dom tack!
tidsfråga innan detta troll tar upp en plats tillsammans med de andra, hejdå hejdahejda
Citera
2017-07-05, 12:50
Medlem
hum.by.666s avatar
Inte för att jag blev klokare på hur det är med M.A. och dennes häktning - men här finns färsk beställning på häktningframställan från idag med 5 häktade:

https://minfil.org/xeW8S4b2bd/H_ktningar_B_1456-17.zip
Citera
2017-07-05, 13:01
Medlem
Citat:
Inte för att jag blev klokare på hur det är med M.A. och dennes häktning - men här finns färsk beställning på häktningframställan från idag med 5 häktade:

https://minfil.org/xeW8S4b2bd/H_ktningar_B_1456-17.zip

Datumet på framställan på M.A är från den 29/6.
Vilket innebär att åtal eller omförhandling ska ske senast 13/7. Vilket då inte verkar gälla eftersom han tydligen är släppt.
Senast redigerad av Nissepisse850 2017-07-05 kl. 13:15.
Citera
2017-07-05, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovikkavanten
Inget illa menat, jag gillar dig, men du kanske skulle lugna ner dig med att skriva vissa inlägg. Vet jag vem du är, så kan även dom du skriver om veta det, eller någon i deras krets.

Hur som helst, om det nu är Phille, så skriver jag under på att han verkligen var en jätte snäll kille. Dock hamnade han snett ganska tidigt med narkotikan, och troligtvis är det en obetald skuld som är anledningen till gårdagens händelse.

Vila i frid Philip, du är i mina tankar idag trots att vi inte har träffats på snart 10 år.
/En gammal bekant

Du har varit väldigt passiv här, Lovikkavanten! Fick du oväntad semestervistelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in