Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-07-03, 21:21
  #25
Medlem
soligts avatar
När man stannar någon på gatan och frågar om, kan du ta slå min portkod och ringa på hos min granne så hon kan gräva i mina byxor efter nycklar och öppna min dörr för jag (ICE CLIMBER SYNDROMET)
Citera
2017-07-03, 21:39
  #26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePhenom1994
Köra om alla bilar på motorvägen
Själv kör jag mest på folk och saker när jag spelar GTA.

Citat:
Ursprungligen postat av soligt
När man stannar någon på gatan och frågar om, kan du ta slå min portkod och ringa på hos min granne så hon kan gräva i mina byxor efter nycklar och öppna min dörr för jag (ICE CLIMBER SYNDROMET)
Va? Nu får du allt utveckla. Vad fan är Ice Climber-syndromet?
Citera
2017-07-03, 21:48
  #27
Medlem
soligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Själv kör jag mest på folk och saker när jag spelar GTA.


Va? Nu får du allt utveckla. Vad fan är Ice Climber-syndromet?


På 80-talet när min far köpte Nintento 8- bitar så ingick ett spel som heter ICE CLIMBER
Citera
2017-07-03, 21:54
  #28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soligt
På 80-talet när min far köpte Nintento 8- bitar så ingick ett spel som heter ICE CLIMBER
Ja men vad har det att göra med det som du beskrev att göra?
Citera
2017-07-03, 22:00
  #29
Medlem
soligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja men vad har det att göra med det som du beskrev att göra?


Okej då,, när man inte ens kan trycka paus, när man är kissnödig
Citera
2017-07-03, 22:03
  #30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soligt
Okej då,, när man inte ens kan trycka paus, när man är kissnödig
Det var ju en betydligt mer målande beskrivning. Då förstår jag vad du menar. Tror dock att Ice Climber-syndromet bara är något som du kallar det för.
Citera
2017-07-03, 22:11
  #31
Medlem
soligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det var ju en betydligt mer målande beskrivning. Då förstår jag vad du menar. Tror dock att Ice Climber-syndromet bara är något som du kallar det för.

Ja i slutet på 80-talet var det kanske så.. Men sen kom 90-talet och då var jag mest ute och försökte få knulla... Men sen kom PS 1 med Resident Evil, och då ville man hellre sitta en helg och spela i 72timmar... Och sen kom GTA 2-3 och då tog man till och med tjack för att sitta en hel semester och bli blek bara för att spela en drog med en drog.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback