Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-24, 12:14
  #457
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Jag gillar tanken på att konkurrensen i Flashbacks Velogames-liga blivit så hård att det nu gäller att köpa Tourens officiella guide för att maximera sprinterpoängen.
Var kan man köpa den någonstans? Googlade lite men hittade inget.
Är det förresten den här du menar? https://minfil.org/68vdPfbeb8/2017_TDF_Roadbook.pdf
2017-06-24, 12:46
  #458
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Var kan man köpa den någonstans? Googlade lite men hittade inget.
Är det förresten den här du menar? https://minfil.org/68vdPfbeb8/2017_TDF_Roadbook.pdf
Jepp, det var den där jag menade. Där kan man se hur etapperna avslutas.
2017-06-25, 09:14
  #459
Medlem
Illusioners avatar
Dilemmat... tar jag en spurtare på wildcardet ser GC-uppsättningen väldigt tunn ut, tar jag inte en GC-åkare på WCt ser det väldigt snålt ut med poäng på typ hälften av etapperna.

Kanske får bygga om laget helt.
2017-06-25, 11:25
  #460
Medlem
rainbowias avatar
Formtoppande Patrick Bevin nu inne på riders. Dock hela 8 velosar är kostnaden

Prologen lär ge små marginaler = tur hur poängen utdelas. Chansa bort ITT-rävarna?

En fin liten knäppa på slutet av 3e etappen. Finns några stycken detta passar utmärkt, vem vågar sätta in stöten och troligtvis belönas med gul tröja?


Düsseldorf har startetappen samt lagpresentationen. Kommer vi får se något av detta, Düsseldorfssönerna levererar en hyllning till TdF: https://www.youtube.com/watch?v=WLTNz53DpRs
__________________
Senast redigerad av rainbowia 2017-06-25 kl. 11:27.
2017-06-25, 11:48
  #461
Medlem
IdaAmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Dilemmat... tar jag en spurtare på wildcardet ser GC-uppsättningen väldigt tunn ut, tar jag inte en GC-åkare på WCt ser det väldigt snålt ut med poäng på typ hälften av etapperna.

Jag har samma dilemma. Tycker det är svårt att få bra balans, samtidigt känns valmöjligheterna oändliga hur man ska bygga laget.
2017-06-26, 08:58
  #462
Medlem
Illusioners avatar
Dag 7: sökandet efter en spurtare i unclassed fortsätter.

Över och ut.
2017-06-26, 09:43
  #463
Medlem
Känns fruktansvärt svårt få ihop de bra.. men har väl grunden sedan blir de att chansa och hoppas på turen än värre är att jag nog måste lämna in laget redan idag ska bort och vet inte hur bra nät de är dit jag ska..
2017-06-26, 19:43
  #464
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Känns fruktansvärt svårt få ihop de bra.. men har väl grunden sedan blir de att chansa och hoppas på turen än värre är att jag nog måste lämna in laget redan idag ska bort och vet inte hur bra nät de är dit jag ska..

Ditt lag är inte inne. Hoppas du inte rest redan, för vi vill ha med dig i kampen såklart

Samuel Dumoulin och Bryan Coquard som står i sprinterkategorin är inte med enligt procyclingstats. Se upp!

Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Jag har samma dilemma. Tycker det är svårt att få bra balans, samtidigt känns valmöjligheterna oändliga hur man ska bygga laget.

Precis som det ska va. Alla kommer nog att känna sina lag mer eller mindre ihåliga. Spännande, jag är tokladdad!
__________________
Senast redigerad av rainbowia 2017-06-26 kl. 19:45.
2017-06-27, 06:13
  #465
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Dag 7: sökandet efter en spurtare i unclassed fortsätter.

Över och ut.

Är Bevin ett alternativ? Annars så tänkte jag Petit som en fin lösning iom Coquards frånvaro fast han hamnade i sprintkategorin visst
2017-06-27, 07:09
  #466
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Är Bevin ett alternativ? Annars så tänkte jag Petit som en fin lösning iom Coquards frånvaro fast han hamnade i sprintkategorin visst
Hade inte Bevin varit så dyr så hade han varit given i mitt lag.

Ah, hade samma tanke. Hoppas att Bouhanni blir diskad/skadad på nått sätt och köra Laporte kanske?
2017-06-27, 21:46
  #467
Medlem
rainbowias avatar
Damgirot uppe nu.

League Name: Flashback
League Code: 27204344
2017-06-28, 10:47
  #468
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Damgirot uppe nu.

League Name: Flashback
League Code: 27204344
Garanterad top 2 än så länge. Det gillar vi!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback